Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
mam zrejme vetsi problem. Mam auto, se kterym jsem bohuzel dlouho nejezdila, takze baterka byla permanentne vybita. Startovala jsem pres kabely a pak i nabila doma pres autonabijecku, v pohode to jezdilo. Nedavno jsem byla dlouhodobe nemocna a nemohla jsem auto projet, samozrejme opet nenastartovalo, tentokrat ani pres kabely. Tak jsme koupili novou autobaterii (mam 12V) ale problem byl v tom, ze ani presto, ze jsem mela novou baterku, auto nenastartovalo, nekdo mi jeste rekl, ze asi mam v haji nejakou hadicku ci co. Problem je v tom, ze se to auto snazim prodat, jelikoz ho v Praze nepotrebuji a jeste za par dni maji delat blokove cisteni a penize na odtahovku fakt nemam. Nevite, co bych s tim mohla udelat?Diky predem za odpoved!
Asi bys měla nejlepší, kdybys našla mechanika, který ti to pomůže odtáhnout k sobě a mrkne na to. Nebo srazit cenu tak, aby bylo prodejné i nepojízdné, ale to je pak šílený prodělek. V podstatě za cenu šrotu.
Ano, jiz jsem kontaktovala vice web stranek, tak jsem nasla jednoho, ktery se na to ve stredu podiva. Pravdepodobne je neco se starterem. Kazdopadne pojizdne bych pocitala tak za 15-20 tisic.. Docela jsem se smala, kdyz bylo jeste pojizdne, ze v autobazaru mi chteli za to dat 5 000 Kc :D
To je běžný. Když jsem si nebyl jist, za kolik prodat auto, zajel jsem s ním do bazaru, zeptal se kolik mi za něj daj a pak dal inzerát na dvojnásobek. Většinou bylo do dvou tří dnů pryč. Aspoń v té hladině 5-20 tisíc.
problemov moze byt vela.. ak mas diesel, cez zimu ked dlho nejazdis zamrzne pripadne padne nafta a treba to odvzdusnit..dalej moze byt palivovy filter na figu treba vymenit..pokial si dala novu bateriu a myslis, ze to bude vada len niekdy tam, tak potom jedine problem niekde spoistkou pripadne nejake vzopinacie rele alebo chyba samotneho startera..pokial starter toci a je nova baterka tak to vidim len na nedodavaniu paliva do valcov alebo pokial mas benzinak tam indukcna cievka ktora zabezpecuje hadzanie iskier do sviecok..
Dnešné benzíny obsahují biolíh, který při delší odstávce natáhne vodu a může vytvořit v hádrži i slabý roztok kyseliny sírové. Nafta obsahuje něco podobně agresivního. To způsobí vyreznutí nádrže pokud je plechová, korozi celého potrubí, někdy ucpání palivového filtru nebo naopak jeho prožrání, korozi vstřikovačů. Starší auta prostě na tuhle břečku nejsou stavěná. Taky zhruba po 3 měsících dochází k oddělení biosložek a takové degradaci paliva, že na to už auto prostě nepojede. Řešením může být vypustit nádrž. Může být také oxidace v elektroinstalaci.
Jinak Ka je malé auto, stačí říct pár lidem a někam ji přetlačit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.