Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Koupě auta bez VTP a MTP

Od: trance* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den chystám se koupit auto bez VTP a MTP. Jde o dražší auto které je za dost výhodné peníze ( exekuce ) . Chtěl bych se zeptat co mě bude čekat a co všechno budu muset podstoupit abych VTP a MTP získal. ( V tomhle jsem úplný začátečník ) Děkuji mco za odpověď.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

A co je to VTP a MTP?Toto neznám.U aut znám jen pojem Technický průkaz (TP) a Osvědčení o registraci vozidla (ORV) a pkd toto nemá (to auto) ,tak jen jeko luxusní psí boudu nebo kurník pro slepice a to ještě asi dosti drahý,ale pkd máte peněz nazbyt? Já v tom nevidím nic výhodného! Maximálně až k němu bude technický průkaz!

trance*
hodnocení

Myslím tím MTP malý technický průkaz a VTP velký technický průkaz . Takže nejde nijak sehnat koupit zařídit si obstarat na úřadě nebo tak něco? :(

doplněno 07.04.13 14:00:

předppkládám že asi jediná možnost koupit z nějakýho nabouranýho auto samozřejmě úplně stejného?

nu*
hodnocení

0x

Exekutor musí do dokladu o prodeji napsat že velký a malý TP byl 1.) ztracen 2.) odcizen 3.) poškozen

V jiné situaci nelze vystavit duplikát, a skutečnost že povinný nevydal exekutorovi TP není zákonným důvodem k vystavení duplikátů.

Bez TP auto nepřihlásíte, je to zákonná podmínka.

Bez potvrzení exekutora o ztrátě, zničení či odcizení nelze duplikát TP vystavit.

Nejlepší bude když to exekutor vezme na sebe a potvrdí že TP ztrratil ON.

doplněno 07.04.13 14:38:

Nechápu Vaše naivní poznámky o koupi TP k podobnému autu, je to nesmysl.

Auto které kupujete má velké i malý TP, akorát se nidko neobtěžoval tím aby je od poviného vyžadoval.

erikch*