Svítí kontrolka nouzový režim( blok motoru )

Od: Datum: 26.04.13 17:58 odpovědí: 3 změna: 26.04.13 21:18

nedávno jsem tady ptal co se rozsvícenou kontrolkou ( blok motoru ) u FABIE 1 1,4 16 V.

Zdá se že jsem na to přišel!

udržoval jsem HALDINU OLEJE spíš v polovině mezi ryskami a kontrolka občas zhasla, ale potom svítila stále.

Po posledním dolití oleje mi trochu ,,UJELA RUKA " a dolil jsem olej úplně na MAX.

Kontrolka ihned ZHASLA a od té doby nesvítí!

JAKÉ máte zkušenosti VY? ZKUSTE DOLÍT OLEJ NA MAX. a možná máte po problému!

ČEKÁM NA ODPOVĚDI!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: laybor*
Datum: 26.04.13 18:07

No tím to nebude

doplněno 26.04.13 18:09:

navíc

Horni ryska znaci hladinu, pri ktere hrozi preplneni klikove skrine. Opak muze mit nekolik neprijemnych nasledku.



Prvnim je, ze staly kontakt klikoveho hridele s olejem zpusobi jeho "zpeneni" v klikove skrini, tim pochopitelne i ztratu tlaku, mazaci schopnosti a poskozeni klicovych casti motoru.

Druhym problemem je samotne zvysene mazani klikoveho hridele, ojnic atd. Motor je pomerne krehka soustava, ve ktere vseho moc i malo skodi a s olejem to neni jinak. Prebytecne mazani zpusobuje zvysene namahani dotcenych casti, i v tomto smeru je "kontakt s necekanym olejem" problem. Rika se, ze jiz jen samotny zvyseny ostrik klikoveho hridele muze byt pozorovatelny na snizenem vykonu motoru.

Treti věci je vznik prilis vysokeho tlaku v klikove skrini. To opet zpusobuje zvysene namahani soucasti motoru a drive nebo pozdeji vede k poskozeni tesnosti cele soustavy a unikum oleje - tesneni, gufera atd. nejsou s to dlouhodobe vyssimu tlaku odolavat.

Pak může ještě odejít katas.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.13 18:47
avatar

Zkusil bych asi diagnostiku,a osobně (záleží dle zručnosti ,zkušeností atd) bych prošel čidlo tlaku oilu a místo něj zkusit přímo tlakoěr oleje a zkontorloval tak tlak mazání jako další čidlo hladiny oleje (pkd má),vyměnil filtr a olej (záleží kdy byl měněn a zda-li vůbec měněn byl),a taky bych zkontroloval odfuk ze skříně a pročistil jej i když to asi s tím nezávísí.Kolega nahoře sice píše že oil na max škodí ale pokud je do rysky max tak by neměl škodit na to je stanoveno výrobcem max a min.množství ,obě varianty (jak více ,tak i méně ) jsou škodlivé pro motor.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.13 21:18
avatar

pokud to nepripojis na VAG tak nemas 100% jistotu

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.