Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaká elektro přípojka na Scenic 2002

Od: joos* odpovědí: 6 změna:

Zdravím , mám dotaz jak zapojit tažné na SCENIC 2002 1,6 16V , jde o to, může to být přímo do světel nebo tam musí být elektropřípojkaCan Bus, Check Control ?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

zabu
hodnocení

0x

K čemu by tam byl CANBus? Nejsem sice odborník, ale on se někde dnes v přívěsech používá? A jak to potom funguje ve spojení přívěsu s obyčejným 7mi kolíkovým konektorem? Nebudu radši radit, abych neporadil blbě. Tak počkám, co poradí jini.

artemio2*
hodnocení

0x

Pokud nemáš palubní počítač,který hlásí poruchu osvětlení,můžeš zapojit zásuvku přímo od světel.Pokud ano,musíš buď použít original sadu k závěsu,je to vlastně přídavné relé napájené nezávislým kabelem,nebo to obejít i svépomocí za pár korun,ale chce to trošku vyznat se v elektrice.

joos*
hodnocení

O to jde jak to já poznám, jestli to tam je(hlídání prasklé žárovky, nějakej Can Bus, Check Control) ,mám auto dva týdny! Chce to zkušenosti s tím to autem? Kdo ho také má a jak to tažné má zapojené?

barth*

Nic nepoznávej, sedni do toho, zajeď tam, kde montujou tažný a nech si to namontovat a máš klid. oni si poraděj. To je prdů kvůli pár korunám.

doplněno 14.04.13 00:08:

Jestli tam je hlídání poznáš dětinsky lehce- vyndej ze zadního světla žárovku a rozsviť světla, když to začne na palubce ukazovat žlutou žárovičku,popř. ještě podle výbavy text nebo mluvit, tak je to tam. Pokud se nic dít nebude, nic tam není.

joos*
hodnocení

Těch prdů za montáž chtěji + - 1000!

barth*

Kolik stálo to auto, že je pro tebe 1000Kč moc? A to víš, že benzín a nafta stojej už někde 40Kč za litr?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.