Vyžínač 24ccm-jaký poměr oleje?

Od: Datum: 01.05.13 18:14 odpovědí: 11 změna: 02.05.13 15:09

Čau,mám problém,sehnal jsem vyžínač, objem 24ccm,ale nevím jakej dát poměr,protože to na něm není ani na internetu,tak jsem dal 1:40(na litr 25ml oleje).Použil jsem Mogul TSF.Kolik byste dali vy poměr?Já myslím,že 1:40 je takovej standard ne?Díky


avatar
administrátor uzavřel tuto otázku
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.05.13 18:22
 
avatar

Já bych to přimazal na 1:33 a podle toho jestli by to kouřilo tak bych ubral.

 
Od: michallll
Datum: 01.05.13 18:23
 

No kouří to na 1:40 jemně.

Datum: 01.05.13 18:38
 
avatar

Tak to pak není co řešit

 
Od: aojgo
Datum: 01.05.13 18:35
 

Standard u TSF a novějšího motoru je 1:50, tj. 1: 40 je jistota i pro starší motory. 1:33 je už nesmysl nadělá to víc škody jak užitku.

 
Od: oruiio
Datum: 01.05.13 18:37
 

PS: pozor na předchozí olej, pokud to jelo např. na M2T tak tam budou karbony a TSF (nebo obecně moderní olej) může být konečná (rychle uvolní karbony = brusná pasta = zadírání)

 
Od: michallll
Datum: 01.05.13 18:39
 

Jo,jo válec i píst jsem už odkarbonoval,takže krásně čistej spalovací prostor.Díky všem za odpovědi!

Od: ahusgr
Datum: 01.05.13 22:26
 

Pozor karbony jsou i pod válcem - ložiska na klice atd., tak s jásotem opatrně...

 
Od: michallll
Datum: 01.05.13 23:07
 

Asi se pletete,měl jsem motor rozdělaný do šroubku a karbon pouze na pístu a ve vršku válce,pod pístem a na klice vše čisté.A přece jak by se karbon dostal pod píst?Že by probíhalo spalování i pod pístem a v klikovém prostoru,to se mi nezdá...

Datum: 02.05.13 09:45
 
avatar

Míšo,pokud máš motor dvoutakt,směs se cirkuluje v první době do klikovky.Stejně při výplachu spalin se do klikovky část dostat může.Pokud bys měl čtyřtakt,tak tam olej dáváš zbytečně,dokonce to může býtna škodu.

JABRAKA

 
Od: fgk
Datum: 02.05.13 12:15
 

Nevím konkrétní motor a podmínky v jakých byl provozovaný = píšu horší variantu. Pod píst se karony dostávají úplně v pohodě jak přepouštěcím kanálem tak přes kroužek - zajděte do servisu zahradní techniky a nechte si ukázat jak někdy vypadají motory co jely dlouhodobě na M2T a podobné oleje...

 
Od: michallll
Datum: 02.05.13 15:09
 

No vždyť píšu.Motor komplet rozebranej a válec i píst se po vyčištění leskly(žádný známky přidírání).Ve vejfuku žádnej karbon na klice,prostě nikde,takže na M2T-éčko to určitě nejelo.Ještě jednou dík za odpovědi a tímto toto téma uzavírám.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.