Praskání žárovek H7

Od: Datum: 02.05.13 12:43 odpovědí: 17 změna: 12.02.15 11:53

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na autě mám H7 žárovky a neustále praskají měním tak 2 masíčně, a chtěl jsem se zeptat čím to může být, popřípadě co s tím.. Díky :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 02.05.13 12:57

Nejprve proměřit kolik dává alternátor. Je možné že "přebíjí". Jestli praskají jen ty H7 bylo by zajímavé, jestli jsou od stejného výrobce (a kterého) a ze stejné dodávky zboží, pokud jsou nakupovány v jednom obchodě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.13 10:28
avatar
Vtip je v tom, že moderní auta už dnes mají palubní napětí 14,7V ale výrobci žárovek je zkouší při normovaných 13,2V (halogenové), nebo při 13,5V (signalizační).
(např. ČSN 36 0180-7)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 02.05.13 13:00

ve Fabii kdysi praskala žárovka v pravém světlometu. v servisu údajně vyměnili přívodní kabel a bylo po praskání

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.05.13 13:00
avatar

kouknout jestli se neklepou světla třeba z důvodu ulámaných držáků

po té proměřit dobíjení jestli nák moc nekolísá

a nakonec pořídit toto a bude klid

http://www.cc-autodily.cz/vedeni-odporove-kabel?brand=SKODA&model=FABIA&keyword=sv%C4%9Btla

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.05.13 21:40

Taková hrůza se prodává? Nějak to nechápu. Proč zvyšovat odpor přívodu? Každý přece chce mít minimální úbytek a ne ho zvyšovat..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.13 10:18
avatar
Hrůza? Jaká hrůza? Tyto odporové vodiče mají jediný úkol - snížit napětí na žárovkách o cca 1V a při nepatrném poklesu svítivosti (není to při jízdě v noci prakticky poznat) a tím razantně zvýšit životnost těchto žárovek, protože "změkčují" proudový ráz do jejich vláken.
Montuji je taky (typicky do Fábií) a funguje to.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.05.13 21:47
avatar

mám v autě taky H7 a praskaj pořád. jedno jestli značkový nebo čínský. prej to je celkem běžný. měnil jsem je snad každej měsíc. H7 jsou tlumený. vedle mám H4 v dálkových + mlhovky. za pět let, co auto mám jsem ty H4 neměnil...

vyřešil jsem to montáží LED světel pro denní svícení. mám, relativně, klid. H7 drží cca 9 měsíců...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.13 07:25

Kupoval jsem Starline od Autokelly a měnil každých 14 dnů. Teď kupuju buď Autolamp (vydrží tak měsíc), nebo Narva (vydrží i 3 měsíce). Rozdíl v ceně není zas tak velký (někdy minimální, pokud je seženete v solidním obchodě, kde je nemají předražené).

doplněno 03.05.13 11:56:

asd

Že by kvůli mastnotě na skle žárovky prasklo vlákno?.? Tak to slyším poprvé.

doplněno 04.05.13 18:12:

To není problém jen Fábií. Já Fábii nemám a žárovky měním pořád. Světlomety se neklepou, el. instalace je podle servisu ok a přesto praskají, praskají a praskají...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 03.05.13 13:40

Je to divný ale je to tak. Napadá mě zahřívání mastnoty a tím i skla a tím vyšší teplota i uvnitř žárovky tj. i vlákna (není tam vakuum ale plyn, ten přenáší teplo na vlákno). To že mastnota snižuje životnost halogenky je fakt...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.05.13 03:56
avatar

Redbulle,věř tomu,že zamastíš-li halogenovou žárovku,zkrátíš jí podstatně životnost.Tím zamaštěním myslím montáž holou rukou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 03.05.13 10:24

Kromě zmíněného to může být i mastnota na baňce - pokud žárovku při montáži vezmete do ruky za sklo, tak jí umastíte a pak praská. Ruka ani nemusí být od vazelíny, umastí to i čistá umytá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axlik*
Datum: 03.05.13 10:29

Já to stejně nechápu, mám druhej rok na autě ty stejný žárovky, aktivně ho využívám, svítím jak potkávačkama, tak dálkovýma, denní svícení dodružuju a nemusel jsem žárovku ještě měnit :D a co potkávám ty nový šunty křápy, hlavně fabie a peugeoty, tak všichni maj porupaný žárovky. Nejlepší je, že si s tím večer v klidu jedou, výměna je nezajímá..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.13 21:51

Proč to v jiných autech než fobie netřeba?

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 04.05.13 09:33
avatar

Ve Fabiích je to údajně způsobeno špatnou konstrukcí světlometu, ve kterém se žárovka přehřívá. Řešením by mohla být "žárovka" s LED (tolik se nehřeje), ale zase ta homologace...:(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pikarol*
Datum: 12.05.13 13:38

Len tak s troškou do mlyna na danú tému. Kúpil som si starší Ford focus a 2x som musel meniť v svetlomte žiarovku H4. Jedna bola z čínskeho obchodu a druhá zo značkového obchodu, no obe boli zničené prehriatím. Všimol som si, že svetlomet kde odchádzajú žiarovky, nie je priezračný, ale matný. Bol potiahnutý nejakou fóliou, ktorá zabraňovala dostatočnému ochladzovaniu a tým dochádzalo k prehrievaniu. Fólia bola síce miestami odlúpnutá, no nešlo ju odstrániť bežnými prostriedkami, ani použitím skalpela. Odstránili mi ju až v servise prebrúsením a preleštením. Zatiaľ to drží aj s tou čínskou žiarovkou.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: trollface*
Datum: 24.06.13 18:43

S tím praskáním je to zvláštní. Nejlépe Vám poradí v servisu - určitě to nebude žárovkami. Jinak já používám H7 žárovky Blue Vision Ultra od Philipsu a zatím spokojenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirek75
Datum: 12.02.15 11:53

tak mi to dělá u fabky taky pořád ...ale chci se zeptat.zkouší někdo z vás ty H7 reklamovat? uznávají to v obchodech?

asi zajdu koupit novou...lístek nechám a skočím vyreklamovat tu starou :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.