Nejste přihlášen/a.
Nejspíš ano, bude tam nějaké dodělávané dálkové ovládání. Ale jinak to vypadá jak holka bez uší nebo bez pupíku. Na první pohled vcelku dobré, po bližším zkoumání jak děti z Černobylu.:D
O designu se raději vyjadřovat nebudu. (styl nepřizpůsobivý občan)
Na STK bude muset mít technik obě oči zavřené a nebo přes ně tisícovky, aby to prošlo. Na silnici ohledně PČR platí to samé.
@barth Ti nějak ležím v žaludku Já bych se vážně v tomto styděl jezdit.
To není závist.
Mám jedno sériové auto, které mám jako daily car.Na blbnutí mám 90HP chopera a Mitsubishi Eclipse GSX (až 450HP dle tlaku turba) . Do posledního auta jsem už proinvestoval cca 600tis Kč na úpravy motoru, podvozku atd. Z venku auto stále vypadá jako sériové. Tohle je skutečný tuning.
Nezáviď, to co píšeš je nesmysl. Klidně se vsadím, že to policajti budou ještě zvědavě obhlížet. Syn se tuningem zabejvá už pár let, tak reakce policajtů znám, technickou prošel vždycky, a to jezdíme na STK služeb ministerstva vnitra do Vršovic, tak z toho nedělejte drama, stačí jen patřičné změny v TP( kola a pod) a jinak to body vypadá na Riegera, tam jsou homologace.
Co by tomu řekli třeba ve Vatikánu? Nechte toho vy mravokárče, druhejm je taky ukradený vaše auto v základu. Tady všichni kritizujete, ale kdo zvás by to uměl? Přesně jsme v čechách, jak se někdo odlišuje, tak je nepřizpůsobivej vyvrhel, co je správně?- fabia junior bez poklic se zahrádkou a tažnym a bábovka za oknem?
Názor tady může být různý, potřeba homologace, schválená úprava, ale konečný výrok může dát STK, ta je tady od toho.
liky (polozka 6.2.3.x) se tam daji dohledat, ale je tam jen uvedeno (stejne jako u vseho) "kontrola zda odpovida pozadavkum"Myslim, ze se mi povedlo dohledat ten "predpis"( EHK/OSN c.11 [PDF, 3,5MB]) a z nej podle me jen vyplyva, ze dvere maji mit "vnejsi mechanismus"(odstavec 6.3.1 na str.9).
Dohledal jsem i ty evropske umluvy o dverich aut a o klikach tam neni vubec nic: 70/387/EHS, novelizovano (beze zmen v oblastech, ktere nas zajimaji, tj. kliky) nejdrive v 98/90/ES a o neco pozdeji v 2001/31/ES.
Jedina zminka o "klikach"v teto umluve, zni: "Dveře, vstupy a výstupy musí být takové, aby bylo možno je používat snadno a bez nebezpečí" .
Jednoduchá otázka - máš pocit že to auto odpovídá stavu tak jak ho nechal výrobce homologovat pro provoz na veřejných komunikacích, případně že veškeré úpravy byly uskutečněny s pomocí homologovaných dílů? Tohle není Amerika kde si může každý "vytunit"auto skoro jak chce a policie mu k tomu zasalutuje...
doplněno 10.04.13 11:28: Mimochodem, to auto má podle popisu za sebou bouračku při které vybouchnul airbag a jedny pásy se nenavíjejí. Fakt by někdo chtěl něco podobného koupit a jezdit s tím po silnici?
tuning.as/...
Petře vy jste si přečetl asi jen to co se Vám hodilo do krámu. Prodávající píše že je nutné vyměnit pásy = upozorňuje na investici do automobilu! Myslím že snad i tazateli tedy případnému kupujícímu je jasné že toto auto není na každodení ježdění do práce ale na výkendové vyjížďky.
Hezký den
Četl jsem to celé. Prodávající píše že je potřeba vyměnit pásy a že byl vystřelen airbag - na palubce je vidět i roztržený a opravovaný potah.
Mimochodem, potáhnout látkou kryt airbagu je geniální, to by se každé STK moc líbilo. Stejně jako místo volantu dát nějaký "tuzingový zázrak" kde airgab není vůbec...
.
Ale ten inzerát je dva roky starý, myslím že vůbec nená cenu o tom mluvit. A ta "platná STK" za dva měsíce skončí a bez úplatku nemá šanci získat novou.
Přesně tak, je to leštěný prd, na pohled cool ale jinak k ničemu. Prej úpravy motoru: přímé sání (=jiný filtr), svíčky a leštěná koncovka výfuku. Hehe. Borec vytuzil kchár a jak říkáš, nemá šanci s tím dostat technickou, tak se toho chce zbavit. Za 120 tis si pořídím auto, které k něčemu bude. Ale když to někoho baví...
doplněno 10.04.13 14:32:A kdyby ty úpravy podvozku a všeho měly mít homologaci od A do Z aby prošlo technickou, tak to auto bude stát mega.
upřímně se mi z toho auta chce blít a kdybych to někde potkal, nebo se tím někdo někde chlubil, tak se mu od srdce vysměju. Taková obluda, a ten interiér, škoda mluvit.
Hnusné, nepraktické, drahé, a řekl bych i nelegální s tím jezdit. No a ještě k tomu bourané.
Pokud to má někdo na "srandu", tak za ty prachy koupím radši starší BMW na vyblbnutí. A né drahou, nevkusnou Fóbii. Motor Fábií sice ne(po)znám, ale není to náhodou 1.4 55kW? Vždyť tě budou předjíždět borci v 1.6 Feliciích
pokud to dělal někdo doma sám po večerech, tak to je docela slušnej kousek až na ta kola. není to klasickej českej tuzing
Je to klasickej tuzing-tuzemský tuning.
Pravý tuner, ten který chce auto opravdu tunit se v prvé řadě zaměřuje na agregáty a podvozek. Ovšem ne v tom smyslu, že dá pod haubnu tygrovinu, co sebral svý starý z šuplíku. Vnější vzhled je potom jen taková třešnička na dortu.
To jsi zase četl o hodině pod lavicí nějakej časopis, co? Copak by tuneři mezi sebe pustili káče, co ještě nemá ani papíry?
Co Felicie, podobně upraveného Golfa jsem viděl z okna ho předjíždějícího autobusu (Iveco Irisbus Crossway - max. 243 kW/poh. hm. 18.000 kg)
Pardon, Crossway LE.
A co máme se jako smát? CHeche che che, stačí? Tak jezdi vlakem, možná předjedeš i John Deere bez tuningu, až pojedeš kolem polí.
v 1. příloze vyhlášky 314 je soupis všech EU směrnic a EHK předpisů, kterými se řídíme, na kliky a zámky je tam jedyn celá směrnice, na světla další,. atd...
mimochodme různá mračítka a podobné úpravy karoserie mohou zasahovat do aktivní plochy světlometu a pak je vozidflo technicky nezpůsobilé, jd ejen o to kdo ajak to posoudí
v 1. příloze vyhlášky 314 je soupis všech EU směrnic a EHK předpisů, kterými se řídíme, na kliky a zámky je tam jedyn celá směrniceMam za to, ze jsem vsechny relevantni smernice a predpisy, ktere by se na kliky mohly vztahovat, precetl a vypsal ve svych prispevcich o neco vyse, ale moc moudry z toho nejsem. Mozna do toho vidis lepe nez ja a dokazal by jsi nam tady spravne vysvetlit, jestli ty kliky mohou byt zavarene nebo ne.
díly karoserie musí být homologované,ale kde to Ečko hledat. viděl bych problém s tou přední protaženou kapotou, protože zasahuje do světlometů. kola vidíme jen na oko,ale takový profil normálně na Fabce není, jestli je zapsaný, tak OK,ale takový hrůzy snad zapsat ani nejdou. jinak auto docela pěkný,až na ta kola
Tak palubka polepená hadrem mě lehce udivila, přepážka motoru polepená levhartím vzorem mě rozesmála, ale naprosto mě odbourala zvedlá kapota motoru podšprajclá jakousi fošnou z kůlny...
Ale určitě by bylo super vidět to v provozu, zejména jak s tím přejíždí zpomalovací prahy na vozovce - aneb retard houpající se na retarderu.
děkuji,tohle ani za darmo,samej problém a užitek nulovej,kliky byli kdysi moda ,dává se tam odskok,až se vybouráš a nebo se něco stane nikdo se k tobě nedostane v tu chvíli nikoho nenapadne rozbít okno,kamarád takto zařval,jinak stk to neprojde ani náhodou,jinak na tunění pěkný ale na běžnej provoz na nic skoda peněz
Ty kliky jsou problém určitě by se tam našlo po více věcí STK jedně se známostí jinak se na to budeš akorád tak moct chodit dívat! Tohle auto je dobré tak na srazy ale určitě ne na denní ježdění!
osobně jsem zastáncem reálného ladění (pokud už) a ne vizuálního,tzn.podvozek,brzdy a motor ,to vše zabaleno v téměř seriovém provedení...-není nad údiv všelijakých rádoby "sportovců" v Oktávkách RS,Audi S6 apod.když je člověk střihne někde nejen v kopcích s P 405(motorizace T16) nebo Cayenisty,Q7káře apod.se starou klasikou BMW E 30(jenže s oturbovaným motorem s více jak 300 koníky)-tohle prostě nemá chybu-pravda na první pohled to není moc vidět(a o tom to podle mně je),ale ve skutečnosti je to hodně našláplá kárka,která opravdu jede...Na druhou stranu klobouk dolu před jedinci,kteří si s tím vyhrají a (precizně-což není tenhle případ)lakují podvozky,zahlazují,čalouní interier atd.,akorát to často nejde ruku v ruce s tím co by od toho člověk očekával(výkon a jízdní vlastnosti)...Jestli se chceš s něčím povozit-mrkni západně od ČR-němci(a ted se opět vrací trend širokých ALU s "úžovkami" pneu-něm.klasika 90.let) pokud už,šli cestou komplexního ladění(vizuálně,podvozkově a motoricky),takže narazíš-li na něco co se ti bude líbit,vesměs to i pojede...,navíc další obrovské +,co už jednou němci schválí k provozu(a němec si nedovolí dát na auto cokolico by mohl být problém-pravda jsou tam mnohem benevolentnější a neřeší kraviny jako zaprdění čeští úředníčci),musí češi akceptovat(takže žádný kecy tohle a tohle není schválený k provozu apod.),jsme v EU a co schválí jedna země,musí druhá akceptovat...To je podle mně cesta-pokud si nebudeš auto stavět sám...
Jediný, s čím se možná můžeš měřit je ta octa RS, tu S6 a spol doufám nemyslíš vážně? To jsi trochu přestřelil nemyslíš? Dávej bacha-(ta S6) - něco nad 400koní, točák 550Nm, 0-100 pod 5sec.! Vzduchovej podvozek, kotouče prům. 40, řízení přesný s krásnou odezvou. To, že někoho předjedeš, ještě neznamená, že s tebou závodí, já taky předjel M5, medvědy od AMG a Porsche S4 turbo obyčejnou károu, když to ten dotyčnej nechce hrotit..a jede si podle sebe. Tyhle příběhy mám na tobě nejraděj, ale buď soudnej.
Není důležitý výkon, to je jen číslo, daleko důležitější je údaj - koně(výkon) na jednu tunu
Samozřejmě tam hraje roli spousta aspektů, ale poměr váha/výkon je asi nejdůležitější...
Co se týká požitku z jízdy, to je jiná kapitola, sama o sobě, třeba stačí vzít Cooper S, který nemá nikterak extra velký výkon na dnešní konkurenty, a člověk si s ním užije daleko víc, než například s Golfem GTI
Není důležitý výkon, je důležitý pocit z řízení.
Vezmi to třeba tak, že kdybys řídil historické Bugatti tak budeš mít "pod zadkem" menší výkon než má dnes řada "ostrých" rodinných aut. Ale i tak by to byl zážitek na který do konce života nezapomeneš!
Nemáš pravdu.
Jako je důležitý výkon, tak stejně důležitá je váha a pak je tu ještě hodně důležitý údaj a to aerodynamický odpor. (ostatní vlivy jako valivý atd. už nehrajou zásadní roli)
Na mém choperu mám poměr výkon/hmotnost 386HP na 1t. Což je více, než má Ferrari 360 Modena, která má jen 292HP na 1t.
Do cca 150km/h mám zrychlení lepší. Poté se situace obrací a modena mě začíná dojíždět.
Každá tato hodnota je důležitá.
Všechny změny na vozidle, oproti sériové výrobě, musí být doloženy homologací. Pokud si tedy na vnější část vozidla nainstalujete něco navíc, nebo jiného, musíte mít při silniční kontrole doklad o tom, že je ta součást pro vozidlo schválena. To se týká dle fota předních světlometů, předního nárazníku, bočních prahů - jenom z toho, co vidím. Předpokládám, že tam není origo výfuk atd., atd.
Takže od prodejce bych žádal tyto doklady k nainsatlovaným doplňkům anebo slevu s tím, že budete dostávat pokuty.
Každopádně když vidím ty kola, která tipuji na osmnáctky, s těma budete mít problém - ty na Fábce nemají co dělat. Rovněž z klikama budete ít problém.
Každopádně je to moc hezké auto
Už to tu padlo, a asi to ani nechceš slyšet, ale to auto je opravdu příšerný...vytuzená fábka. Já bych to nechtěl a nekupoval.
Osobně bych radši volil toho Trabanta, co stojí vzadu.
doplněno 17.04.13 20:21:Ten aspoň jede a nebude mít problémy s homologací.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.