Nejste přihlášen/a.
Zdravim, neví tu někdo o nějaké kvalitní firmě která dělá chiptuning? Nejlépe z okolí Pardubického kraje?
A rovnou se zeptám co chiptuning obnáší? Klady a zápory. Mám pár známích který si tímto procesem prošel a nikdo si nestěžuje všichni pouze chválí, ale zajímá mě jak se na to tváří motor? Neubere mu to životnost? Přeci jen by to jinak tak vyjíždělo rovnou z továrny ne?
doplněno 19.03.13 14:47:Passat 1.8T 110kW
Chip je záležitost vcelku individuální podle "kondice" každého auta. Dobrá firma auto zdiagnostikuje, posoudí stav a většinou i odbrzdí ještě před samotným chipováním a dle výsledku i navrhne vhodnou variantu chipu (nebo chipování prostě nedoporučí). Následně po chipování provede znovu diagnostiku a odbrždění. Na takto provedenou práci potom poskytne i patřičnou záruku i s tím, že původní seriové hodnoty uloží v databázi pro možnost pozdějšího návratu zpět.
Takže šmahem říct "chip je supr věc, jdi do toho" nebo naopak "chip je naprd, kašli na to" prostě nejde.
Sám sice chipováno nemám, ale když trošku projdeš net, zjistíš, že dobré reference jsou např. na firmy autochip.eu, tdifun.cz, motorpower.cz, profituning.sk (mají pobočku i v Praze)...
čago chlape helle me chiptuning rozmlouvali mam octavia 2 facelift 1.9 tdi 77 kw 250 nm chtel sem to nechat čipnout na 113 kw 380 nm a bylo mi řečeno že to nemam delat že hlavne setrvačník je na tom hodne zle po čipu a muže odejit do kopru klidne po 20 tisicích km a za to mi to nestoji tedjde taky o to jestli to je benzin,nafta atmosferea nebo turbo
atmosfery se to nevypláti na víkonu nic nepoznaš jen na pružnosti ( jde to lepe za plynem)
u turbo motoru je nárost vyššíí ale nekde to turbo nemusi na to stačit, lákala me nabidka vyšlo by mě to na 7 400 přehrání softwaru plus dvakrát na brzde od DIESEL POWER ale známí me to naopak rozmlouvali, že mi dlouho nevydrží mam ji 2,5 roku starou a najeto 68 tisc km což by prej bylo pro chip nejlepší období ale bojim se toho nic mene ti to nerozmlouvám je to jen na tobe
jinak CIMBU je na to rpý dobře kvalitní
Rapide ty místo kecání tady jeď přezout na zimmní gumy, čipují jen socani co nemají peníze na sportovní auta
To Rapid když je to pašík 1,8T tak to není 1,8TD! Prostě osmnáctistovku v ropě koncern NEMÁ. Jde o 1,8T což je benál a přeplňovaný!
To Bazim- solidní firma to udělá a změří výkon,notabene upraví tak aby nešlo o výkon na úkor životnosti motoru.
doplněno 19.03.13 21:33:To Rapid sorry,nekoukal jsem na časy,když jsem tam vlezl,již to bylo napsané. takže omluva
Teda když jsem si přečetla titulek : Kde chcípnout? , tak mě napadly hodně morbidní situace . Kluci, já vím, že to není k tématu, ale prostě jsem to musela napsat
Já četl, když ještě byla otázka bez odpovědi, to samí.
Až po rozkliknutí jsem zjistil, oč se jedná. . .
ono záleží jaký máš taky kod motoru... AGU ma ještě mechanicky ovladanou klapku a vím že asi před 2 roky to kamoš řešil a moc lidi to tady nechipuje.. je to větši drbačka asi než s elektronikou... jinak co se týče životnosti, záleží na stylu jízdu.. pokud jezdíš v klídku, šlapneš tomu po krku jen třeba při předjíždění, nemusíš se bát, že by se tomu něco stalo.. pokud jezdíš jak prasopes tak by asi nebylo od věci lepší olej... a pacha, u těch motoru se často ucpava sací koš, tak to nepodcenit...ale rozhodně si to nenech dělat u nějakeho amatera.. jen u renomovanych lidí... viděl jsem už sprasený chip, jak od nějakeho děcka... a takové amateřiny maji opravdu za nasledek snižení životnosti některých komponent... správny postup lazení je popsán výše...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.