Peugeot nebo Citroen

Od: Datum: 08.04.13 19:48 odpovědí: 14 změna: 11.04.13 15:06

Potřebuji užitkové vozidlo do uzšího výběru se dostal Peugeot Partner a Citroen Berlingo (oba nové vozy stejný roka a stejná cena) jaký si vzít . A co motor 1.6HDi? je dobrý . Celkově jsou to dobrá auta?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: laybor*
Datum: 08.04.13 19:56

To jsou bratři -

Přestože je základní verze Partneru Tepee oproti Citroënu Berlingu dražší, nabízí více výbavy. Námi testované verze Outdoor startuje na ceně s benzínovou šestnáctistovkou VTi pod kapotou na 355.000 Kč, přičemž diesel přijde o 20.000 Kč dráže. Za aktuální akční výbavu Outdoor+ připlatíte 10.000 Kč a získáte navíc ESP, parkovacího asistenta, paket Děti a šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

doplněno 08.04.13 20:04:

Peugeot Partner Tepee doplácí na to, že je zatím Čechy vnímán pouze jako dražší kopie oblíbeného Citroënu Berlingo. Jiný důvod k tomu, že se jeho prodej pohybuje hluboko pod čísly bratra s šípem ve znaku, nevidím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.04.13 19:58
avatar

to je skoro to stejne , podivej se na vybavu a co se ti vice libi disajnove

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.04.13 20:14
avatar

Jj jsou to midentická auta,teda pokud nebudeme brát v potaz možnost jinýé výbavy toho kterého vozu!Pkd chceš více ,koukní na peu nebo citroen.club!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 08.04.13 20:29
Kupoval jsem citroen jumpy/ peugeot expert a nejlepší cenu nabídl citroen-praha.cz peugeot byl o 50t dražší doporučuju si na to ten týden dat a nasponovat více prodejců. Pokud se jedna o nákup nového vozidla.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: danecekdan*
Datum: 08.04.13 23:38

Ty auta jsou až na drobné detaily totožná. Přesto mám větší důvěru k Berlingu - brácha ho kupoval nové v roce 2006, od té doby v něm rozváží pivní sudy a kromě zadní nápravy (která trpí překládáním) do auta nebyla větší investice. Naopak kolega z práce má pětimístného Partnera, kde vozí jen rodinu, a už do něj pro banální poruchy nacpal tak 20 procent kupní ceny.

Ale... můj názor je, že na značce nezáleží - záleží na kusu. V roce 2006 jsem si koupil 3 roky staré Stilo a kamarád funglovku Octavii. Já, tedy manželka, má Sitlo do dnes, kdy největší investice byla nová výfuk a kámoš se Octavie před dvěma lety s úlevou zbavil.

Takže nehleďte ani tak na značku, jako na konkrétní kus*tuc*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: autak
Datum: 09.04.13 18:19

Takže další otázka , diesel nebo benzín? jak je na tom motor 1.6VTi (benzinák) a jak 1.6HDi (nafták)?

Datum: 09.04.13 18:39

Záleží kolik toho najezdíte. Pokuď do 20tis za rok, tak určitě benzín. HDi raději ne.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.04.13 19:04
avatar

Osobně pokud by byli jako nové k mání tak klasiku- 1,9D or TD,ale zda HDí či benál -dle nájezdu ale pkd ropu tak asi spíš než 1,6 tak 2,0HDí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danecekdan*
Datum: 09.04.13 23:41

To je jednoduché - čím jednodušší motor, čím méně elektroniky, tím lépe - jak píše "diesel". V dnešní době jsou TDi, TDCi, TDDi, DCi a podobné motory automobilek tragedie. Pkkud preferujete naftu, tak poctivé D nebo TD - kdy se ještě nedělala auta tak, aby se po záruční době začaly "sr.t" součástky - nebo benzín.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.04.13 21:33
avatar

Nezajímám se o Peugeot, ani o Citroen, ale vzal bych spíš ten Peugeot. Přeci jen je podle mě rozšířenější a víc zakořenější. Na přelomu roku teď vyšla ve Světě motorů statistika poruchovosti aut a Citroen byl hooooooooooooodně vzádu, kousek před Dacií...

doplněno 11.04.13 13:21:

Ještě doplním, že ta statistika se stahovala na vozy mladší tří let a vždy byly uvedeny najeté kilometry a na ty kilometry pak bylo v procentech vyřčeno číslo, které udávalo spolehlivost. A Peugeot s Citroenem byly s Dacií úplně na konci, taky mě to překvapilo. Docela dobře tam byla Škodovka, byla v první padesátce (z cca 200). První byla nějaká Audina.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.04.13 13:30

jojo na tom něco bude...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.04.13 13:46
avatar

právě že paušalizovat se to nedá-je to hlavně o reálném stavu konkrétního toho jednoho auta-stav plyne z péče majitele(ů) ,jak všichni víme-jsou jedinci,kteří dokáží zhuntovat kárku po pár desítkách tisíc km a to samé pod jiným majitelem vydrží desetinásobky...A obecně je pravdou,že 90.léta byla poctivá,nešidil se(dnes se tomu říká úspora)materiál,technologie a Brusel se svými ekokurvítky byl ještě "v plenkách"...Stačí se mrknout na průřezy kabeláží(mimojiné i proto dnes a denně vídáme v "akčních" zprávách u každé druhé vážnější nehody ohořelý vrak) a porovnat u stejného výrobce podobné z 90.let a dnešní...Když se vám povede sehnat i Partnera z prvních let(od 96) solo 1.9D s podchycenou korozí(tzn.že někdo nechal ošetřit podvozek a párkrát to za ty roky zopakoval),budete mít svatý klid a lít jen naftu do nádrže-žádné další náklady...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.04.13 14:51
avatar

staré auto nechci , vzhledem k náporu na auto a nájezdu kilometrů . A přece jen mělo by i trošku reprezentovat.

Datum: 11.04.13 15:06
avatar

je to o prioritách(beru podle sebe),o reprezentaci u Berlinga nebo Partnera asi nemá cenu polemizovat,ani jedno není reprezentativní) no a střeba klasikou Jaguárem XJ(tenhle model se dělal víc než 50 let) uděláte daleko víc parády než i s novou Audi A8...to starý Jágo bude jezdit s běžnou údržbou třeba dalších 50 let-narozdíl od A8...,ale jak říkám,je to věc názoru a zkušenosti...

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.