Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto jede i nejede

Od: princ* odpovědí: 7 změna:

Zdar lidičky mám tu pro vás drobnou otázku z podstatným problémem proto sbíram názory mám 95feldu 50kw 1.3 motor jí jede krásně potichu dával jsem nový palivový filtr.čerpadlo , tesnění pod sací a výfukový parohy.halův snímač.svíčky,palec rozdělovače s víčkem,a všude jsem vyčistil kontaky ukostření motoru a kastle ale přesto mi auto jede tak 10-15min maximálně pak začne chcípat a v momentě kdy chcípne oznamí chybu halového snímače a jinak pokud bezi tak má krásnej tah motor jede potichu a čistě ale uz me nenapadá čím by to mohlo být a relé jsou taky novy predem dík za rady tipy a názory popřemýšlím nad čímkoliv jirka.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*
hodnocení

3x

Napadá mě zatím jedna věc okolo toho hallu. Časem se projeví netěsnost na domku termostatu a půlením prosakuje chladící kapalina a kape přímo na konektor hall snímače a ničí ho (kontakty oxidují). Novější už mají na konektoru Hall snímače gumovou fajfku, ale i tak,... Kolem termostatu je pak ve spáře spousta zelených krápníčků.

Jestli to přímo vyhazuje chybu Hallova snímače, tak se zaměřit na jeho kontakty a pak na konektor u termostatu (na držáku jsou dva. Jeden pro lambdu a druhý pro hall). Tedy ten a pak přímo ten na Hall snímači. Kostry na převodovce jsou fakt pořádně vodivé (měřit ohmetrem).

Ještě mě napadá, jestli není setrvačník orezlí nebo jestli tam nepoletuje kousek odlomeného obložení lamely spojky, ale to bude asi blbost, kdo ví...

Ale taky to z Hallem nemusí vůbec souviset. To jen jednotka vyhodnotí jako případnou chybu zastavení motoru.

Chcípe to tedy po zahřátí. Možná vypadává zapalování. Bez jiskry motor zastavuje a hlásí, že Hall ztrácí kontrolu motoru. Zapalovací trafo s provozním zahřátím může vypadávat (mezizávitový zkrat). Nebo blbne jeho výkonový modul, který je jeho součástí.

Jen nápad ;).

doplněno 15.11.12 20:20:

Zkus vymazat závady, motor nahodit a pak za chodu v době, kdy to ještě jede bez problémů odpojit VN kabel od cívky (bacha na napětí). Pak se kouknout do závad. Pokud jednotka vyhodila Hall, tak jsi blízko problému.

princ*
hodnocení

jeste mam k tomu svymu problemku mohlo by to trafo mit vliv na odpojovaci rele X ktery se prehriva vic nez je zdravo a pri startovani mi blikne radio?"

doplněno 15.11.12 21:23:

a to tesneni je i bylo taktez v poradku u toho termostatu

 

hodnocení

2x
avatar promon

Tyhle staré Feldy ( to nemyslím hanlivě, sám jsem ji měl ke své spokojenosti) občas umí potrápit s VN blokem - to je taková ta černá škatule co je místo zapalovací cívky - občas to podobným způsobem blbnulo. Půjčil jsem si jej od souseda z jeho Feldy a po zkušební jízdě, kdy jsem zjistil, že auto najednou nezlobí, jsem koupil nové a bylo to OK. Nevím už přesně, bylo tuším na blatníku vlevo - ale je lehce k nalezení, jde k němu kabel z rozdělovače.

BTW - Novější feldy s mřížkou ,,Neue gesicht´´ už toto provedení nemají, ty mají lištu s integrovanými cívkami na svíčkách a nemají ani rozdělovač.

doplněno 15.11.12 22:39:

Takhle to vypadá :

nd-skoda-volkswagen.cz/...

 

hodnocení

0x
avatar dabel

skusil bych projít pojistkovku a její konektory u feld do nich teče skrz přední okno a dle toho to vypadá

doplněno 15.11.12 23:28:

píšeš žes měnil benzínový čerpadlo je tu možnost že i nový díl se nepoved nebo filtr už se mi stalo že sem dal filtr co si přines majitel a auto si po jeho montáži dělalo co chtělo museli sme sehnat jinej -chtělo by to změřit tlak paliva

ještě mi napadá jestli nák nehapruje relé čerpadla či jeho ovládání -skus to čerpadlo napojit tkzv na přímo po klíčku a pojezdi co to bude dělat

princ*
hodnocení

jo dik za radu testnu to hnedka zitra znam to svoje auto uz pomalu do sroubku jsem v nem kazdou chvilku a neni to jediny auto co by jsem daval do kupy jenom s timhle jsem se moc nesetkal takze zitra to testnu uz jsem jo je to na levym blataku vim co to je :)

doplněno 15.11.12 22:59:

jo tece pres predni sklo to uz mam za sebou tu jsem predelaval celou :)

princ*
hodnocení

tak uz jsem to proskousel vse ocistil i kontakty na pojistkove skrince vymenil odpojovaci rele X a rele k benzinovemu cerpadlu prebeh a vycistil veskery kostry i tu civku a stale to same :( dochazi mi napady uz tim tuplem jedine jit kabel po kabelu a zmerit je jedine ohm metrem protoze zase se mi zda byt zbytecny kupovat za 13,000 kompletni kabelovy svyzek to radeji pujdu kabel po kabelu s ohm metrem jestli nekde neni drobny skrat a nebo nalomenej a kablik

doplněno 16.11.12 20:57:

nemohla by to delat spinaci skrinka?" stim ze by mela spatny kontakt preci jenom uz je v tom aute od data vyroby :)

doplněno 18.11.12 14:56:

tak chybka hallaku je skoro vse mozny ale taky i skrat takze pujdu nakoupit dratky a celou feldu postupne budu promerovat a predratuju ji a bude klid protoze hall muze byt i kdekoliv skrat na kostru :)

gumidek*

Nebude to potom bastl, ta drátky na obou kocích pájet a dávat do smršťovaček a pak svazkovat? Já bych raději volil cestu vzít si motorovou elektroinstalaci z jiné Feldy třeba na vrakovišti. Pokud je to Felda, kde se připojuje diagnostika za nádobkou s uhlím a ne v interiéru, tak je možné použít i elektroinstalace s Favoritů (nejlépe '94)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]