Citroen C3 1,4 hdi v kolik kilometrech rozvod

Od: Datum: 12.04.13 12:25 odpovědí: 9 změna: 13.04.13 23:29

rozvody , a jakou máte s tímto motorem spotřebu jak jste s tímto autem spokojeni a nějaký dobrý přípravek na čištění tapecirunku díky za rady


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.04.13 12:53

měl by tam být interval 240 tis. ale já bych to neriskoval... 180tis max. možná i mín. jinak to auto je docela v pohodě, jezdí za málo... je fajn do té doby, dokud se nezačne srát... pak bych se ho raději zbavil..

doplněno 12.04.13 18:12:

cobrak.. tak tak... ono já bych opravdu neriskoval... neřekl bych že by to mohla snést třeba vodní pumpa tolik kilometrů...nevím jestli dokonce ty vodní pumpy nemají udanou životnost 150 tis... tohle to nejsou malé věci.. může to mít fatální následky.. tak samo s tím olejem... a kdo pak bude cálovat servis? no kdo jiný než majitel

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.04.13 14:23
avatar

sice jsou rozvody jakože kvalitní(není to koncernové TSíčko,kde je doporučení výrobce už 60 000km),ale ačkoli je ofiko(podle APM TEC) oněch 240 tisíc,zkrátil bych to o třetinu i na 160 000...Ta práce a materiál vás bude stát stejně bez ohledu na nájezd km,akorát se vyvarujete možným a několikanásobně dražším problémům...Zkrátka obecně,u rozvodů není nač čekat,naopak...,může se to zdát jako předpo..anost,ale kdo kdy řešil potkaný motor,ví o čem to je...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barth*
Datum: 12.04.13 18:34

Erikchu, nemohl bysis odpustit ty komentáře koncernu? Já vím, že seš tím posedlej, ale ušetři mě těch neustálejch narážek jak jsou auta koncernu nejhorší na trhu.Už je to otravný, jistě to ocení i ostatní. Jinak pokud smím něco k tématu, tak za mě je 240000km na rozvody nesmysl u čehokoli.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.04.13 20:51
avatar

barthe-oni to nejsou jen narážky,ale v drtivé většině holá fakta-to doporučení výrobcem výměny rozvodů u TSíček už na(a po) 60 000 km je neoddiskutovatelný fakt(stačí písnout mailem dotaz do kteréhokoli autorizáku)-oproti ostatní konkurenci i laicky vidím,že ta doba je podstatně kratší,a (laicky) se ptám proč,proč mám díky špatné konstrukci,ovšem ne už za nižší poř.cenu samotného vozidla s motorizací TSI, mít zvýšené náklady na km díky tomu,že za stejný průměrný interval u konkurence budu já s TSíčkem měnit rozvody min.dvakrát...?!? A jinak oněch 240 tisíc u PSA je díky požadavku Fordu při konstrukci těchto motorizací na původní rozvod řetězem,do toho ale moc PSA jít nechtělo(hlučnost),tak zkonstruovali a odzkoušeli opravdu silný řemen,který v testech držel statisíce...Ale i tak osobně 240 000 km bych rozvody nenechal-zkrátil bych o třetinu(max.těch 160 000 km)-i tak je to pomalu trojnásobek oproti koncernovým TSi motorizacím-a to není rýpání,to je bohužel holý fakt...No a za ty roky(dvě desetiletí) co se auty zabývám je takovýhle faktů mraky,což mně prostě jen neustále utvrzuje v jediném-VW je neskutečně předražený průměrný výrobce snažící se si "koupit" renomé,které má třeba Mercedes a BMW (oba moc dobře víme jakým propadákem skončil pokus VW o vyšší třídu s Phaetonem),jenže to si koupit nelze,to lze jen vybudovat,ale tak to VW dohání cenovou politikou...,což je hodně smutný příběh,bohužel na to češi slyší...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barth*
Datum: 12.04.13 23:08

Dobrá tedy, češi na to slyší, a na co slyší zbytek evropy, myslím ten zbytek co jezdí v nejprodávanějším autě v evropě Golfu? Toho tuším taky vyrábí VW, nebo se mýlím? Kde jsou ty Focusy, PSA, Kia, Hyundai, Stilla, Megany a pod. co touží sesadit etalon nižší střední třídy z trůnu?Celková vyváženost, to je to co marně doháněj. O problémech, co se u VW objeví se rádo přehání, závada se objeví u víc aut a všichni dělaj, jako by to bylo železný pravidlo každýho kusu, dobře si pamatuju, jak všichni přetřásali váhy vzduchu u VW( já na ní najel 250000) a vyměnil jí, že už byla na dolní hranici hodnot, ale funkční. Ostatní výrobci jako by dostávali od Bosche či Pierburgu něco extra jinýho, že to nikdo nevytruboval? 2.0 Tdi, další velbloud z komára, kolik těch dvoulitrů jezdí v Audinách, VW, Škodovkách, Seatech a maj nalítáno mraky km bez problému, kolik se jich vysypalo? Každej druhej? Podle těch řečí to tak vypadá, skutečnost je o poznání jiná. Jo, závada se objevovala v počtu, převišujícím běžnej výskyt, tragédii z toho dělaj pisálkové v rubrikách časopisů automoto aby měli senzaci a svoje dodělaj unás tak oblíbený fámy a přehánění. Konec konců problémy se nevyhly ani mercedesu ( koroze, vrzání podvozku- Vokoun) BMW taky řešilo převodovku, 525 z 90 let problémový naftový čerpadla, Opel omega, stejnej motor stejná závada apod.Toyota stahovala v USA tisíce aut pro závadu na brzdách a jiný průsery, ale to se v českejch výčepech tak škodolibě nerozmazává.Tady v čechách je ještě jeden zlozvyk, když na to nemám peníze, tak to alespoň zkritizuju.To je postoj spousty lidí a není to jen o autech. A to předražení u VW? No nevím podle čeho soudíš ceník VW jako předražený - co takhle BMW 1 za tu cenu dost málo muziky, Mini John Cooper, za tu cenu král průměrnosti ,nový Áčko Mercedesu v dieselu, auto velikosti golfa v ceně od 750 000 Kč. Ano, je to Mercedes,mercedes...

doplněno 13.04.13 13:06:

To jsou taky holá fakta. Já zaujatej nejsem, dobře vím, co dělá konkurence líp a co hůř, jen na to dokolečka nedělám narážky, když se to otázky přímo netýká. Pokud se někdo ptá, co je lepší - A nebo B, tak nezačínám pomluvou o C!. To je to, co mi vadí!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.04.13 14:28
avatar

v poho,každý to vnímáme jinak-osobně mám momentálně jako své BMW E 36 TDS a R 19 16V-obojí s klasickou údržbou jezdí bez sebemenšího problému dnes a denně(oboje rok 96) a za sebe-až dosáhne kvalita jízdních vlastností Golfa kvalit BMW 3.řady(což se asi nikdy nestalo a nestane,pak můžeme hovořit o "etalonech",přitom je to stejná třída) mimoto dříve jsem se desetiletí živil dovozy,reagoval na poptávku a často vozil i VW-bohužel u těch jsem měl jako u jediné značky strach,aby tam někde něco nekleklo...,to jsem ani u francouzů,ostatních němců,natož u japonců neměl-tuhle obavu podporovaly i zkušenosti majitelů koncernovek z autodílny-prostě podle mně je VW předražený průměr-nic víc nic mín,ale každý at si se svými kačkami koupí co uzná za vhodné (ono už prostě srovnání názvu automobilek třeba ten Mercedes-Lidové auto,mimoto motory CDI jezdí statisíce,miliony km,to se TDíčkům běžně nestane...)-osobně at mi raději Mercedes někde hnije,ale nenechá mně nikdy nikde viset...,podobné moto je i na fóru klubu Opel("narozdíl od VW sice reznu,ale jedu pořád") a třeba Opel,u nás dost podcenovaná značka(stačí srovnání Zafiry C se Sharanem,proč Sharan tak ztrácí?!?),je na tom dle mně o trochu líp než VW...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.04.13 17:00

hele musim se tady kolegy trochu zastat... asi si to neuvědomuješ ale při každé možné příležitosti tady jasně dáváš najevou svou averzi vůči koncernu... já myslím že tady řešíme konkretni problémy a taky mě nebaví v každém druhém příspěvku od tebe číst jak je koncern na hovno a jak ta tvoje babička bmw je nejlepší... nikdo ti to nebere ale je to fakt už pomalu trapné... a ještě jedna věc... pročítam skoro denně různé fora jak od vw tak škoda či dieselpower... ale nevim jestli přehlížím nebo čím to je... ale je uplně minimalni minimum příspěvků, kde by si někdo stěžoval, že ho koncern nechal někde viset a musel volat odtah... jo stane se ale je to spíš vyjímka... zato co se týče francouzů a jim podobnym srágor máš jasný příklad včera či předvčerem tady na poradně.. a to mám i z vlastní zkušenosti x případu kdy to bylo na odtah... takže s tím navážením prrr... dalo by se říct že tady akorat lidi tak trochu uvádíš v omyl jak jim tady cpeš tu svou představu ve které žiješ... ale abych jen nekritizoval tak v jedné věci se shodnem a to v ceně... ale ještě by mi někdo mohl rozumně vysvětlit proč staré jedničkové octavy TDI pomalu 10 a víc roku staré se dají sehnat převážně od 100 tis výš a např citron c5 který je mladší o 5 6 let a je to co se týče vybavy, komfortu oproti rozvrzane octavě limuzína a nikdo ho nechce pomalu ani za 80 tis? čím to asi bude? to taky stojí za zamyšlení..

Ohodnoceno: 1x
 
Od: barth*
Datum: 13.04.13 23:29

To erikch :Jen pro pořádek, stejná třída jako BMW 3 je A4, nebo Mercedes ředy C, golf tam NEPATŘÍ!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.04.13 14:34
avatar

Citroen schválně udává dlouhé intervaly na výměnu součástí motoru, protože ví, že díky tomu budou jeho auta poruchová a on si namastí kapsu na jejich servosování. Takže 240 je určitě moc! Já bych to dělal po 100tis. Kamarád má stejný motor jako Vy a prý má v příručce napsáno, že olej se mění asi po 30tis. Když přijel do servisu v dobrém úmyslu, aby mu ho vyměnili po 15tis., tak mu mechanik řekl, že už přejížděl 5tis. a že si nedovede představit, co by se s motorem stalo, kdyby na něj jezdil dalších 15tis. do udávaných 30tis. Citroenem. Vždy ty hodnoty dělte dvěma a máte správný vysledek.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.