Proč ne havarované auto?

Od: Datum: 15.11.12 21:45 odpovědí: 10 změna: 16.11.12 20:00

Chtěl bych si koupit auto a zarazilo mne, že je tak málo inzerovaných havarovaných aut a následně na to jsem si uvědomil, že celkově vládne ve společnosti trend havarovaná auta nekupovat. Ale proč? Moc se v autech nevyznám, no a taky je mi jasné, že úplně rozstřelené auto nemá cenu kupovat, ale co když jen havarovalo "trochu"? Podle mě prostě kupuji opravené auto a hotovo ne?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.11.12 21:51
 
avatar

havarovane auto nemusi byt tak bezpecne rotoze tam muzou byt zpravovane destrukcni plochy ktrebe muzou byt potom silnejsi nebo slabsi a to by nebylo fajn ;) aspon to si myslim ja taky zalezi jako moc a co snim bylo ;)

 
Datum: 15.11.12 21:52
 

Spousta lidí si myslí,že si kupují nehavarovaná auta a skutečnost je mnohdy úplně jiná.

Firma to doveze ťuknuté,"pošolíchá" to,aby zákazník nic nepoznal a byznys je hotov.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 16.11.12 06:02
 
avatar

Ve většině autobazarů jsou ťuklá auta. Ťuknuté auto je každé takové, které nemělo mezi sedadly vražený strom.

 
Datum: 15.11.12 22:05
 
avatar

Ono je dost zásadní, jak moc to auto bylo havaované - jedná li se o promáčklé dveře, víko kufru, nebo blatník, o nic nejde. Pokud jde ale o poškození nosného skeletu, tak je to docela průšvih. Auto sice není až takový problém ,,natáhnout´´ zpět do požadovaného tvaru, ale jednou zborcený plech už nikdy nedosáhne předchozí pevnosti. Což může být rozdíl mezi přežít / nepřežít nějakou těžkou havárii, kdy jde o to, kolik dokáží pohltit deformační zóny. Už jsem se párkrát svezl i v autě složeném ze dvou - průšvih vidím v tom, že to nebylo zdaleka jednoduché poznat, už vůbec ne na jízdních vlastnostech (šlo o BMW) ale v případě havárie se toto ,,puzzle´´ bude chovat zcela jistě jinak, než výrobce auta plánoval a odzkoušel v crashtestech.

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 16.11.12 06:10
 
avatar

Tři kategorie aut v bazarech:

1. Bezva kára, první majitel najeto 35000 km (přelakováno, naleštěno, kradeno, najeto 250000)

2. Mírně ťuklý (auto několikrát přes střechu)

3. Trošku bouraný, po malé opravě (strom mezi předními sedadly)

 
Datum: 16.11.12 07:01
 
avatar

ročně se odehraje více jak sto tisíc dopr.nehod,se škodou vyšší než 20 000,-kč...Otázkou je kampak se poděje byt jen třetina těchto bouraček,když všechna auta v inzerci,na bazarech jsou:"nikdy nehavarovaná,po prvním majiteli"...Už jen statisticky je to kravina,v reálu je to o tom,kdo co je schopen poznat-pokud ne-má "nehavarované" auto...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: nu*
Datum: 16.11.12 07:48
 

Jen idiot by otevřeně inzeroval, že je prodává havarované auto, s "nehavarovaným" se dostane s cenou někam úplně jinam...Pokud kupuješ auto opravené, kupuješ auto opravené, máš pravdu. Jak je opravené, to poznáš časem...

 
Datum: 16.11.12 18:54
 
avatar

to je jasný-pak jsou ale "megagarance" některých mega bazarů trošku mimo mísu-je jen smůlou(jich samých) čechů,že jim to stále nedocvakává...

 
Datum: 16.11.12 18:52
 
avatar

Pánové,já se přiznám bez mučení : Jezdím v bouraném autě! Holt smolík nevešel jsem se do vrat garage a rozbil jsem p.blinkr,blatník a trohu nárazník*plac*ale oprava samodomo ,je na laku a "opravě" nárazníku poznat.

 
Od: buss®
Datum: 16.11.12 20:00
 

Otázka není položena správně. Jde o to JAK havarované! Co bude mít vliv na bezpečnost, provoz ...

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.