Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Audi a8 2.5 tdi 1999 135kw

Od: suchar* odpovědí: 4 změna:

Dobry den,vlastnim audi a8 2,5tdi vlastnim to auto asi 9 mesicu a chyba se projevuje od začatku kdy sem auto koupil, kdys se rozjizdim tak mi klouze ruchlost 1,2,3 a rychlost 3 do 30 a pak mi spadnou otacky trochu dolu a auto jede normalne as do 5.Kdys zase spomalim pod 30 tak to zase klouze je jedno jestli mam automat D nebo tiptronic nalej sem stim asi 27tis km a auto jezdi porad stejne.Byl jsem na pc motoru tam mi rekl ze mam asi jeden strik spatny a pak jsem jel k mechanikovy automatickych prevodevek a ten rekl ze mi prevodovka radi normalne zapomel jsem dodat ze mi tece olej mezi motorem a prevodovkou rekli mi ze to je tesneni ma klikovce a je mozny ze to je ten duvod.dekuji za vasi odpoved

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

barth*
hodnocení

0x

Nech vyměnit ten simering, motorovej olej ti mastí lamely a pak to prokluzuje, to je celej problém. Minulej tejden jsem to řešil na octavce, sice na manuálu, ale to je problém stejnej, olej přez gufero prolínal do spojky, promastil obložení a bylo to.

suchar*
hodnocení

no ja to budu delat sam,ale nevim jestly motor vytahnout nebo prevodovku,strejda mi rekl ze to bude delat ten simerink

dekuji za odpoved suchar

nu*
hodnocení

0x

pak nám napiš kolik stála oprava, jsem zvědaý

lojzo*
hodnocení

0x

skus doliat alebo aspon pozriet olej v prevodovke..samozrejme tam lej olej taky aky tam je nie iny alebo hociaky..ked to pomoze tak tesnenie treba vymenit ..mozno mas malo oleja a presmykava ti pri rozbehu na 5tke ides uz skoro na dojazdovu ryhclost tam problem neemusi byt ale pri rozbehu moze byt.. skus uvidis.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.