Nejste přihlášen/a.
dobrý den chci se zeptat jestli 2 takt diesel potřebuje do nafty olej podobně jako dvoutakt u Trabanta benzín+olej děkuji
Nafta je mastná sama o sobě, do té se olej nepřidává. Můžu se zeptat, co je to za motor? Dieslových dvoutaktů se dělalo jen málo.
třeba v sovětských lokomotivách v ropných tankerech,v neměckých malotraktorech Holderb 10,Lanz buldog-pozor ten je ze žhavenou hlavou,Traktory Hatz,a staré nákladaky man
doplněno 28.04.13 07:30:a ještě v prvních samojízdných kombajnech je to nejvýkonější spalovací motor(nejučinější)
Tento motor se dělá bud v malých velikostech (Holder B 10-500ccm,10koní-utáhne dvouradflicový pluh)
nebo ve velmi velkých velikostech,ropné tankery ,Sovětské lokomotivy
O některých vím, o některých ne, ale měl jsem na mysli, který máš ty. Nepotkávám každý den lidi, kteří mají takovou věc doma, tak mě jen zajímalo, který vlastníš a k čemu ho používáš.
náš tatka má Holder b10 malý traktor má pěknej zvuk a utáhne dvouradlák a to má 10koní síla že a vyzvedenteho z pomocí 3 lidí
To může být super stroj, nebyla by fotka? My máme domaděl s Farimanem, co se montoval do VVW válců. Diesel skoro jako stabilák. Čtyřtakt, ale jednoválec. Taky síla a hlavně - třílitrová nádrž mu vystačí na celý den od rána do večera, aniž by se musel chcípat.:D
To s tou nadrzi je na starych traktorovych naftacich svata pravda.
Par litriku nafty a jezdi se furt. Ani se nevyplati zhasinat. Pri delsim zastaveni staci otacky nastavit tak nizko, ze i dite v prvni tride by je stihalo pocitat a traktor si spokojene klape.
Jejda - vždyť máte obráceně zadní pneu. Takhle otočené ztrácejí samočistí schopnost v blátě. Krásný stroj u dobrého majitele
No jestli to vypadá takhle, tak je to nádhernej stroj, s tím by mi snad bylo líto dělat. Jezdil bych jen tak pro zábavu :D
Mám dvoudobý dvouválcový diesel Škoda D 110 A. Při větším zatížení prská z výfuku olej. Nemáte s tím někdo zkušenost? Dají se na to někde sehnat nové pístní kroužky?
Děkuji
U dvoudobych dieselu existuej nekolik ruznych zpusobu mazani a jejich kombinaci.
U malych motoru je to obycejne bezne brodeni klikovky + cerpadlo, ktere ostrikuje ze spodu valce + zene olej vsude, kde je potreba - tedy jako u bezneho ctyrdobeho motoru. Tedy bezestratove mazani.
U velkych motoru, vzlaste pak u motoru s krizakem, coz je dodnes naprosta vetsina obrich lodnich dvoutaktu je mazani privadeno na potrebna mista (vcetne valcu) cerpadlama a potrubim ze separatnich olejovych nadrzi, pisty nemaji stiraci krouzky a olej je spalovan - jde o ztratove mazani, jak uz tu bylo nekym zmineno. Olej je do valce obycejne vstrikovan primo tryskami ve vlozkach valcu.
-
S malymi benzinovymi dvoutakty nemuzeme srovnavat. Jakykoliv dvoutakt (diesel nebo benzin, velky nebo maly) potrebuje pro svuj pohon kompresor. Je si nutno uvedomit, ze klikova skrin pro dopravu smesi se u benzinaku pouziva namisto externiho kompresoru pouze jako vyhoda, nikoliv nutnost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.