Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak nejrychleji dosáhnout z 0 na 100. Tedy především jestli se vyplatí vytočit první rychlostní stupeň na max nebo se jen rozjet a ihned tam šoupnout dvojku a až poté pedál na podlahu.
Díky za odpovědi hlavně mě zajímalo to vytáčení prvního převodového stupně. A to samé i u běžného provozu je lepší opravdu uvést na první převodový stupeň auto jen do pohybu a ihned např. při 1500 ot/min dávat druhý převodový stupeň? Nebo vytočit jedničku alespoň na 2500 ot/min?
Jedná se o přeplňovaný motor s točivým momentem 210 Nm od 1750 do 4600 ot / min
To chce s citem, ušama, když se přeřadí rychle na vyšší, tak mu to chudáku motoru trvá, než se vytočí do otáček. Na to byly dobré diagramy.
JJ, souhlasím. Myslel jsem taky naučit se řadit ve zprávný okamžik, ale hlavně rychle. Něco jsem odjezdil na Mimoňských válkách a tam jsem se naučil, že při řazení hrozně ztratíš. Každopádně si to chce tykat s autem... S turbem řadit v nižších otáčkách - turbo pak zabere a vytáhne tě (ve vyšších už tolik neúčinkuje), bez turba ( třeba s čistým V6) vytáčet do otáček, kde má auto nejvyšší výkon.
Anebo zainvestovat do sekvenční převdovky...
no a na to musi byt převodovka v cajku :D... jinak se to takhle nedá říct.. každý motor má jinou charakteristiku.. ale obecně by se dalo říct, že při poklesu otačkem při přeřazení by neměly určitě klesnout pod otačky maximalniho krouťáku.. a záleží jak moc má smysl to točit.. některe motory pak ztraceji dech ve vyšších otáčkách a myslím že je spíš na škodu to točit až k červenému.. jinak taky záleží na převodovce jak má dlouhe kvalty.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.