Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu. Mám Octavii 1,6 glx 74kw, čtyřbodový vstřik. Když je automobil studený tak není problém takový, jen se pomalu vrací otáčky na 800 ot/min. Když je motor teplý a mám ujeto kolem 13 km (dostatečná vzdálenost na zahřátí motoru) tak se hodně často stává že když na neutrál vytočím motor tak zustane na 2000 ot/min a nejde dolu (i když sešlápnu plyn znovu prostě mez o kterou se zastaví je těch 2000 ot/min, níž pro stě nejde) na 800 otáček ho dostanu jedině tak že zařadím rychlostní stupen a dolu otáčky dostanu mírným pouštění spojky. Jakmile motor dostanu tímto zpusobem pod 2000 ot/min motor klesne sám na 800 ot/min. Ještě jsem chtěl napsat že motor jde do těchto otáček (800 ot/min) velmi pomalu. Byla vyčištěna škrtící klapka i uvedena systemem VAG do zakladního nastavení. Dále také připisuji že se mi nějak nezná teplotní čidlo chladící kapaliny. Jedu např těch 13 km mám puštěné topení a teplota chladící kapaliny je uplně na minimu. Když však auto stojí (stačí 2 min) teplota vyšplhá na polovinu ukazatele uplně v pohodě. A chtěl bych také podotknout vysokou spotřebu kolem 11 litru když jedus lehkou nohou. Děkuji za rady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.