Jak koupit Golf s TDi

Od: Datum: 01.04.13 15:37 odpovědí: 22 změna: 27.07.15 21:02

Ahoj zajímalo by mě jak koupit dobře Golf (IV) s motorem TDi..Mám strach aby nebyl ztočený nebo nijak jinak zničený..

Jsou u motoru 1.9TDI nějaké známé mouchy?Samozřejmě bych šel s našim automechanikem ale chtěj jsem něco o tom vedět dopředu...Děkuji Franta...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kocour17*
Datum: 01.04.13 15:42

ztočený bude určitě pokud budeš kupovat v česku...

ani servisní knížka nezaručuje pravdivost km! třeba v AAA auto ví jak na to ;)

zkus WV forum a nechej si zjistit podle VIN vozidla servisní historii sice tam nebude celá ale aspoň pro srovnání

Ohodnoceno: 2x
 
Od: gripenek
Datum: 27.07.15 21:02

Před nedávnem jsem tohoto golfa kupoval. V AAA nabízeli jen ty hezčí kousky narozdíl od dovežených stočenek slátaných ze dvou aut nabízených přes inzertní servery.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 01.04.13 15:48
avatar

Ono asi to není až tak o "Ztočení" ale spíše o tom jak je celkově zachovalý,jak se předchozí majitelé starali atd Nevím jak tyto TDi,ale o starších TD od WV se říkal že vydrží dost a první TDi taktéž.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.13 15:52
avatar

já bych vlezl na náký golf forum a poptal se zda tam není někdo ověřenej co je tahá z venku *cteni*

nebo si sežen někoho kdo umí perfektně německy a pokukuj po soukromích inzerátech v německu známej takhle toužil po 3dveřový astře se stahovací střechou a je to měsíc co si jí tam odsad přivez přímo od majitele :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 01.04.13 15:58

Jedině v Hamburgu, od fyzické osoby, po 1. majiteli...počet dřívějších majitelů je v německém registračním dokladu uveden, na rozdíl od českého...Se servisní knížkou, s další sadou litých kol, s platnou TUV. Počet kilometrů na tachometru bud ekorespondivat se záznamy v servisní knížce. Otázkou je co myslíte slovem dobře...fyzická osoba v SRN neprodá golfíka zpravidla levněji než jsou ceny bouraných pleček se stočeným tachometrem v českých bazarech...důvod je jasný...

V Čechách bych nekoupil z golfíka ani poklici.

IV. golfík s motorek TDi 81 kW nemá chybu, akorát je menší než stará oktávka.

Pro klidného řidiče s motorem TDi 66 kW, nebo pédéčko 96 kW s 6-kvaltem...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.04.13 18:46

pry 96kw pro klidného řidiče :D :D... kamoš mě v tom v patek vezl v superbu a šnek to zrovna není :D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 01.04.13 16:06

nemá žádné mouchy, pokud je auto servisováno tak vydrží:-P

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dexter20*
Datum: 01.04.13 16:21

já bych se obloukem vyhnul PD 96 kw...tam když ti odejdou vstřiky tak se nedoplatíš..mluvím ze skušeností kamaráda kterej ten motor má v octavce...koukej po 66 nebo 81 kw...to jsou držáky když se o to auto člověk stará.Teď k tomu stáčení...stočený je u nás každý druhý auto, ovšem největší záliba ,,prodejců´´ v bazarech je tvrzení že(příklad) auto z roku 1999 má najeto 120.000 km proto,že sním jezdil důhodce o víkendech a podobný blbosti...to už je lepší koupit 2002 s 200.000 km...toť můj názor:):)

doplněno 01.04.13 17:00:

http://www.sdruzeni-sova.cz/c…-autobazaru-v-cr-auto-esa-223

Něco ke čtení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: frantanovacek
Datum: 01.04.13 16:29

a co 1.9 TDi 110 kw? nejsilnější diesel..To už by se mi líbilo..

Od: dexter20*
Datum: 01.04.13 16:45

to je taky PD... čerpadlo-tryska... já tě nechci od tehle motoru odrazovat,ale co takhle slysim ohlasy ,tak převažuje nespokojenost,koupit naftu je celkove sazka do lotrie...já mám třeba octavii 81 kw,nachipovanou na 105kw...a bez problemu..najel sem v tom autě 40.000 km...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepanek*
Datum: 01.04.13 16:39

Mám octávku rok 2000 s najetými 123tis km. To znamená, že to je určitě stočené? Znám octávky, které mají najeté i míň, než mám já a taky mají ověřenou servisní historii - znají celou historii auta.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dexter20*
Datum: 01.04.13 16:48

to byl příklad z bazarů :) jestli máš origo škodováckou servisní knížku tak proč ne...ale v bazarech typu AAA auto nebo Auto esa ty servisky nejsou z důvodu stočení km...nahrazujou je vlastníma knížkama

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.13 18:44

sorry ale na netu je plno vstřikovačů použitých za 1500 kus.. a snad nikdy se nestane aby odešly všechny najednou..! takže asi tak.. zbytečné strašení... to že to známeho vyšlo draho je jeho problém, že si to neumi zařídit levněji...

doplněno 01.04.13 19:05:

a důvod?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.13 18:55
avatar

Použitej vstřik a ještě k tomu za patnáct stovek si koupí jenom deb*l. . .

Ohodnoceno: 1x
 
Od: marekcek
Datum: 01.04.13 20:39

On je debil, bo má 100tísíc měsíčně od fofriče

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marekcek
Datum: 01.04.13 20:39

on= @hanher

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dexter20*
Datum: 01.04.13 21:28

ano vstrikovac stoji 1500...ale ja mam namysli trysky(PD-čerpadlo-tryska) ...1 tryska na golfa 10 000 kč... a navic ty nevydrzej vic nez 150 000 km

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.13 21:32

zajimave že mam přes 200tis a chrochta si to pořád v pohodě.. funglovka celý vstřikovač stoji 10.. tak asi jenom tryska nebude stat 10... tak je jasne když se tam lije nafta říznutá fodou že to moc dlouho nepožije...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 01.04.13 21:29

já najel pédéčkem 330 tisíc a žádný vstřik neodešel, vačka se nedrolila atd...to se děje jen na servisovaných českých autech s "jasným" původem, stočeným tachometrem a zfalšovanou servisní knížkou...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dexter20*
Datum: 01.04.13 21:31

asi tak..pdčko je dobry koupit maximalne v zahranci(nemecko,rakousko atd) kde maj kvalitnejsi naftu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barth*
Datum: 01.04.13 22:08

Mám Golfa IV 74kW čiplou na 108 kw,( měřeno na brzdě) najeto 280 000km, vstřiky původní, chytá to studený, teplý na cvrnknutí, žádnej problém. Mám to od novýho auta. Na technický mi chlapík řek doslova, "kdybych neviděl, co to má na tacho, tak bych tomu nevěřil, že to po těch km tak běhá.Když na to lidi kašlou, lejou tam oleje, co tam nepatří, vesele přejížděj výměny o x tisíc km, pak ještě stočej tacho, tak se nedivím, že to pak někdo koupí a nadává na to. Za mě je to za ty peníze dost dobrý auto. Dříve jsem měl Vento TD, na tom jsem měl 680000km, a jezdilo to pořád, tam ale opravy vstřiků proběhly, to byl ještě starej komůrkáč, jinak to jelo pořád. Jinak vstřik na PD se dá vklidu koupit nový origo. komplet za 4700 kus. tak tu nestrašte. Problém je v tom, že 9z10 golfů jezdících v čechách je dovoz, čili někdo to koupil výhodně v německu s 200000 km a víc, tady s tím nadrandil za tři ročky dalších 100000km s nulovou údržbou, pak to prskne do bazaru se stočeným tach. na 140000km, Čenda si na to naběhne a pak šíří zaručený zvěsti o tom, jak PDéčka nic nevydržej, že je to celý sráč a pod. Neříkám, že to nemá chyby, ale špatný auto to rozhodně není. Problém bude spíše v tom, že hledat slušnýho IV golfa po bazarech a inzerátech v čechách je jak hledat jehlu v kupce sena.

doplněno 01.04.13 22:55:

Tak už stojí 5290,- http://www.sautodily.cz/www-s…l-tryska-1-9-74kw-038130073AJ

doplněno 01.04.13 23:02:

Tak přece 4850,- tak nestrašit http://www.amd-autodily.cz/el…vacivstrik-bosch-original.htm

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nu*
Datum: 01.04.13 22:18

víc než pédéčka bych se bál motoru CR:-P

doplněno 02.04.13 16:21:

měl jsem celkem 3 pédéčka a žádné mi nekleklo, neodešel vstřik ani váha vzduchu, nedrolila se vačka ...ale vím o yetim, passatu i II. Octavii která se za jízdy prostě zastavili...výmeny čidel, ŘJ, přehrávání software, nic nepomáhalo...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.