Nejste přihlášen/a.
ahoj.mám polo 1.4i 44kw 8 ventil rok 1999 po 3 letech jsem dal nový motor a konečně jezdím,i díky chlapům tady ted mám problém menší,rozvody mám seštelované na značkách ,jen klka mi nesedí o pul zubu,když ji dám správně ,tak mi zase nesedí vačka o pul zubu,auto normálně jezdí,snad neklape,ale přijde mi že když sedím v autě že se to klepe,nemám zkusit seštelovat o zub? podotýkam.značky seštelovat prostě nejdou přesně,bud vačka nebo klika lítá o zub napínák a řemen nový,napínak na své značce ok,díky,nechci aby to udělalo nějaký bordel
Pepiku, to je nějaký divný, co je to za značku řemenu? Počítal jsi zuby na řemenu? 1.4 jich ná mít 135. Nedali ti řemen na 1.6 ta jich má 137.
doplněno 02.05.13 23:26:Normální to rozhodně není. Takhle je posunuté časování. Máš na řemenu směr otáčení, dodržel jsi ho? Co starý řemen, ten vychází na zančky? Co pero na řemenici vačky není nastřihlé? 5emen je řádně napnut? Překontroloval jsi to všechno?
jj má 135 je to přesně na polo,kupoval jsem komplet sadu bosch,ono se říká že když to je o pul zubu že to je šouplé o zub že klika se točí rychleji než vačka,ok ale když to šoupnu tedy o zub zpět,tak to zase nesedí o pul zubu na vačce,a nebo na klice,motor neklape,ale vím že něco není ok,jenže tam je jiný motor tak nemužu srovnavat,ale vim že to auto má trošku jiný zvuk a ve vnitř se klepe,sice málo ale je to znát,při nastartovaní,jinak jede normálně,no nechci to nějak podělat
máš dobře nastavený setrvák? nevím ja u pola ale bývá na tom setrváku několik značek... pokud to nenastavíš na tu správnou tak se může stát to co tobě...
pardon mistře... už jsem se poučil... musejí se krýt značky na vačce a na kole kliky zkoseny zub se značkou... asi jsem se trochu sekl v minulosti :D
setrvaák jsem fakt nehledal napínak je dobře taky,dole riska nahoře opět pul zubu
no zítra jedu na wag na uvidíme
a nemo jsem moc náročnej na hluk asi
honzas1, tady nejde o minulost. Jsou i moderní motory kde se nastavuje časování podle značek na setrvačíku. Jsou to, ale převážně motory z řetězovým rozvodem a nebo OHV motory. Prostě j více způsobů. Někdy zase nejsou značky a je tam aretace na kolíky, jindy je potřeba aretační přípravek. Prostě to nejde brát podle jednoho motoru kteý znám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.