Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Velká spotřeba oleje

Od: pavelhorak odpovědí: 9 změna:

Zdravím, mám nepříjemný problém. Asi před měsícem jsem měnil olej a filtr. Nalel jsem tam asi 8litru. Asi před týdnem mi začala svítit kontrolka servis a hned druhy den v zatáčkách problikávat kontrolky stop a olej. Tak jsem si lehl pod auto a všiml jsem si, že u filtru z hadice kape olej a z vypouštěcího šroubu taky, ale jen v málem množství. Dolil jsem 2litry, kontrolky zhasly. Včera opět po najetých 200km začaly svítit kontrolky v zatáčkách stop a olej. Dojel jsem domů a opět lehl pod auto. Všiml jsem si, že celej chladič a větrak je od oleje : ( Vypadá to, že to teče s také tluste hadice co vede z chladiče někde za motor. Musí to dělat ale za jizdy, protože když stojim, tak nikde olej neteče. Kromě šroubu a te hadičky u filtru. Ale to jen po kapičkách. Prosím o radu co to může byt a co je to za hadici z chladiče. Diky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

to jste lil do traktora?

pavelhorak
hodnocení

Omlouvám se, nenapsal jsem o jaké auto se jedna :-D Renault master 2.5dci 84kw r.v 2002

 

erikch*
hodnocení

0x

Pavle-co to máš za kárku,že si tam narval 8 litrů oleje-to je už první zásadní problém,tolik oleje není ani do dvanáctiválce... To že v klidu olej neteče je jasný,neběží olejový čerpadlo,takže olej nic netlačí...Umej motor wapem(teplou vodou nepotřebuješ ani žádnou chemii) a rychle pak na zvedák(s mytím to můžeš spojit,jde o to kde se a jak s kým dohodneš),musíš najít místo úniku a to přetěsnit-může to být od shora,těsnění ventilovýho víka,přes sání,hlavu,vývěvu(nenapsal si ani o jaké jde auto a motorizaci,což je základ)až vanu,výpust atd .atd.,zkrátka tisíc a jedna věc...

doplněno 23.03.13 17:16:

do 2.5 jdou čtyři litry-takže je jasný,že ty "zbylé" čtyři od tebe musí někam někudy ven...,prostě platí shora uvedené,očisti motor,na zvedák a nejdřív zjistit místo(a) úniku,pak až můžeš řešit za kolik a co...

pavelhorak
hodnocení

Renault master 2.5dci 84kw r.v 2002

no mě to na googlu vyplivlo olejovou nápln 7,5L.. ale řidil bych se olejovou měrkou... o te není ani zmínka... jestli ten motor ma turbo tak to klidně muže žrát olej.. nebo to kape z vypustneho.. musite sledovat jestli nejsoou kapky nebo kalužky.. jinak pokud zvladnete rozpojit tu hadici z ktere to kape, tak ji rozpojte a uvidide kolik z ni vyteče oleje.. ale ujistěte se že to je hadice sání.. at něco nevypustíte :D

doplněno 23.03.13 17:26:

jo je to možné.. každopadně si myslim že z te hadice by nemělo nic kapat.. měly by byt těsné.. ale jinak fakt bych je zkusil rozpojit.. pokud z toho vyleti vic jak decka tak bych se asi zaměřil na turbo

doplněno 23.03.13 17:37:

no tak je určitě něco špatně... pak bech zkusil jakou ma vuli turbína..

pavelhorak
hodnocení

Jako že by turbo žralo olej?

pavelhorak
hodnocení

Oka ;) Ještě dnes zajedu do garáže, mě to neda :-D Tak že pokud z hadice od turba vyleti hodně oleje, tak je turbo v hajzlu?

pavelhorak
hodnocení

Já už Vím odkud to valí. Z hadice která vede z chladiče někam za motor. Vypada to, že je to nějaké sání asi...

cobrak*

Není jen uvolněna hadicová spona?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]