Odešlo turbo - nepoužitelné auto?

Od: Datum: 18.03.13 16:05 odpovědí: 30 změna: 26.02.14 16:25

Dobrý den, předem se omlouvám za naprosto debilní dotaz, ale jsem absolutní laik. Příteli na autě odešlo turbo, což mi bylo sděleno sms, protože je ještě ve škole a navíc je kvůli tomu dost naštvaný. Co si pod tím mám představit? Lze takovým autem jezdit, nebo je to nebezpečné? Přítel kdysi říkal, že turbo = 30 000. Je to pravda?

Děkuji a ještě jednou se omlouvám za hloupost dotazu.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.03.13 16:08

Auto je pojízdné, ale s velice omezenými možnostmi.

Turbo může stát i více, těch 30 000,- je nejblíže průměru. . .

Také existuje možnost repase, kde náklady za opravu nejsou tak vysoké. . .

O jaké se jedná auto?

Ohodnoceno: 0x

Datum: 18.03.13 16:11

Děkuji, teď mi docvaklo, že jsem zapomněla napsat typ auta... VW Passat, rok výroby přibližně 2002, možná dříve. Je to staré, ale velmi udržované auto.

doplněno 18.03.13 17:20:

Nafta.

Datum: 18.03.13 16:14

Benzín - nafta?

Od: ovczaak*
Datum: 18.03.13 16:12

S tím - je pojízdné - bych byl opatrný,už jsem viděl auto,které při poruše turba přímo spalovalo olej,300 m a auto na suchu.

Datum: 18.03.13 16:15

To já vím, je to tak na nouzové dojetí.

Stalo se to známému, , auto nešlo "chcípnout", tak ho musel uspat přes rychlost. . .

Od: laybor*
Datum: 18.03.13 16:17