Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dálnice v německu bez rychlostních limitů

Od: radim* odpovědí: 17 změna:

Dobrý večer,

předčasem jse mi splnil velký sen a to jest Peugeot 205 GTi v té nejnabroušenější verzi a k tomu ještě krapet vyladěný a dává něcomálo přes 540 koní... a otázka zní, kde jsou v německu pěkné, málo frekventované úseky, kde by šlo jet trochu rychleji a bez porušení pravidel silničního provozu...

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

odpovedi*
hodnocení

0x

Jo určitě jsou.Od Rozvadova směrem na Norimberk je celkem klid a velká část je bez omezení.Pak ještě od Norimberka na Frankfurt.Tam jeda těch neomezených úseků méně a trochu větší provoz,ale zase tam jsou čtyři proudy z každě strany.A co vím když jedu ve třetím pruhu 160 km,tak vedle ve čtvrtém to kolem jen pěkně sviští.Zkoušel jsem to ve třetím chvilu natáhnout na 180 km a i tak vedle mě prosvištěli jak vítr.Hlavně BMW,AUDI,Porche e nej ta.Však uvidíte.Pokud máte silnou káru stojí to určitě za to si tam zajet.

doplněno 11.03.13 17:24:

sorry za překlepy,spěchám

 

gocars*
hodnocení

0x

Peugeot 205 a má přes 540 koní? Nevím nevím ;)

radim*
hodnocení

Mám Peugeot 205 Turbo 16. Motor v T16 poháněn čtyřválcem (16-ventil) o objemu 1774 cm3, motůrek je posílen turbodmychadlem Garett. K zrychlení na 100 stačí 3.3 sekundy, "továrně" byl tenhle peugeot laděn na really a výkon měl 450HP, ale doba pokročila a tak lehké upravy motoru zvedly výkon o téměř 100 koní.

 

hodnocení

0x
avatar axus

S tim je skoda na dalnici jezdit. Co z rychlosti?

To je auto do zatacek, do kopcu ... na klikate vedlejsi silnicky. Tam si to teprve uzijes.

Vem to do Brd, na Kokorinsko a podobne.

-

Jinak dalnice smerem na Drazdany by pro tento ucel mela byt dostatecna.

radim*
hodnocení

Díky, máte pravdu, ale to auto na okresky není, to bych potřeboval místo 12 120 bodů a pěkně hodně peněz, 0-100 za 3,3, to auto jede tak, že bych permanentně porušoval dopravní předpisy, po D1 jsem stím proháněl chvilku i zápaďácké luxusní značky a není mi to příjemné jezdit přes limit..(mimo předpis)

 

radim*
hodnocení

Díky za typ, mám Peugeot 205 GTi 540 koní a ten to natře i superbu 3,6 6V, když jsem měl tu možnost zajezdit si na sportovním letišti tak jsem z toho vytáhl něco přes 300 KM/H a ještě by to trochu jelo, ale zapoměl jsem křídla a tak jsem musel brzdit - končila mi randvej.

gocars*

Prosím o konkrétní popis auta...dost mě to zajímá...

Kdo upravoval motor, jaký úpravce?

Co v tom je za motor? (obsah, počet turb nebo kompresoru)

Má to výkon měřený na brzdě?

Je to čtyřkolka nebo jen náhon na předek?

Na rovinu, nevěřím, že Peugeot 205 může mít výkon přes 540 koní, je to nerealizovatelné *smich*

doplněno 11.03.13 17:51:

Ano, samozřejmě, například Peugeot 205 Turbo 16 EVO2 má cca 530 koní, ale takové auto je neskutečný sběratelský kousek, kdo by takové auto měl, určitě by neplánoval zkoušet, kolik z toho vytáhne někde na dálnici...;)

Navíc tovární speciál je tovární speciál, na kterém pracuje celá divize sportu Peugeotu a po každém závodě se měnilo skoro všechno. O ceně se raději ani nebavme...*smich*

doplněno 11.03.13 17:54:

radim: Samozřejmě vím o speciálech, viz. výše. Ale takové auta jsou tak obrovskou raritou a cenově nákladné, až je to k až nevíře. Navíc je mi dost podivné, zkoušet s ním někde maximálku na dálnici. Za ty nervy to snad ani nestojí, nebo snad jo? Navíc chlubit se s tím, že to předjede Superba :) ale pokud ho opravdu máte (což bohužel stále jsem na váškách), klobouk dolů ;)

laybor*

Tovární speciály měly na MS až 650 koníků

radim*
hodnocení

Divím se, že člověk, který do aut "dělá" nezná really speciály a nevěřím že 205 může jet i více mež jeho octávka :) /omlouvám se, ale je to asi tal/, jinak je to 4x4 a co bylo za úpravy tak nepovím, ad.1 bylo by toho na román, ad. 2. radši bych si to nechal po sebe, nekolik let práce, spousta peněz, prostě knowhow

nench se vysmát... asi jsi zaspal dobu... to co tady plácáš platilo možná před 10 lety kdy se takové úpravy nedělaly běžně a moc lidí to neumělo... v dnešní době stačí mít dost peněz, motorových ladičů je dost, informací taky... jen musí být člověk zapálený pro věc..

radim*
hodnocení

když jsem za to dal 300T fr. tak to nebudu přece jen leštiti v garáži a chlubit se na srazech

podle toho co píšeš tak akorat zvládneš přečíst kolik to má koní a moc o tom nevíš, jinak bys nevypustil takovou hovadinu jakože to natřeš autu které je pomalu 2x těžší :)... říká ti něco koeficient kg/kw?

tak jasny jen musi opatrne , nebot bezpecnost u techto aut neni na prvnim miste , tam sel vykon ...

 

radim*
hodnocení

říká (ti) něco koeficient stáří, myslím si, že když už je auto rozjetý tak je snad jedno, jestli váží 1,5 nebo 0,8 ne?

Jimak Peugeotka máme z francie asi za 300 tis. franků :)

takjan*

Od toho Rozvadova zas žádný zázrak. Jsou tam o hodně lepší dálnice. A stejně jeď v noci. Ve dne není moc klidu. Občas jedeš 200 a magoři ti to tam švihnou, ačkoliv se píše o ohleduplnosti:)

luke237
Peugeotka máme z francie asi za 300 tis. franků

Jak ho muzes mit za franky, kdyz ty uz Francouzi nepouzivaji skoro 14 let?

 

vlasatec*
hodnocení

0x
Dobrá je dálnice 38 z Halle do Gottingen, absolutně prázdno a nová bez zatáček a omezení. pokud chceš zatáčky tak ten rozvadov ale tam to chce jet když není provoz. Záleží kolik km a času na to máš ..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]