Skoda Octavia 1.9 SDi Classic

Od: Datum: 31.03.13 09:28 odpovědí: 23 změna: 05.04.13 17:12

DOBRY DEN ..CO MYSLITE JETO MOC SkodOctavia 1.9 SDi Classic ,,259,000 miles

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: martin00000*
Datum: 31.03.13 10:20

opravdu Míle nebo KM

doplněno 31.03.13 10:23:

u tohodle motoru bych řekl že jeto asi možné jeden nëjlepších motorů který už asi nebude nikdy

Ohodnoceno: 2x
 
Od: davideks*
Datum: 31.03.13 10:24

Mile

Od: davideks*
Datum: 31.03.13 10:41

diky,takze myslite ze jeste neco ten motor vydrzi?

Od: dddddd
Datum: 31.03.13 11:22

SDI vydrží i více jak 500 KM - takže ještě dobrý

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.03.13 11:26
avatar

a když do SDíčka půjdeš a časem to bude jakože jízdně málo(motor je fakt povedený-ačkoli nejsem příznivcem koncernu),nezapoměn si vyndat vačku(je o 6,5 stupnů ostřejší) a v TDíčku pak dělá divy a tím pádem má i sama o sobě neskutečnou hodnotu(tyhle vačky z SDI se špatně shánějí)...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: barth*
Datum: 31.03.13 12:12

Co je na tomhle neskutečně hodnotné? http://www.cc-autodily.cz/hridel-vackovy-sdi

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.03.13 11:42
avatar

Tak s motorem by žádný problém být neměl. Horší je to s převodovkou. 1.6 benzín a 1.9 sdi měly stejnou konstrukci a 259.000km nevydržela žádná. Na vrakovišti je to vzácná věc, cena okolo 15.000,-. Na tdi stojí 3.000,- a mají toho hromady.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: barth*
Datum: 01.04.13 09:53

Převodovka, co nic nevydrží, pokud to chápu dobře, tak tam je při těch 400000km minimálně druhá převodovka a je nejvyšší čas začít shánět třetí? Hospodský blafy! Osobně znám dobrejch 10 majitelů SDIček, co mají naběháno víc jak 200000km , jednoho s 300 000km a jezdí taxikář co tam má 480 000km a nikdo z nich s převodovkou nemá problém. Ono je to spíš o tom, že ze 100 prodaných nových oktávek bylo 90 TDI a 10 SDI. To je taky ten důvod, proč na SDI je po vrakáčích málo převodovek a na TDI hromada. No a logicky- čeho je málo, to je drahé!

doplněno 01.04.13 10:18:

Kupovat to auto rozhodně ne! 400000km je hodně, může to jezdit ještě dlouho, ale to se týká tak někoho, kdo auto s tímhle nájezdem vlastní a chce ho dojezdit jak se říká do mrtě, ale koupě je nesmysl.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.13 22:29
avatar

Tak to jste se teda trefil. Loni jsem skončil taxikaření po 15ti letech. Vždy jsem měl škodovky, tak něco o nich vím. :) První převodovka šla kukat ve 160.000km, sehnal jsem ji na Moravě 9.000,- Kč. Bohužel odešla ve 250.000km, to jsem ji sháněl 3 týdny, stála mě 15.000,-. Já měl 1.6 benzín. Kolegové s 1.9SDI to řešili tak, že použili převodovku z tdi a vyměnili držák a nějaký táhla. Nemusím vám říkat, že sdi a tdi má jiný poměr převodů, takže auto jelo tuším že rychleji ale bylo "slabší". Potkalo to skoro všechny. Přiznávám, že po Praze se furt řadí, auto ježděný po dálnici asi takový problémy nemá. Stala se vždy stejná závada. Vyletělo ložisko, prorazilo skříň převodovky a bylo vymalováno. Dnes dokonce existují firmy, které tyto "báječné" převodovky repasuji. A mají kšeft jako řemen.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: barth*
Datum: 05.04.13 16:58

To jste vydržel přežívat dost dlouho, gratuluji!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.03.13 11:45
avatar

twl hosi pise mile , to je 414tisic km , to uz je dost , ale tento motor vydrzi klidne pres 600tisic km , ale budou jine veci treba spojka , prevodovka , predni naprava ... ale na fabii to neni tezke sehnat , auto neni zas tak slozite , ani v necem specificke.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.03.13 12:01
avatar

auto co má najeto 400 000 km? To bude dost slušně poježděné auto , všechno se bude pomalu sypat , asi bylo využíváno jako firemní na ježdění po dálnicích a městech na konference taková auta dostávají největší záhul nikdo se z ničím nepáře . Hodně opravdu HODNĚ dobře bych si ho nechal zkontrolovat od nezávislého kvalitního mechanika . Je nutné si uvědomit že když to auto prodávají tak už ho kvůli něčemu nechtějí a raději si koupí nové? proč asi? na tom se bude sypat už kde co. Celkově nejsem příznivcem škodovek takže mám výhrády už proti octavii , ale když to má najeto víc ja 400 000 Km to je hodně. To auto bylo užíváno pod obrovským náporem den co den.

doplněno 31.03.13 12:02:

do takového auta bych nešel , tím si kupujete permanentku do servisu...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 31.03.13 13:12
avatar

je zapotřebí si uvědomit,že auta s podobným nájezdem se prodávají dnes a denně-jenže v ČR pod "rouškou" nájezdu třeba 170 000 km-realita je ovšem jinde-západně od nás alespon víte do čeho jdete-němce,francouze,angličana ani nenapadne "ladit" počet ujetých km,u nás se pak akorát lidi diví jejda to a to,přitom "garance počtu ujetých km"(a podobné kecy bazarů)-proto všem velmi doporučuji(nejen z vlastních zkušeností) koupi ojetiny jen a pouze západně od hranic ČR...

barth-nová stojí 3600,-,což je vcelku dost,pro srovnání za tutéž cenu značkovou FEBI na podstatně "dospělejší" motorizaci Opel DI,DTI apod. http://www.carsshop.cz/nahrad…ni-dily/vackovy-hridel-febi-8

proto ta poznámka o "hodnotnosti..."

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.03.13 13:29

no zrovna febi bych nezminoval... pěkná sračka posledni dobou...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 31.03.13 18:50

vačka na PD-čkovoou Octavii 96 kW stojí cca 13,5 tisíce

SDi-čko motor vydrží i milion, 400 tisíce není nic, je o to co na to spojka, převodovka, čepy, ložiska kol atd...Rozhodující je tedy stav auta

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barth*
Datum: 01.04.13 10:03

Vačka na 1,9 TDI 96 KW je podstatně levnější http://www.cc-autodily.cz/hridel-vackovy-pdi-1

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nu*
Datum: 02.04.13 22:31

vačka z čínské oceli? Děkuji...kvalitní stojí 13.5 tis

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.13 08:37

S touhle firmou obchoduji celkem často a když napíšou, že je to originální díl, tak to je skutečně originální díl. Nechápu co se ti nezdá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barth*
Datum: 05.04.13 17:04

Vy neumíte číst? Já myslím že popiska VÝROBCE- NĚMECKO, ORIGINÁLNÍ VÝROBCE je dost jasná, nebo se pletu? Ano souhlasím, v autorizovaném servisu ji mají za 13,5 tis...

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: barth*
Datum: 05.04.13 17:12

Vy neumíte číst? V odkazu je napsáno o původu zboží: NĚMECKO, ORIGINÁLNÍ VÝROBCE! Kde máte tu čínu? Pravda, v autorizovaném servisu Vám bude i těch 13,5 tis. možná málo...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.13 23:33
avatar

Aspoň je malá šance, že to nebude stočené. 9 aut z 10 mají stočený tachometr, takže když koupíte Fabii se 100tisíci na tachometru, může mít taky 400tis. To znamená, že v tomhle případě je lepší, než tu se stovkou na tacháči, koupit tu, co tam má 400. Ale já bych spíš počkal, až se naskytne možnost vzít nějakou Fabii, co má 200 na tacháči a budu to mít ověřené od kamarádů, od svého mechanika nebo od známých. Nejlíp se vždycky auto kupuje přes známého servisáka, co Vám řekne: ,,Hele, mám tady Fabii, která ke mně jezdila pravidelně na servis od začátku, má najeto 250tis., má tam měněné toto a toto a majitel ji prodává."

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.13 10:44

tohle auto jsem měl a když jsem chtěl předjíždět auto , které jelo 85km/h tak byl problém . Tohle auto fakt vůbec nejede

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.13 21:56

Mám fábii 1.9 sdi. sedan.motor vydrží dost,ale běžným opravám se nevyhne nikdo,rozvody,atd...Spotřeba na delší trasy slušná,ale na popojíždění,ne-e.co se výkonu týče,na nějaké předjíždění to není,jak už někdo popisoval.na octavku mi tento motor příjde dosti slabí,ale jinak spokojenost.po delší době člověk pokukuje po něčem silnějším:)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.