Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie-brzdy na STK

Od: bob1* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,byl jsem na STK,felicie 1,3,všechno ok,brzdí ok,jen prý brzdové potrubí do zadních brzd je asi rezavé,proto jsem ho prý

nastříkal a je to potřeba vyměnít.Co by stála výměna,nikomu se do toho nechce,viděl jsem na netu polské,vydrží? Dík

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel

trubky si při troše šikovnosti vyměníš sám existujou firmy který dělaj brzdový trubky na přání a z mědi metr asi 100kč nebo tady

skoda-dily.cz/...

jinak kdysy si nechával známej měnit komplet brzdový vedení na jednom oplu a vysolil 4500kč takže počítám že felda o moc levněji taky nevyjde

mě říct technik že je asi rezavý potrubí protože je nastříkaný tak se sním chytim že by koukal

jen pro zajímavost pustil vás nebo vyhodil pokud pustil neřešil bych to*cteni*

bob1*
hodnocení

pustil ale měl sto řečí jak se zabiju když na tu dupnu.Má to 15 let a starám se o ni

No vidíš já mám na sedmnáctileté xantii ještě všechny trubky původní a to jak brzdy tak pružení (což je vlastně jedno).

doplněno 19.04.13 18:34:

S měděnými trubičkami to bylo jednu dobu (vysvětloval to jeden mechoš někde na nějakém fóru ,takže nwn ) zakázané bo měď je lepší vodič než železo a v případě nehody prý díky tomu že lépe vede může způsobit problémy až požár.Taky vím,že jednoho známého (známého spíše jen od vidění) vyhodili z STK právě skrze měděné brzdové trubky.

fiatbrava

Jo kdyz deleas potrubi na nejakych zahranicnim aute,kd estoji jedna origo trubka 300-1200 kc,tak to vydje na 5 litru,ale na felinu je skoda nekoupit trubky natvarovane,ktere stoji od 10 do 150 kc. u fabie uz to je drazsi,ale felina to ma zadara

 

ladaadal*
hodnocení

2x

To je nějaký divný. Vždycky jsem měl vespodu trubky nastříkaný. Přece je nebudu balit, když stříkám podlahu? A nikdy mi nic neřekli. Naopak naposledy jsem dával měděný a s těma údajně může být na STK problém, takže se přestříkávaj schválně. Jestli to máš v pořádku, tak bych to neřešil.

doplněno 19.04.13 13:48:

Are, já s tím zkušenost nemám, jen mi to říkal kolega, co to dělá. Ale je pravda, že mohl narazit na "super technika". Snad, že je měď příliš měká, ale to už si vážně nepamatuju. Taky mi to přišlo divný. Ale teď mě napadá, nemůže měď dělat el.článek s holendrama nebo prasátkama jako by se dělo u topení? Tam se kvůli tomu dávají přechodky, jinak vznikne článek a urezne to. To by to mohlo vysvětlovat.

 

ar*
hodnocení

0x

Popravdě, sám musíte vědět jestli byly trubičky někde tak ohnilé, že by hrozilo "prasknutí". Jinak bych se technika na STK zeptal čím by si tak představoval ošetřit ocelové brzdové trubičky když né brvou (nátěrem). Asi by začal malinko koktat.

Pokud je nutná výměna trubiček, dávám měděné potrubí. Kupuji v metráži, dám nové "holendry", namačkám koncovky a je to věčné. Zatím se mi nestalo,žy by někdo přijel, že neprošel na STK kůli měděným trubičkám. Nevidím ani důvod proč by to vadilo, jak píše ladaadal. Je možné, že někdo narazil na nějakého "chytrého" technika.

Mě se stalo, že chtěli vyhodit člověka přede mnou za pneu. Na předních měl označení Steel a na zadních Stahl. Dalo to dost práce než jsme technikovi vysvětlil, že je to jedno a to samé a má to ocelový kord, jen je to jednou psané anglicky a podruhé německy. Prostě někdy je takové "štěstí" že narazíme na člověka, který je papežštější než papež.

doplněno 19.04.13 14:17:

ladaadal® netvdím, že kecáš, opravdu mohl takto narazit na nějakého "odborníka". Ono ani to ocelové šroubení a hliníkový brzdový váleček není ideální. Zhruba před 25 lety známý vyráběl traktůrek a já jsem mu na tom dělal "autařinu" měděné potrubí je tam dodnes a v pohdě. I kdyby se tam tvořil článek neupadne to dřív než ocelová pozinkovaná trubička. Dokonce jsem se setkal s tvrzením, že měď tam natáhne vodu atd atd. Spíš si ,ale myslím, ž nkdo chce dělat jen pakárnu a buzerovat.

Jen sem zapoměl doplnit, že je potřeba koupit správný průměr trubičky a sílu stěny. Ne všechny auta používají trubičky 4,75mm

 

hodnocení

0x

ono nejde o to jestli jsou nastřikane nejsou.. spíš o to jestli jsou zhnilé.. ono to není moc sranda.. jednou mi na starem golfu jebla trubka a zrovna na tom nejnevhodnějším místě, když technik zkoušel brzdy a asi na to víc dupl :D... jinak kámoš nedavno měnil na filetě trubky a matně si vzpomínám že to stálo kolem litru...ale nevím to jistě.. ja kdysi kupoval komplet trubky na 120ku a vyšlo to na 600.. největší pojeb to je rozebrat a pak jak je pohnita podlaha tak ty plastové držáky tam moc nedrží v těch vyhnitych dírkách :D...

doplněno 19.04.13 18:53:

no tak technik nebyl moc nadšený když mu to zechcalo pulku stk :D

ladaadal*

Honzo, tomu říkáš nejnevhodnější místo? Mě rupla, když mi do cesty skočila puberťačka. Ta dostala jmen, že ani nemohla dojít na druhou stranu.*smich*

doplněno 19.04.13 19:05:

To se nedivím. V pondělí jsem byl s motkou a když jsem tam najel, tak od válců až ke kolejnici na světla měl kaluž oleje a byl pěkně nasr...ej. Divil jsem se, že mě nechal nedusil, aby si to na někom vybil.*smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]