Nejste přihlášen/a.
Zdravím chci se Vás zeptat,jak často doléváte chladící směs?Je v pořadku,když jednou za půl roku 3dcl?nebo je něco špatně?Díky za odpovědi.
"Něco je špatně" - pokud je chladicí soustava v pořádku, není potřeba dolévat takřka vůbec.
Buďto ti někde prosakuje spoj nebo zteřelá hadice a nebo není v pořádku termostat/chladič a občas ´vaříš´...
doplněno 11.03.13 16:08:Pokud je voda ve výfuku kondenzát (z paliva), je to normální. Pokud ale prosakuje z chlazení (např. kvůli prasklému těsnění pod hlavou), není to normální a není to v pořádku!
Chladící soustava je uzavřený okruh - pokud je vše v pořádku tak neubývá nic,
chybka někde bude , těsnění , dírka, atd
prave ze nevarim,to je v poho.Ale co sem si vsiml,tak mam celkem dost vody ve vyfuku,ale to je prej normalni..
časem se díky teplotě a tlaku projeví mikroskopické netěsnosti třeba chladiče,hadic atd.,takže jakoby normální to není,ale zároven 3dcl za rok nic dramatického(pokud nejde voda do oleje)...
pokud by sla voda do oleje,tak v tak male mire?a to bych varil ne?navic praskle tesneni pod hlavou sem si nechaval pred tremi mesici delat,tak doufam,ze ne!
a měnil jsi i olej(to je ,má být,u sundavání hlavy samozřejmostí)...? Jinak s tím jakože únikem-zkus postupně "osahat" celý okruh-ideálně po nastartování,dokud je blok studenej,no a po dosažení provozky(a otevření velkého okruhu-chladiče, termostatem) zkontoluj i hadice k chladiči samotnému(+chladič jako takový)...
Tak jsem zjistil,ze ta voda mizi rychleji,nez sem myslel,dnes rano sem na to koukal a bylo to na minimu,i kdyz sem vcera doleval na max.Tak nevim,ale pod autem zadna louze nebyla a to mrzlo,takze myslim,ze bych to videl.Pokud bude zase praskly tesneni,tak me mrskne,ted sem menil olej..ale pokud by sla voda do oleje,tak muze i kdyz je auto v klidu,nebo jen pod tlakem?Protoze vcera sem nikde nebyl.Ale vsimnul sem si,ze mam deravy vyfuk a z ty diry jde pomerne dost vody,ale jen chvily,treba deset min,nez se auto zahreje.Prosim poradte,co s tim.Diky
Voda ve výfuku se sráží jak je studenej, to nemá s chladící směsí nic společnýho. Měříš to při stejné teplotě? Říkals, že jsi dva dny nikam nejel. Ono stačí, abys dolil při 20°c v okruhu a druhej den při -5 už tam toho bude podstatně míň.
tak to sem nevedel,myslel sem,ze jakmile klesne pod 90,ze to tak uz zustane.Vodu sem doleval,kdyz to bylo v provozni teplote +- 60 st
Bože, znáš něco malinko z fyziky? Jestli jsi to dolejval na 70-80 a pak to kontroloval při 0, tak se divím, že to vůbec bylo u minima. I když to rozmezí by to mělo pobrat. Všechno se přece teplem roztahuje. Musíš kontrolovat vždy při stejné teplotě. Za studena mezi min a max. Když dáš víc, tak při ohřátí se to natlakuje a přes pojišťovák ufoukne, takže ti zase ubude na stav, který má být. Sakra, tohle se ale učilo i v autoškolách nebo snad ne?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.