Bmw 525 2,5 tds

Od: Datum: 24.03.13 13:23 odpovědí: 10 změna: 26.03.13 19:45

Dobrý den,

uvažuji o koupi ojetiny na dojíždění do práce, výlety, dovolené, nějaké cestování /pracovně/ a váhám mezí Octavii II 77 TDI-PD Focusem 2.0TDCI a zímhle "úletem" - viz odkaz /BMW 525 2,5TDS je to úplně někde jinde (ze vším) ale zase "pořádný" auto...

Moje preference nízké provozní náklady (servis), spolehlivé, "bezporuchové" (vrámci možností)

http://www.sauto.cz/osobni/de…w/rada-5/12446440?goFrom=list


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: laybor*
Datum: 24.03.13 16:01

BMW - oproti těm dvěma je to jiná liga - Extraliga

jinak jste si ale vybral dost nepovedený motor ,

na diesel potřebuje pro svižnou jízdu dost vysoké otáčky,ve kterých chlazení přestává stíhat, hlava válců dostává při velkém zatížení pořádně zabrat.Před nedávnem jsem zkoušel jednu 525 tds , bohužel i on nesl typické známky poškozené hlavy válců,při jízdě v nižších otáčkách bylo vše v pořádku, teplota v normálu, z pohledu moderních dieslů působí do 3000 otaček dost slabě , nad těmito otáčkami se situace výrazně zlepšuje ,nezvykle lehce se vytáčí na 5000 otáček,při plném zatížení motoru se však prudce zvyšovala teplota motoru,a to během 20 sekund,během jízdy se situace opakovala ,což ukazuje na problémy s hlavou válců, to potvrdily i ztvrdlé hadice chlazení,které později zase normálně změkly , spotřeba u tohoto motoru není nejnižší.

Na tak starém voze se může potentovat cokoliv kdykoliv

doplněno 24.03.13 16:07:

Kupovat jakékoliv auto před STK je loterie .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.13 16:16
avatar

problém hlav u šestiválců z Mnichova je hlavně uživatelský-málokdo totiž dbá základní podmínky prohřátí motoru na provozku(a provozka není ohřev vody na 90 st.),pakl až mu dávat čočku...Sám mám totéž ale v E36(pravda trošku lehčí),ale s motorem bez sebemenšího problému(a že si rád zajezdím*frajer*),mimoto ani s Oktou ani s Fordem člověk neprofrčí zatáčku dveřma napřed-to je prostě mazec,nemluvě o podvozku a vyvážení auta s "vrtulí" ve znaku-v Mnichově se víc než kde jinde dbalo na jízdní vlastnosti-takže pokud bude bafík v poho,šel bych do něj...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 24.03.13 19:43

BMW=OK. Ale na TDS bacha, viz výše. Nehonit za studena atd. S čipem (má skoro každá) jede i pěkně. Takže pořádně protáhnout! Četl jsem teď o jedné, která má 850000. První majitel, taxikář..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jindrichkrakovs
Datum: 24.03.13 21:50

@erikch mám na Vás dotaz, kdybych Vám dal rozpočet 150 OOO Kč a řekl že chci spoleh spolehlivé auto co mě takříkajíc nesežere (provoz bude "levný") a bude to auto do práce i na dovolenou - co byste vybral

Datum: 25.03.13 07:31
avatar

dle stručného zadání a rozpočtu bych osobně šel do něčeho takového http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=224521091&cd=634896028120000000&asrc=st|fs

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.13 22:15
avatar

Jak bylo uváděno, BMW je jiná liga ;) ale pokud chcete něco do práce + dovolené a popojížděčky, určitě ani Focusem nešlápnete vedle...pokud dálnici jen občas, nebál bych se ani té 1,6TDCi (80kW), spotřeba menší než u 2,0TDCi...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jindrichkrakovs
Datum: 25.03.13 10:35

Díky za radu, jinak BMW se není třeba držet, jinak Focus se mi líbí a dost nad ním uvažují, láká mě ale spíše zen 2litr, protože má 6r. st. a to je na dálnici dobré a navíc jezdím často dost naložený a tak si myslím že by se výkon hodil, je tam dost velký rozdíl ve výkonu 20kw, ale i v kroťáku uvidíme

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.03.13 20:54
avatar

Je pravda, že ta šestistupňová převodovka u té 1,6TDCi chybý, navíc trochu pro ten dvoulitr hraje i to, že spotřeba oproti 1,6TDCi nebude nijak extrémně rozdílná ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavll
Datum: 26.03.13 09:29

já vlastnil TDSo 4 roky a lepší motor jsem si nemohl vybrat

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.03.13 19:45
avatar

alespon to nevypadá,že to tu chválím jen já*frajer*..,ale on se tenhle motor chválí sám(sice na budíkách "pořád" 250 350 tkm),ale ty motory točí milion a víc-což dnes u aut nehrozí...Mimochodem v druhé polovině 90 let to byl pořád nejrychlejší naftový motor,co se vyráběl-málokterá nafta,resp.žádná neudělala 220 km/h...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.