Seřízení rozvodů

Od: Datum: 02.05.13 22:14 odpovědí: 10 změna: 04.05.13 09:44

ahoj.mám polo 1.4i 44kw 8 ventil rok 1999 po 3 letech jsem dal nový motor a konečně jezdím,i díky chlapům tady:-D ted mám problém menší,rozvody mám seštelované na značkách ,jen klka mi nesedí o pul zubu,když ji dám správně ,tak mi zase nesedí vačka o pul zubu,auto normálně jezdí,snad neklape,ale přijde mi že když sedím v autě že se to klepe,nemám zkusit seštelovat o zub? podotýkam.značky seštelovat prostě nejdou přesně,bud vačka nebo klika lítá o zub napínák a řemen nový,napínak na své značce ok,díky,nechci aby to udělalo nějaký bordel


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pepiik
Datum: 02.05.13 22:16

oprava lítá o pul zubu

Od: ar*
Datum: 02.05.13 22:30

Pepiku, to je nějaký divný, co je to za značku řemenu? Počítal jsi zuby na řemenu? 1.4 jich ná mít 135. Nedali ti řemen na 1.6 ta jich má 137.

doplněno 02.05.13 23:26:

Normální to rozhodně není. Takhle je posunuté časování. Máš na řemenu směr otáčení, dodržel jsi ho? Co starý řemen, ten vychází na zančky? Co pero na řemenici vačky není nastřihlé? 5emen je řádně napnut? Překontroloval jsi to všechno?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepiik
Datum: 02.05.13 22:59

jj má 135 je to přesně na polo,kupoval jsem komplet sadu bosch,ono se říká že když to je o pul zubu že to je šouplé o zub že klika se točí rychleji než vačka,ok ale když to šoupnu tedy o zub zpět,tak to zase nesedí o pul zubu na vačce,a nebo na klice,motor neklape,ale vím že něco není ok,jenže tam je jiný motor tak nemužu srovnavat,ale vim že to auto má trošku jiný zvuk a ve vnitř se klepe,sice málo ale je to znát,při nastartovaní,jinak jede normálně,no nechci to nějak podělat

Datum: 03.05.13 07:51

máš dobře nastavený setrvák? nevím ja u pola ale bývá na tom setrváku několik značek... pokud to nenastavíš na tu správnou tak se může stát to co tobě...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepiik
Datum: 03.05.13 15:18

ted se tam jdu juknout,stejně mi někde kape olej,ale vana a ni hlava to není:-D uvidíme

Od: aroff
Datum: 03.05.13 15:26

To bež a přiď nám napsat cos našel. *smich* Nastavovat setrvačník u tohoto motoru *haha*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.13 17:09

pardon mistře... už jsem se poučil... musejí se krýt značky na vačce a na kole kliky zkoseny zub se značkou... asi jsem se trochu sekl v minulosti :D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepiik
Datum: 03.05.13 18:29

setrvaák jsem fakt nehledal:-D napínak je dobře taky,dole riska nahoře opět pul zubu:-D no zítra jedu na wag na uvidíme:-D a nemo jsem moc náročnej na hluk asi:-D

Od: aroff
Datum: 03.05.13 20:15

honzas1, tady nejde o minulost. Jsou i moderní motory kde se nastavuje časování podle značek na setrvačíku. Jsou to, ale převážně motory z řetězovým rozvodem a nebo OHV motory. Prostě j více způsobů. Někdy zase nejsou značky a je tam aretace na kolíky, jindy je potřeba aretační přípravek. Prostě to nejde brát podle jednoho motoru kteý znám.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.05.13 09:44

ale jo já vím.. příště se raději nejdříve podívám... neboj.. určitě bych mu neřekl at nastavuje podle rysek třeba 1.3, 1.4MPI nebo tdi-PD :D ..

doplněno 04.05.13 09:46:

no i když abych zase nekecal tak PD jde nastavit v pohodě na rysky... ale na ty fixem na řemenu :D

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.