BMW 3 vs. BMW 5

Od: Datum: 26.04.13 15:41 odpovědí: 7 změna: 29.04.13 10:15

Ahoj lidi..

Chci si koupit auto a po dlouhým vybíráním jsem skončil u BMW..Chci .Nafotvýho mobíka s manuálem,rok(od 06),ale za stejnou cenu (okolo 200-250 tisíc) je řada 3 ale i 5..A právě nevím jakou řadu si vybrat..Za každou radu díky...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: laybor*
Datum: 26.04.13 15:48

Jen teorie - čím větší (5),tím bezpečnější ,

5 ková řady bude vždy stejný rok, km, dražší

jedině kdybyjste jel kousek na západ ,tak budou ceny trošku jiné.

Obrázek
1/5












9,999 EUR (Brutto)

8,264 EUR (Netto)

21.00% DPH

Limuzína, Použité vozidlo

Číslo vozidla: 82936

PR 03/2006

107,250 km

Nafta

160 kW (218 PS)

Poloautomatická

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 26.04.13 16:32

X 6

x 6

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.13 17:13
avatar

asi takhle: trojka je super, ale malá. I v kombíku není největší. Takže pokud nepotřebujete tahat kočárek je pro Vás. Pokud jezdíte všude jak stěhovák určitě 5tka. Sám mám 5tku, ale v automatu. Podle mě, kdo pozná automat už nikdy nebude chtít manuál. Sám jsem si myslel, že automat je blbost a co už bych v tom autě dělal... ale fakt ne. Manuál už nechci :)

doplněno 26.04.13 17:22:

ještě inspirace: odešel mi ventilátor, který rozhání vzduch v autě (topení, klimatizace), cena opravy:

> originální díl č. 64116933910 je za 2 282,80Kč bez DPH. Dále pak
> můžeme nabídnout z levnějších variant 2výrobce .. Hella a AIC .. zde
> jsou ceny 1713,-Kč a 1534,-Kč bez DPH ... časová náročnost opravy je
> cca 5hod.práce. Je nutné demontovat středový tunel a pak i celou
> palubní desku, neboť ventilátor se nachází ve středu topení pod
> palubní deskou...

nechejte si i nějaké peníze na servis!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.13 18:18
avatar

ad I. velmi rozumná volba(BMW),ad II. motorizaci bych volil naftu třílitr (pokud kombi,čili 5.řadu,E61) s twin turbem(označení 535d),pomalu třista naftových kobyl je v reálu neskutečný nářez...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.13 23:41
avatar
Narez to bude, az se neco pokazí. Pak to může hodit do macochy , protoze na opravu nebude mít.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.04.13 13:41
avatar

jak pak jsme na to přišli-ceny dílů jsou srovnatelné jak s francouzy,tak i ostatními němci...Samozřejmě nesmím díly k BMW kupovat v oficiálním servisu BMW kdekoli v ČR,protože my češi jsme nenažranci a na všem máme nehorázný marže...Cokoli potřebuju na BMW,najdu zde http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CC31&mospid=47446 OEM kod dílu a pak lovím výrobce a cenu a člověk by se až divil,že na bafíka jde sehnat za pár kaček...A další fakt je ten,že tyhle naftový třílitry při běžné údržbe a normálním chování se řidiče k autu vydrží nalítat miliony km-zkrátka Bafíci jsou sice při pořízení dražší,ale narozdíl třeba od konkurence drží a vydrží...(a jedou):D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.13 10:15
avatar
Kamarád zdědil v práci po šéfovi šestiletý kousek, ma ho jako služebního, na doma by si ho nemohl dovolit. Jen zadní destičky a kotouče stály dvacet tisíc.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.