Nejste přihlášen/a.
Dobry den chtěl bych se zeptat co se hlavně kontroluje na STK a EMiSICH o víkendu chcu auto připravit a přiští tyden chcu jet na STK a EMISE tak se chcu radši zeptat díky a potom kolik to stojí
Myslím, že pokud byste napsal, o jaké konkrétní auto (značka, typ, rok výroby), dalo by se vám poradit poměrně přesně, na co si dát v rámci přípravy na STK pozor a na co se zaměřit. Takhle platí už výše uvedená odpověď - kontroluje se v podstatě všechno.
U starších aut by se asi daly vypíchnout hlavně brzdy (souměrnost brzdného účinku na nápravě - rozdíl nesmí být větší než 25%), účinnost ruční brzdy, vůle v čepech řízení, únik olejových náplní, kompletní funkčnost osvětlení,... Co vám určitě nikdo kontrolovat nebude je např. jestli vám auto topí, jestli vám hraje rádio a pod nepodstatné věci.
jo omlouvám se byl večer tak už sem spiše přemyšlel nad posteli :D jinak se jedna o Škodu Felicii 1.6 MPi
řekněme prioritou je dnes koroze a úniky olejů-to co je na autě na první pohled vidět(a z čeho by případně samotná STK mohla mít problém)-pokud není Felda zrezlá a nekape z ní olej(samozřejmě hned následující jsou brzdy)-nebude zásadní problém...K technikům samotným,jsou to chlapi jako kteříkoliv jiní a občas se povede je něčím rozhodit(nejen "schovaným" VINem)-zrovna minulý týden jsem byl dělat technickou s jedním Bafíkem zákazníka,který má krom jiného i velmi sportovní podvozek,no a při zkoušce vůle čepů přední nápravy celý auto odskakovalo zleva doprava, podvozek se ani nehnul-tak na to koukali jak na zjevení než pochopili,že jakékoliv vůle prostě kontrolovat nemůžou i kdyby chtěli...Docela jsem se pobavil :D
to mi vysvětlete, co má co společného vůle v čepech se sportovním podvozkem? nebo to je nějaka jina konstrukce? bmw moc neznám..
je podvozek a podvozek-to co si člověk může koupit za pár tisích v e-schopech s tím ale nemá co dělat,tenhle konkrétní(např.nastavitelný odklon tlumičů-Ohlins na okruh apod.) je tak tuhý,že ta jejich pneumatická stolice na STK(jak tam u běžných aut "lomcují" s koly) se prostě nechytala a auto "poskakovalo" celé...Jsou to prostě záležitosti s kterými se běžně málokdo setkává,protože třeba tenhle konkrétní podvozek stojí totéž co celý nový Rapid...Podobně třeba sání-spousta lidí má problém s jednou klapkou sání,natož když jich má auto šest-ale ten rozdíl je nepopsatelný,kdo se kdy měl možnost svézt třeba s eMkovým Baworem ví o čem mluvím(mimochodem je to nepopsatelný zážitek)...,jen pro ilustraci-řadový šestiválec a bez jakéhokoli přeplnování bezmála 400 koní-to je prostě neskutečný nářez(ne nadarmo BMW drtí veškerou konkurenci produkčních aut,včetně třeba RS od Audi)...
no právě jsem nevěděl co si pod tím představit, jestli tlumič s pružinou a mebp komplet :D.. to je pak jiná
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.