Záměna alternátoru z fačka za Feldu

Od: Datum: 14.04.13 11:47 odpovědí: 5 změna: 14.04.13 22:28

Dobrý den, mám fáčko a chci do něj alternátor z feldy 1.9 to jest 90A altík.

potřeboji vědět zda je možné vyměnit na altrnátoru z feldy řemenici na tu z favorita nebo alespon vyměnit řemenici na klice na tu která je u feldy abych mohl ten altík použít.

Díky moc Michal


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: barth*
Datum: 14.04.13 12:39

Řemenice na klice vyměnit nejde, naprosto odlišná konstrukce i uchycení u dieselu, blok je zcela odlišný od benzínu, řemenice alternátoru možná ano, ale nejsem si jistý průměrem hřídele kotvy, uchycení altíku je jiný. Pokud chceš silnější altík, tak z Fabie ( benzín) tu silnější variantu altíku a vyměnit řemenici na klice za řemenici z fabie na plochej řemen. A pořešit uchycení altíku, s držákem z fabie by to šlo.

doplněno 14.04.13 12:49:

Do fáva dost drahá investice, jedině vrakáč.

doplněno 14.04.13 18:02:

Jo a teď koukám, že jsem tam zapoměl napsat taky o řemenici vodní pumpy.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lojzo*
Datum: 14.04.13 12:39

Altenator na facku je uplne iny u feldy 1.9 90A by som tam urcite nedaval pokial nechces aby ti auto zhorelo alebo poruchalo sa hned po par dnoch... na benzinack sa pouzivaju 60-70A alternatori..vacsie sa pouzivaju na dsiele kvoli tomu, ze maju zhavice a to vsetko je napajane od baterky..tak aby ju stihal alternator nabit , musi mat vacsi prud..remenicu nevymenis byva tam nalisovana jedine celu kotvo aspon u vw je to tak..radsej si kup taky aky mas original v aute a nespekuluj tie alternatori na nete niesu drahe..a uz vobec nie na favorit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barth*
Datum: 14.04.13 12:47

Lojzo, jen doplním, že na feldě u dieselu je řemenice s volnoběžkou, není tam nalisovaná ale našroubovaná, povolit jde jen pomocí spociálního ořechu s vnějším mnohohranem a torxem nebo imbusem do hřídele.( podle výrobce altiku- bosch, valeo,hitachi) Tak je to na všech koncernovejch dieselech.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.04.13 19:51

Proč by mělo shořet nebo se porouchat? Pokud to bude pečlivě provedené, je to nesmysl..

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.04.13 22:28
avatar
Samozřejmě že je to nesmysl, i kdyby měl ten alternátor třeba 500A, tak to vadit nebude. Ani akumulátoru, ani elektroinstalaci. Neexistuje k tomu důvod, ač jsou někteří kutilové přesvětčeni o opaku.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.