Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
Mám takový menší problém se zapalovací cívkou na hondě mtx 80. Na volnoběh a na nízké otáčky normálně běží a zapaluje bez přerušování. Když se ale rozjedu a dam tam dvojku a chci ji roztáhnout třeba na třičtvrtě plynu, tak plyn občas nereaguje. Myslím si že to bude zapalovací cívkou, podle mě tam má být úplně jiná než tam je. Mám doma ještě hondu mbx 80 a ta má originální cívku, podobná vn trafu ze starých monitorů, zalitá v plastu. Na obrázku je vidět cívka z té mtx-ky co tam teď je. Chci se právě zeptat, jestli by se přehozením té cívky problém vyřešil. Děkuji za odpověď
A není spíš problém jinde? Třeba špatný (starý, zanesený) filtr vzduchu může motor ve vyšších otáčkách dusit, možná tam teče málo benzínu - ucpaný kohout, nízká hladina v plovákové komoře. Má to už snímač a elektronické digitální zapalování nebo klasicky kladívka? Ty to chce udržovat. Svíčka v pořádku? U dvoutaktů se musí často měnit, musí být správný typ a nesmí to být Brisk. Ta cívka - co takhle sehnat originál, třeba i starší? Možná dráty ke svíčce zkontrolovat. Ale osobně si myslím, že by to cívkou ani elektrikou okolo být nemělo, to by spíš asi nejelo v nízkých otáčkách, ve vysokých už je proudu dost. No ale takhle na dálku těžko říct, muselo by se to vidět.
Pokud je tam CDI tak nastavuje elektronicky předstih,Takže musí tam být co tam má být.Projevuje se to tak při vysokých otáčkách,
takovýmto způsobem.Jinak bych nesouhlasil s názorem na Brisk.Je stejně dobrá jako zahraniční a je zcela na ní jasné jakou
má tepelnou hodnotu..Konečně kdo odpoví na otázku proč některé dvojtakty nestartujou a druhé jedou na první šlápnutí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.