Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vw golf 2 - mazací soustava

Od: yulian* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, před několika dny jsem byl nucen nouzově odstavit mého golfa druhé řady po ujetí sotva pár set metrů, protože se rozsvítila kontrolka mazání motoru, společně s výstražnym aukustickym signálem.

Stalo se to když jsem přidával plyn před přeřazením. Předtím, když motor nebyl v otáčkách tak se nic nedělo. Zkusmo jsem poté nastartoval, na volnoběh opět žádný problém, ale po pár šlápnutích na plyn opět varovná kontrolka.

V autě byl před rokem vyměněný olej včetně filtru a naježděno mám řádově desítky kilometrů tak nepředpokládám nějaký vliv na kvalitu oleje, v jeho nedostatku to také není, protože jsem před jízdou kontroloval stav hladiny. Jelikož je pro mě teď problém zajet po vlastní ose do opravny, aniž bych riskoval zadření motoru, rád bych tu poprosil o radu než budu investovat do odtahu. Nemám na koho se osobně obrátit, sám jsem naprostý laik (je to moje první auto pořízené tak říkajíc na dojezd), a možná se jedná o nějakou banalitu, nečistotu apod. Domnívám se že kdyby to bylo např. čerpadlem problémy budou i při volnoběhu.

Děkuji předem za nápady

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Golfa jsem mně také a rovněž se mi rozsvěcovala kontrolka mazání ale ještě ktom byl spřažen bzučák byla to nafta 1.6TD tohle auto mělo dva snímače tlaku jeden v bloku a jeden v hlavě a jakse změnili hodnoty na snímačích tak to někdy svítilo a bzučelo.Také jsem by v první chvíly nejistý tak jsem čidlo v hlavě vymontoval a nasadil zkušební manometr po zjištění že tlak na hlavě je 2.8 bar a na bloku 3.6 jsem to neřešil bzučak jsem odpojil a kontrolka svítila tlakoměr jsem instaloval do kokpitu a tlak sledoval tam nikdy se nestalo že jsem byl bez tlaku.Nevím co bylo příčinou a ani jsem po tom nepátral bylo to také auto na dojetí.

yulian*
hodnocení

Ok, nechám teda změřit tlak v olejový soustavě a uvidim, děkuju za odpověď.