1x



Dvoudobý diesel-olej do paliva

Od: Datum: 28.04.13 07:25 odpovědí: 23 změna: 05.06.13 20:41
avatar

dobrý den chci se zeptat jestli 2 takt diesel potřebuje do nafty olej podobně jako dvoutakt u Trabanta benzín+olej děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ladaadal*
Datum: 28.04.13 07:27

Nafta je mastná sama o sobě, do té se olej nepřidává. Můžu se zeptat, co je to za motor? Dieslových dvoutaktů se dělalo jen málo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.04.13 07:29
avatar

třeba v sovětských lokomotivách v ropných tankerech,v neměckých malotraktorech Holderb 10,Lanz buldog-pozor ten je ze žhavenou hlavou,Traktory Hatz,a staré nákladaky man

doplněno 28.04.13 07:30:

a ještě v prvních samojízdných kombajnech je to nejvýkonější spalovací motor(nejučinější)

Datum: 28.04.13 07:33
avatar

Tento motor se dělá bud v malých velikostech (Holder B 10-500ccm,10koní-utáhne dvouradflicový pluh)

nebo ve velmi velkých velikostech,ropné tankery ,Sovětské lokomotivy

Od: ladaadal*
Datum: 29.04.13 06:06

O některých vím, o některých ne, ale měl jsem na mysli, který máš ty. Nepotkávám každý den lidi, kteří mají takovou věc doma, tak mě jen zajímalo, který vlastníš a k čemu ho používáš.:)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 17:57
avatar

náš tatka má Holder b10 malý traktor má pěknej zvuk a utáhne dvouradlák a to má 10koní síla že a vyzvedenteho z pomocí 3 lidí

Od: ladaadal*
Datum: 29.04.13 18:01

To může být super stroj, nebyla by fotka? My máme domaděl s Farimanem, co se montoval do VVW válců. Diesel skoro jako stabilák. Čtyřtakt, ale jednoválec. Taky síla a hlavně - třílitrová nádrž mu vystačí na celý den od rána do večera, aniž by se musel chcípat.:D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 29.04.13 18:25
avatar

To s tou nadrzi je na starych traktorovych naftacich svata pravda.

Par litriku nafty a jezdi se furt. Ani se nevyplati zhasinat. Pri delsim zastaveni staci otacky nastavit tak nizko, ze i dite v prvni tride by je stihalo pocitat a traktor si spokojene klape.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.04.13 21:37
avatar

to je on je to ilustrační foto nemám digitalní fotaparát chtěl jsem se na to zeptat otce na palivo do motoru tak na to zapomenu

Od: ladaadal*
Datum: 01.05.13 05:41

No jestli to vypadá takhle, tak je to nádhernej stroj, s tím by mi snad bylo líto dělat. Jezdil bych jen tak pro zábavu :D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.05.13 09:49
avatar

ano podobně jenom je modrý a má chromový chladič

Datum: 03.05.13 16:47
avatar

Jejda - vždyť máte obráceně zadní pneu. Takhle otočené ztrácejí samočistí schopnost v blátě. Krásný stroj u dobrého majitele

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.05.13 10:48
avatar

to není muj to je ilustrační!

Od: frenk*
Datum: 04.06.13 20:34

Mám dvoudobý dvouválcový diesel Škoda D 110 A. Při větším zatížení prská z výfuku olej. Nemáte s tím někdo zkušenost? Dají se na to někde sehnat nové pístní kroužky?

Děkuji

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.06.13 23:10
avatar

Určitě ano. Za peníze v Praze dům, natož pár kroužků! ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: frenk*
Datum: 05.06.13 20:41
Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 28.04.13 09:44

my nedávno dělali generálku na motoru z TK-4 ...má to slušný zvuk bez vyfuku :D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.04.13 09:14
avatar

olej přimíchaný do nafty by shořel. Tyhle naftové dvoutaktní motory mívají ztrátové mazaní

doplněno 29.04.13 01:54:

dávkovacím čerpadlem. Prosím ozvěte se uživatelé malotraktorů Holder, T4K10 -14

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.04.13 09:25
avatar

Někteří motoráři doporučují do nádrže na cca 40 litrů nafty litr motorového oleje,zlepší mazivost nafty a má púrodloužit životnost vstř.čerpadla. BEZ ZÁRUKY!

doplněno 28.04.13 17:09:

To Jurij- nezkoušel jste vygůglit nebo vyhledat na Wikipedii?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.04.13 12:36
avatar

Všechny motory, kromě dvoutaktů,mají systém mazání provedený z klikové skříně rozstřikem,nebo čerpadlem do kanálků pístů a ojnic.Je tedy zbytečné přidávat ještě další olej do paliva.Benziňákům to je na škodu,dieslům je to spalování drahého oleje na úkor nafty.

JABRAKA

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.04.13 15:23
avatar

Ale tazatel se ptá na DVOUDOBÝ DIESEL!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 00:36
avatar

Vždyť je to jedno, důležité je " zúčastnit se"! *smich*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: axus®
Datum: 29.04.13 12:13
avatar

U dvoudobych dieselu existuej nekolik ruznych zpusobu mazani a jejich kombinaci.

U malych motoru je to obycejne bezne brodeni klikovky + cerpadlo, ktere ostrikuje ze spodu valce + zene olej vsude, kde je potreba - tedy jako u bezneho ctyrdobeho motoru. Tedy bezestratove mazani.

U velkych motoru, vzlaste pak u motoru s krizakem, coz je dodnes naprosta vetsina obrich lodnich dvoutaktu je mazani privadeno na potrebna mista (vcetne valcu) cerpadlama a potrubim ze separatnich olejovych nadrzi, pisty nemaji stiraci krouzky a olej je spalovan - jde o ztratove mazani, jak uz tu bylo nekym zmineno. Olej je do valce obycejne vstrikovan primo tryskami ve vlozkach valcu.

-

S malymi benzinovymi dvoutakty nemuzeme srovnavat. Jakykoliv dvoutakt (diesel nebo benzin, velky nebo maly) potrebuje pro svuj pohon kompresor. Je si nutno uvedomit, ze klikova skrin pro dopravu smesi se u benzinaku pouziva namisto externiho kompresoru pouze jako vyhoda, nikoliv nutnost.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 17:56
avatar

máme právě malotraktor Holder B 10 z roku 1955

věnovaly nám ho příbuzní z německa v roce 1992 udělá na našem políčku tolik práce jako

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.