Nejste přihlášen/a.
To jsou omezovače tlaku na zadní brzdy. Když to zadupneš, tak přední musí brzdit více než zadní, aby se auto nedostalo tak snadno do nedotáčivého smyku. Navíc při brždění si všimni, že ti čapne čumák, jak se težiště setrvačností přesouvá do předu, takže přední brzdy mají větší záhul. Takže tam být musí.
Favority a Formany je mají taky, ale Pick-upy a VAN-Plusy mají zátěžový regulátor. Je to takový kohout, který se otevírá a závírá dle toho, jak čapne zadní náprava vlivem váhy nákladu.
Feldy Combi ho mají taky a na HBV ho tedy nenajdeš (ten omezovač), musíš se kouknout před LZ kolo do té dutiny u nádrže a uvidíš ho.
Takže když tam nebude, auto celkově bude brzdit blbě a často budou pískat gumy a budeš smýkat a na suchu. Naštěsí trubka nejde nasadit na HBV, protože díra na HBV počítá s omezovačem, takže je tam jiný závit a rozměr. Musel by sis koupit HBV pro Pick-upa... a vlastně blbost, to platí pro Fav/For. U Feldy tedy dodržet. Tam je jen jeden HBV.
P.S.: Sranda je pak na technické, když je omezovač naplno otevřen a nefunguje. Pak kolo vzdadu brzdí jak ďas a na válcích je vidět velký rozdíl v červených číslech. Mimochodem vzdu se rozdíl L a P kola v brzdném účinku toleruje 30%ty, ale i tak budeš rád, když se do nich vejdeš.
doplněno 10.04.13 21:21:regulátor místo omezovačů tlaku
Ahóój,prosímtě no mám to na traktůrka,je tam náprava z 1000 mbéčka,tak to řeším rozebral jsem to brzd.válečky trubičky,čelisti atd.A postupně to dávám dohromady akorát jsem narazil na tohle to a rozebral a už jsem to nemohl našroubovat zpátky.:DProsímtě nevíš jestli pasují čelisti na 1000 mb,třeba ze škody 100 nebo jaký tam mám dát ty jsou ůplně sjeté.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.