Jaké svíčky do LPG 1.8T 110kw

Od: Datum: 18.04.13 10:43 odpovědí: 7 změna: 20.04.13 21:39
avatar

Dobrý den,

mám zhoršené starty u vozu VW Passat 1.8T 110kw, ale startér točí dobře, až když pustím klíč, tak se tomu úplně nechce.

Napadlo mě, jeslti to nemůže být svíčkama a taky se chci zeptat, jak často se mění? Mám najeto na svíčky už asi 40tis.

Chtěl bych si je tentokrát zakoupit a vyměnit sám, ale nevím jaké, jelikož v katalogu je odlišený motor 1.8T a LPG, jako továrně zakoupený, ale jaké svíčky mám dát do vozu já, když je to benzin a LPG jsem si nechal před 2 lety dodělat?

Takže zkratkovitě:

1. Jaký je internval pro výměnu?

2. Koupit na LPG nebo benzin?

Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.04.13 10:58
avatar

interval maximálně co druhá výměna oleje(což by mělo být 10 000km-longlife apod.je technicky nesmysl),takže 20 000 km strop svíček a koupit ty origo dle typu motoru-i přes všelijaké experimentování spousty lidí nakonec zjistí,že nejideálnější jsou ty orig.typu dle výrobce a specifikace...Značka výrobce už je co se renomovaných týče jedno(stojí pár desítek kaček kus)...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.04.13 11:01
avatar

já bych na ně koukl a pokud by se mi jiskřiště zdálo opálený a odtrh svíčky větší jak 0.9mm dal bych nové

nevim jak na plynu ale na benzínu třeba brisk udává až 60000km

jinak svíčky bych koupil normální a upravil odtrh na 0.6mm -u aut na lpg je to běžná praxe

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.04.13 12:25

1. Životnost udávaná výrobcem je obvykle poloviční

2. Svíčky se liší pouze odtrhem, u plynu o 0,1mm menší

Hlavně nedávat laciné svíčky, s LPG dostávají více zabrat a dlouho nevydrží.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.04.13 21:21
avatar

Děkuji, takže se liší pouze tím odtrhem, dobře, ale které tedy vybrat a namontovat?

Jinak jdu do značky Brisk, skvělá cena VS kvalita, ale koupit pro passat LPG nebo obyč? Děkuji

Datum: 19.04.13 09:01

1. Interval na výměnu svíček je takový, jaký stanovil výrobce svíček. Dal bych tam tedy DX15LTC-1. Výměna po 60tis km.

2. Koupit klasické na benzín. "Speciální" svíčky jsou vyhozené peníze. Pokuď auto nedokáže perfektně fungovat na originální svíčky a to i v případě plynu, tak je závada jinde. (kabely, cívka..)

3. Mezeru (nesprávně nazývaná jako odtrh) nechat takovou, jaká je od výroby. Nic nesklepávat. Snížením této mezery klesá dokonce i účinnost motoru. Zmenšení mezery mělo smysl u starých aut např. Škoda 120, protože mají nedokonalou zapalovací soustavu. Energie a napětí jiskry bylo na dokonalou jiskru pro zapálení směsi na samé hraně použitelnosti. Snížením mezery se tyto nároky posunuly o kousek níže.

Tyto poznatky mám z aut, co dohromady najezdily milióny km na LPG.

doplněno 21.04.13 08:23:

@michalll Napsal jsem svíčky náhodou pro motor typ AGU 1.8T, protože jsi předtím nenapsal, přesný typ motoru.

Takže tam dej ty, co ti doporučuje katalog Brisk.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 20.04.13 21:32
avatar

Děkuji za PERFEKTNÍ radu!

Datum: 20.04.13 21:39
avatar

Akorát, když se teď dívám do katalogu, tak by tam měla být spíše DR15YP.

Jedná se o Passata 2003, 1.8T 110kw.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.