Neustálé přeplavování karburátoru

Od: Datum: 01.05.13 20:03 odpovědí: 7 změna: 01.05.13 22:51

Dobrý den, mám jawu mustang 23 a když otočím palivový kohout do polohy aby tekl benzín, tak se začne karburátor neskutečně přeplavovat aniž bych zmáčkl přeplavovací ventil. A pokud palivový kohout nevypnu tak to stále teče. Plovák děravý není, a po otevření komory jde vše jak má. Moto nastartuju, ale když pouštim spojku abych se rozjel začne se motor dusit. Prosím poradtě. Děkuji za rady.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 01.05.13 20:15

jehla plováku neuzavírá otvor kterým přitéká benzin, rozebrat, vyčistit, vyzkoušet

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lokol
Datum: 01.05.13 21:17

Myslíte tu jehlu, která je našroubována pod plíškem? Nevyřešilo by to to, tuto jehlu trochu povolit? Čímž by se dostala o něco výš a uzavírala by přívod dříve?

Od: nu*
Datum: 01.05.13 20:40

Jikov vyhodit a namontovat DellOrto PHBG 19, konec seřitování a pojede to jako pila

Na starých babetách jsem pracně seřizoval hladinu paliva speciálním přípravkem , když jsem tam dal dellorto, bača chytá okamřitě, v létě i v zimě a nemusím nic seřizovat..a jede lépe, o hodně

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.05.13 21:16
avatar

Ten karbec DellOrto je opravdu dobrý - jen bych pro tazatele doplnil jednu ,,vcelku nepodstatnou´´ záležitost - stojí okolo 3,500,- takže jeho koupí zřejmě cenu svého Pionýra zdvojnásobíte. A to se vyplatí *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 01.05.13 22:28

na babetu 207 jsem koupil dellorto za 800 i s filtrem, dá se upravit i na musatnga

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 01.05.13 22:51
avatar

Zkuste pustit benzín při odmontovaném víčku plovákovky, při nadzvedutí plíšku by měl benzín přestat téci, při této zkoušce raději odložte případné cigárko do bezpečné vzdálenosti! Pokud benzin nepřestane téci, vyndejte čep na kterém visí plíšek, odšroubujte uzavírací ventil a vyčistěte. Pokud benzín po změně polohy plíšku téci přestane, zkuste jemně plíšek ohnout, aby ho plovák nadzvedl dříve. Také zkontrolujte, jestli plovák opravdu plave, jestli není děravý a nesedí na dně.

Pro "nu", u mustoše neuzavírá jehla plováku přímo ventil, Jawa23 už má jinou konstrukci plovákové komory...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.