Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak s touto nesmyslnou pokutou?

Od: michaaail odpovědí: 21 změna:

Dobrý den, jak asi předem chápete, mám problém :D Jsem student v Brně a páni měští policisté mi dali uplně nesmyslnou pokutu. Parkoval jsem blíž, než 6 metrů od "křižovatky". Tato křižovatka je ale bohužel jen odbočka z druhořadé cesty a už vubec jsem nemohl někomu překážet. Chápu to jedině tak, že prostě potřebují kasírovat a kasírovat :) Normálně bych uznal chybu, ale toto mě opravdu naštvalo. Našel jsem lístek za stěraček na dostavení se na služebnu. Tady v Brně mi tu určitě cenově neulehčí a takovým s - prominutím - pitomcům platit... achjo :) Nevíte, co v takovéto situaci dělat? Moc moc děkuji :)

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hop®
hodnocení

3x

Myslím, že platí 5 metrů od HRANICE křižovatky. Nevíme, kde jste parkoval, zákon termín "druhořadá cesta" nezná, pokud jde o veřejnou komunikaci, je to stále silnice či ulice a platí pravidla o provozu na silničních komunikacích.

Určitě jděte na služebnu a snažte se dělat snaživého (vyřešit problém), slušného a blbého, zkuste si vymyslet že jste spěchal za "nemocnou přítelkyní" a "druhořadé cesty" jste si nevšiml, uznejte svoji chybu a buďte za blba, mně se to osvědčuje...

já už to tak taky praktikoval...nasypat si co nejvic popele na hlavu a oni změknou :D...než se s nima hádat tak radši zkusit tohle..

k2
hodnocení

0x

Nedostal jste pokutu ale listecek za sterac. Listecek muze sebrat vitr nebo okolo jdouci pobuda. Jeste porad jste si jist, ze jste mel za steracem listecek, nevzal ho nahodou vitr?

5lyto3ak

V dnešní době, kdy platí i v tomto případě odpovědnost provozovatele, bych takhle striktně nepostupoval.

Dost často MP překvapí a může přestupek řešit domluvou či minimální pokutou. Pokuď to předají dál, už to bude spíše horší.

kratast*