Nejste přihlášen/a.
Zdravím, syn potřebuje levný auto na dojíždění do zaměstnání. Teď se naskytlo R19, r. 97, nafta, 160tis km, v docela slušným stavu po prvním majiteli, za 12 tis. Eko zaplacené. Ta cena mě připadá rozumná. Spíš mě zajímá, co ho čeká. Jaké opravy ho asi čekají, na co si dát potom za provozu pozor. Nikdy jsem "francouze" neměl, a syna to bude první auto. Tak kdyby někdo něco o tomhle typu auta věděl, nějaký záludnosti, na co si dát pozor, aby to pak nestálo majlant. Dík.
mám R19 rok výroby 1991, 1,4 benzin, možná 190 000 km. Zatím jen spotřební díly - kotouče, destičky, spojková sada. Příjemné auto, Velmi prostorne. Velmi jednoduché - bez tzv. moderních kurvítek. Koroze jen přechod z posledního sloupku do prahu - zastavena, jinak karoserie bez koroze. Pokud je vstřikování Ok, tak proč ne.
doplněno 17.04.13 00:04:Reaguji na strašení cenami - jsou velmi nízké, je to rozšířené auto (nebo bylo)
doplněno 17.04.13 00:07: ach jo - cenami náhradních dílů
Není to nikterak vyloženě problémové auto a i na jeho stáří je celkem líbivé. Nejčastější problém je u polos a zadní ložiska kol nic ,ale dramatického. Pokud jde o korozi, tam si dejte pozor u zadní nápravy. Tam to u některých neudržovaných aut hnije. Jinak to není vyloženě hnilka jako třeba Escort nebo Astra.
Pokud je auto udržováno asi bych se toho nebál.
donne-scháněl jsi reálně někdy něco na R 19...?!? Soudě podle tvého názoru ne,jinak bys nemohl tvrdit s prominutím kraviny,že na R 19 jsou dražší díly než na Feldu-nejsou,a to i ve vrcholné motorizaci R 19 16V...Měl jsem jich několik,včetně dT, a nikdy se neřešilo nic krom spotřebních věcí jako u každého auta(destičky,filtry,oleje apod.)-co byl problém,jak psal tuším ar,byly zadní lemy(především 5.dvéř),jinak při běžné údržbě no problém...Staré klasické francouzské nafty 1.9D a TD jsou nesmrtelné,jezdí na cokoliv "mastného",za hubičku a jezdí pořád-takže pokud je tahle konkrétní v přijatelném tech.stavu-není se čeho bát...Preventivně,krom rozvodů, pak odplastuj zadní bočnice(vše thorx20),jak je uchycení plata a zevnitř repro,odendej koberečky na podbězích a po odtržení takových lisovaných jako molitanů obdelníkového tvaru(nic jinýho tam není) se dostaneš k otvorům kudy lze prostříkat rezistinem,tlumexem apod. ty lemy a zprava i druhou stranu hrdla nádrže, zevnitř-je to dvouhodinová záležitost komplet i s montáží a vyplatí se ti to-pokud si jí budeš chtít nechat...
tohle auto v naftě měl známý.. sice nevím jak s tím jezdil ale co si pamatuju tak tam měl 2x prasklou hlavu, jebnuté rozvody, spojka z ničeho nic KO. .. soused to měl taky sice nevim jistě jestli nafta a tež měl praskyl bud blok nebo hlavu... už je to dávno...spolehlivější spíš budou ty benzinové..
za 12tisic lepsi nenajdes , je to par penez , az bude stat majland tak auto posles do srotu , neni co resit a zabyvat se tim co a jak , je to prece jen auto stare 16let a jeste renault , takoa lepsi felcka , je jasne rozvody , ramena , olej , filtry , brzdy , tlumice , koroze , to vse muze byt KO a renault ma jedny z nejdrazsich ND
Zdravím, poradím dotazy na spolehlivost směřovat na Renault 19 forum ČR, tak se dozvíte úplně všechno. Navíc srovnání R19 vs Favorit či Felicia je hodně špatné, R19 je pohodlnější a to o dost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.