Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pionýr se přechlastává

Od: patas* odpovědí: 3 změna:

Dobráý den ,mám pionýra a stačí jenom jednou kopnout a jede ,ale teď bohužel ne! :( Stačí dvakrát kopnout a je přechlastaný ...svíčku jsem měnil ..plováček mám jeden kdyžtak náhradní ale jinak nic nemám potřeboval bych ho opravit ještě dnes takže není možné nic kupovat :( a ještě jsem uplný amatér tak mi sem prosím nepište žádné "odborné" věci :D Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Taky ti může zustávat viset ventil přívodu paliva, nebo máš vysokou hladinu, ta se nastavuje ohnutím píšku který je zvedán plovákem. "Odborné"věci, ono to bez nějakých znalostí fungování motoru nepůjde, navíc Fichtl je motorový šotek někdy jede a někdy ne, ale za čas zase jede (vím o čem mluvím :) ) zkus počíst tady: jawa-50.cz/... a něco bude určitě i tady: jawamania.info/...

doplněno 28.02.13 17:21:

Jinak k té jehle - záběh 3. zářez zhora, normální provoz 2. zářez zhora, ale tím se seřizuje bohatost směsi, to by podle mě nemělo mít vliv na to ulejvání.

doplněno 28.02.13 17:26:

Ještě jsem si vzpomněl, co funguje na to když se to uleje a nechce to chytit, zavřít benzín a motorku naklopit na pravou stranu a pak startovat. To je napsaný myslím i v příručce. A také to může být špatnou svíčkou, ona venku jiskru dá, ale ve válci pod tlakem už ne, to bych taky zkusil vyměnit...náhradní svíce je u pincka zákklad uspěchu :-D

patas*
hodnocení

Děláte ,Děláte si ze mě opravdu srandu ... ON JEDEEEE! :D Ale teď jsem natvaný ,že mi nejede spojka :/ tak nikam nejedu :'(

beri49*
hodnocení

0x
Buď máš děravý plovák, nebo vysokou jehlu. Na jehle jsou zářezy, tak posuň závlačku o zářez výš. Pokud je díra v plováku - vyměnit.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.