Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Focus TDCI vs GOLF TDI

Od: ondrej* odpovědí: 6 změna:

Ahoj vím že tohle téma je pomalu jako diskuze mezi benzínem a naftou. Má otázka zní mám teď Golf 3 TDI 90 PS neskutečnej držák a zatím žádnej problém. Ale chtěl bych něco novějšího a o trochu silnějšího když auto naložím lidma a věcma je to znát :D Zvažuju nástupce v podobě GIV TDI 81-85 Kw (nebo koncern) a nebo zkusit Ford Focus 1.8 TDCI 85KW mk1?

Ale teď k problému hlavnímu nebo spíš otázce golfy se celkem slušně drží cenově plácnu dobrej kousek 80 a vejš tisíc r.v 2000 a jak je možné, že Focus s rokem výroby 2003-2005 se dá sehnat za 60-80? ( ceny orientační, neberu v potaz šunky za pár kaček :D )

To jsou Fordi tak nekvalitní či nespolehlivý, že není problém je sehnat za tak levno a takovej rok, nehledně na to že většina ani nemá najeto moc? Což je dalšá otázka Motor od Fordu nedokáže najet třeba 250-300 tis km jako koncern VW?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel

u forda když ti odejdou vstřiky tak se nedoplatíš *zed*

 

hodnocení

1x
avatar h0nz490

ford o dost horsi motor oproti nesmrtelnemu VW TDI 1,9 ... nejde vubec srovnavat , ono koncern se drzi cenove uplne nekde jinde , nez treba francouzi. Je to kvalitou elektroniky , motoru... proto bych vubec nevahal.

už jsem si toho taky všiml... citroeny kolem 05 jsou levnější než stare rozhrkane octavy... jedničkova octa tdi, nejlip 66kw v dobrem stavu, ty posledni modely to moc vidět není.. tady u nás jestli se objeví v inzeratu a je v dobrem stavu tak pár dní a je pryč.. cena tak 90 a výš

doplněno 06.05.13 17:56:

a k tvému dotazu, určitě nebrat 85kw.. ty motory nejsou povedené...pokud se díváš po něčem silnějším tak já osobně bych se nebránil 96kw nebo 110kw.. akorat to bude žrát tak o litr víc..

 

nu*
hodnocení

1x

jedině 81 kW, občas se v německu objeví pěkný kousek...jinak je jich realtivně málo protže se jich lidé bezdůvodně nezbavují ...85 kW a 96 kW jsou pédéčka, mají větší krouťák a 96 kW s golfíkem pěkně cvvičí, ale pédéčko bych v čechách zásadně nekupoval

 

ondrej*
hodnocení

Dobře, taky nemám moc víru v to PD zase na druhou stranu ta 85 KW je teď dost rozšířená a stará 81 kw rotačka moc ne je fakt že se jí lidi nezbavuj ou a asi bych volil když už PD 96 KW na tu sem neslyšel moc špatnýho prý ty první 85 KW nebyly moc dobrý

stirecek*

1,8tdci 85kw rozhodně neber. Je to starý motor s namontovaným comonnrailem. Splňuje sice normu euro4 bez filtru, ale jen proto, že ten motor je odspodu pořádně přidušený. Rozjezd na jedničku musíš točit až ke třem tisícům, jinak se dvojka nechytá. Tak stejné je to s ostatními převody, jakmile otáčky spadnou pod 1800, musíš řadit, takže za každou zatáčkou podřazuješ. Tak stejné je to v koloně, jednička málo, dvojka zase moc. Tenhle motor rozhodně ne, navíc dost žere a vstřiky continental nemají náhrady. Rozhodně vem 1,6tdci 80kw, ten motor je úplně někde jinde, ochotně pracuje v podstatě od volnoběhu, v celém spektru otáček žádný kopanec, táhne pořád za každého režimu. Tenhle motor bych už neměnil a už vůbec ne ani za PDčko nebo podobné starožitnosti. Rozdíl cen taky hovoří pro ford, je to tím důvodem, že lidi jsou zblblí reklamou a jsou schopní dát x peněz navíc za "držák" golf, byť dvacetiletý.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]