Hukot a ne ložiska?

Od: Datum: 29.04.13 14:17 odpovědí: 9 změna: 30.04.13 08:46

ahoj,hučí mě něco jak kdyby od motoru,takový hukot...když to mám na volnoběh a stojím tak nic,jak mám třeba tak kolem 2 tisíc otáček,tak též v klidu,ale jak to mám přes 3.5 tisíc otáček tak hukot,ale ne vždy..ložiska to nejsou si myslím,bo když jedu do zatáček mě přijde,že to hučí stejně jak když jedu na rovině,může to být něco v motoru?a za druhé,přijde mě,že mám hodně citilivou spojku,ale fakt dost,což jsem též neměl...spojka je,ale před 2 měsícama nová... děkuji..:)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 29.04.13 18:04

pokud je to obrněný transportét OT64, bude hučet i s novou spojkou, otázku bych směřoval na mechanika který měnil spojku...jde o to co vše vyměnil a čím to nahradil atd

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 18:21

Nepořídil jste si nové či jiné pneu? Bývá to často příčina, nehučí ložiska ale gumy ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 29.04.13 20:09

Aby nové gumy hučely, když auto stojí a jen běží motor ve vysokých otáčkách, to by byla opravdu rarita. To snad nedokážou ani čínské nebo polské pneu. *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 18:50
avatar

Třeba hučí v klacku*smich*

Ps nejprve zkuste pořádně identifikovat to "hučení"!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 20:17

pravidělně trénuju...takže hučení umně nehrozí..:),nevím jak to identifikovat..prostě jedu a mám vyšší otáčky a takový tupý hukot...mám pravé ložiska měněné,levé prý už taky odcházeji říkal mechanik,ale v zatáčkach to nehučí víc...nevím..nechci zbytečně zas do servisu

Datum: 29.04.13 20:24

tak máte děravý výfuk

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ar*
Datum: 29.04.13 21:01

Kdyby to "hučelo" od kol, poloos atd. Tak by záleželo na rychlosti a ne na otáčkách motoru. Jestli je to slyšet jen při vysokých otáčkch, muže to být ložisko alternátoru, špatná kldaka ne rozvodech, vodní pumpa atd. atd.

Protože stále není ani jasné o jaký vůz a motor jde, napíšu, že třeba tatrovácké motory jsou ve vyšších otáčkách hlučnější díky vrtuly chlazení motoru. :D

doplněno 30.04.13 10:56:

" suzuki swift 1,0,rok 1998 " Jestli se nepletu tak litrový motor byl tříválec a ten má takový charakteristický zvuk při vyšších otáčkách. Pokud to ,ale dříve nedělalo, zaměřte se na ty věci které jsem psal, popřípadě ještě vzduchový fltr. Tam byl takový "taliř" na d motorem. Myslím, že to je dokonce jednoodové vstřikování,a el opravdu to nepamatuju přesně. Jak již bylo zmíněno, těsnost výfuku

Každopádně u tohoto motoru těch možností tolik není. 6ádné turbo , klima atd.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.04.13 08:46

suzuki swift 1,0,rok 1998...)

Datum: 29.04.13 20:56

těž jsem to chtěl napsat :D

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.