TURBO diesel a jak sním jezdit

Od: Datum: 18.03.13 19:50 odpovědí: 22 změna: 19.03.13 23:19

Dnes jsem byl v jednom nejmenovaném autobazaru a jel se projet jedním turbodieslem, dost mě zarazilo, že pán co to semnou jel projet, tak studený diesel vytáčel strašně do otáček... takže 1rychl. st. a až do čeveného (myšleno červenné pásmo otáček motoru), 2 totéž, 3 říkám mu co to tak točí, vžyď oddělá turboa navíc to zbytečně točí (hluk, a též co vám bude diesel na 2 tánout při 5t ot./min.) a on mi řekl, že tomu (doslova) prd rozumím a ať mu dotoho nekecám.. když jsem to pak říkal jeho kolegovi, tak říkal, že když jsem neměl nikdy auto s turbem, tak ať si prvně přečtu, jak se stím jezdí... jsem laik, ale něco přečtený mám, ale turbo bych před zahřátím nikdy něhonil přes 2500 ot-3000?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.03.13 19:52

tak to je dobry cyp , studeny diesel do cervenych policek ... ten se dosmeje *ee*

Ohodnoceno: 1x

Od: laybor*
Datum: 18.03.13 19:53

Tam si raději nekupujte , to byl magor.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 18.03.13 20:25

zde je ta "nadávka" naprosto trefná. souhlas

Datum: 18.03.13 19:59

diesel se pokud se neohřeje se nevytáčí víc jak na 2500otáček osobně jezdím tak do 2300ot dále s dieslem se vůbec nejezdí jak s benzínem pokud diesel trápíte dlouhodobě v otáčkách tak mu to nedělá dobře než sem toto pochopil odpravili sme s bratrem v podstatě všechny diesly co sme měli *zed*

takže pokud chce někdo trápít vůz -machrovat ve vysokých otáčkách *smich* je třeba si pořídit benzín v opačném případě je třeba mít dostatečnou finanční hotovost na opravy jenž se zcela určitě dostaví*uf*

Datum: 18.03.13 19:59

a takoví dementi se pak diví že se jim to auto nějak furt sere...

Datum: 18.03.13 20:13