Rozdil mezi vnitřním a vnějším kloubem

Od: Datum: 11.04.13 09:00 odpovědí: 4 změna: 11.04.13 11:37

Dobrý den,

chtěl bych se poradit mám špatný homokineticky kloub na vozidle, existují vnitřní a vnější.

Který je ktery? Myslel jsem že homokinetický kloub je pouze jeden jen levý / pravý.

Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.04.13 09:11
avatar
Vnější kuličkový je u kol, vnitřní tripoidní je u převodovky.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.04.13 10:30

bože bože... kolik jsi jich viděl...? kuličkové jsou i vnitřní.. záleží o jakém autě popř. motorizaci se bavíme... na tom vnitřním jsem se pěkně vydrbal.. podle katalogu tam měl byt kuličkový, ale světe div se po rozebrání tam byl právě tripod... jinak serou se hlavně ty vnější

Ohodnoceno: 3x
 
Od: ar*
Datum: 11.04.13 11:26

Ty klouby se liší auto od auta, někdy ani "kalsický" vnitřní kloub není a kloub je v samotné rozvodovce. Pokud jsou klouby na každé staně dva "klasické" vnější u kola bává pevný (drtivá většina osobáků používá kuličkový kloub UF ), vnitřní u rozvodovky zase posuvný ať už tripoidní GI a nebo AAR. U kuličkových je to posuvný DO a nebo VL. Záleží jaký je potřeba úhel natočení.

Zaklad je ,ale jak jsem psal, vnější pevný a vnitřní posuvný.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 11.04.13 11:37
avatar

nejčastěji odcházej ty u kola vnější poznáš tak že ti to hlavně při zatáčení cvaká a mlátí až do volantu a s autem se nedá skoro jet :) co máš za auto?

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.