Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

BMW vs. VW

Od: entropiclol odpovědí: 7 změna:

Zdravím prosil bych názory na tyto dvě auta:

BMW E36 318I M40 1991

VW Passat 1.8T 110kW 1998

Předem děkuji.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tosipis*
hodnocení

2x

Passat kombi 1.8T 110kW r.v. 1998 v automatu. Vynikající motor, ale při při 50% město mám (dle PC) průměr 11,3L. Vím o sedanu v manuálu, který se stejným motorem dává čisté město za cca 12L. Výměna turba (bohužel dosloužilo) za necelých 15t.Na rozdíl od E36 má Passat pozink, takže nemusím řešit rez. U 20 let starého auta je nejvyšší EKO poplatek (za Passat jsem platil 3t). Co se týká plánovaných nízkoemisních zón, tak r.v. 1991 nesplňuje (Passat 1.8T má EURO 4 ).

 

bono*
hodnocení

0x

Zdravím vás, obě byla krásná auta, jedno před 30ti lety, druhé před 15ti. V současné době jde o problematická vozidla, která nejsou pro stáří již vhodná k běžnému použití, a bohužel z nich nebude ani za dlouho ceněný autoveterán, jelikož nejsou ničím zajímavá. Životnost automobilu je 8-10let, dá se trochu prodloužit péčí,údržbou a nepoužíváním. Většina západní evropy to dávno pochopila, pouze ekonomická situace v postkomunistických zemích nutí ještě některé jedince jezdit ve starých plečkách. Zpřísnění emisních norem a brzo již povinné emisní nálepky pro vjezd do center měst je snad dorazí.

erikch*

bono-stačí se trošku podívat po inzertních serverech západní Evropy-pomalu(ale jistě) cena zachovalých E36 začíná stoupat(což se u Passatu nestane)...A když už budeme v tom "koukání se",mrkni na předchozí řadu E 30(tam už je cena hodně vysoká)...Tyhle dva modely jsou dnes brány za klasiku od BMW(pravda Bafík bez šesti,osmi-válce není úplně Bafíkem)-takže pokud je 318 zachovalá,plně funkční ,jdi do ní-cena už padat nebude(naopak)...A emise(zóny-stejně dnes do center měst většina uvažujících jezdí metrem,poněvadž pokud nemám za sklem parkovací kartu nějakého hotelu v centru,tak tam stejně nikde nezaparkuju-konkrétně případ Prahy,o čase nemluvě...)-obrovskou výhodou starších aut je jejich "nedokurvenost" Bruselem-žádné nesmysly jako EGR,DPF atd atd.-dřív se ta auta vyráběla pro požitek z jízdy,zároven aby něco vydržela a bez jakýchkoli dnes tak rozšířených "úspor"(bohužel často až za technologickými hranicemi),nemluvě o tom,že konkrétně E 36 je tak jednoduché auto(takové lego),že cokoli při troše man.zručnosti jde udělat doma "na koleni"...

doplněno 10.03.13 09:35:

ještě k těm plečkám-dokážeš si bono představit,že za jednu třicetiletou "plečku" si tě koupím celého se vším co máš dvakrát dokola-mrkni na hodnotu P 205 turbo ,rok 83,84-vše od 80 000,-Eur výše...*frajer* Dnes je na tom podobně i právě eMková řada v E 30

bono*

Ono ale to nemá kupce, hodnota je pouze imaginární. Argumenty chápu, ale jste mimo.

takjan*

36ka není vůbec špatná. Záleží ovšem na stavu, a to hodně móc a móc. Ale ten motor je prostě slaboučký..

sommer

Stále se v německu seženou E36 i za odvoz, takže neoslňuj nějakými ciframi. Peugeot 205 turbo byl malinká série, měl na rozdíl od normálního motor vzadu. Karoserie byla podobná, vzadu na bocích byly velké nasávací kapsy. Osobně jsem žádný naživo neviděl, mimo televizi a obrázky. Tam věřím že hodnota trochu bude. Jinak zájem o veterány je nulový, nic se neprodává. Pokud se něco prodá, tak Jaguar E, občas Mercedes SL, ale i tam ceny hrozně spadly, prodávající prodělávají kalhoty.

 

daniell*
hodnocení

0x

Obě už jsou staroši co si zaslouží svůj klid. Ale určitě bych volil raději novější než starší na druhou stranu "zatáčka se dá projet třemi způsoby , dobře , špatně a jako s BMW "

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]