Řízení tuhé

Od: Datum: 24.02.13 21:24 odpovědí: 7 změna: 25.02.13 12:18

Zdravím, co byste dopručili udělat, aby řízení ve favoritu nešlo příliš ztuha. Veškeré klouby řízení jsem prostříkal WD-40. Žádnou fyzickou vadu řízení nemá, ale namístě točit volantem je dřina.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.02.13 21:28
avatar

To bude bez posilovače vždycky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: youngman*
Datum: 24.02.13 21:30

víc nahustit pneu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.02.13 21:47

Mᚠzničená ložiska horního uložení tlumičů. Ono se totiž pří zatáčení logicky točí i tliumičem a ten se točí na ložisku v kastli (horním uložení.

Vyměň, zároveň je vhodné dát nové gumové uložení Rubena (ve znaku je hrošík a číslo třeba 3/5,4/2,...).

Pak půjde zatáčet jako po másle.

P.S.: WD zahoď, je to jen na povolování šroubů. Žádné seriózní mazivo na Favorita!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 25.02.13 09:16
avatar

WD-40 není mazivo (i když určité mazaci schopnosti má)! Je to přípravek k uvolnění zarezlých, nebo jinak zatuhlých šroubů, bovdenů a podobně.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: bono*
Datum: 25.02.13 12:18

WD-40 nemaže, moc neuvolňuje, je to nonzervační prostředek. Jde o přírodní pryskyřici rozpučtěnou v petroleji. Petrolej se odpaří, zůstává zaschlá pryskyřice. Mazací a uvolňovací vlastnosti tedy má pouze podíl petroleje, který odeschne.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miroŽ
Datum: 25.02.13 09:28

Vyzkoušejte zda řízení jde ztěžka i při nadzvednutých předních kolech, nebo za jídy, případně na kluzké, zledovatělé vozovce. Pokud by to tak bylo je závada v některém rejdovém čepu, nebo čepu řízení, případně v převodce řízení. V opačném případě zřejmě nejde o závadu. Je to způsobeno nepříznivými třecími podmínkami při odvalování kol (jejich natáčení do rejdu) na terénu s větším třením , při jejich pohybu do rejdu. miro

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kolo*
Datum: 25.02.13 11:20

Když jsou v čudu horní ložiska tlumičů,stačí většinou otáčet volantem sem a tam a současně koukat na ty matky jak jsou nahoře u motoru nad kolama přišroubovaný ty tlumiče.Když se matky otáčejí jen v ose,jsou ještě jakž takž dobré.Ale když při otáčení volantem matky lítají sem a tam,ze strany na stranu a není to jen v ose otáčení,je ložisko na cucky.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.