Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
vlastním moped Jawetta kterémů nikdy nebyla přidělena SPZ. Moped má uzavřené zákonné pojištění za škody způsobené provozem vozidla. Teď ale nebude provozován na pozemních komunikacích a proto bude zrušeno zákonné pojištění. Nemohu ale do depozitu uložit SPZ a mám strach aby poté po mě Česká kancelář pojistitelů nevymáhala sankci za nepojištěné vozidlo.
Prosím o radu jak mám postupovat.
Není sezonní jako sezonní, já mám pojištěno auto sezoně, na celý rok, klidně s ním m.žu jezdit 12 měsíců, jen nesmím v období 11-03 způsobit nehodu, nebo budu doplácet do ceny standardní pojistky...
Je to o vyjednávání s pojištovnou...
doplněno 21.02.13 11:46:pokud není v evidenci, tak po Vás nepůjdou...
Je to tuningová škodovka a uzavřeno u Uniqy v Pardubicích.
doplněno 21.02.13 14:36:omlouvám se, bylo to u Directu a přešlo pojistné na Uniqu...
Sezonní opravdu funguje, ale neznám nikoho, kdo by to využíval. Vyjde to na měsíc o dost dráž než celoroční a je omezeno měsícem. Když pak vyleze sluníčko dřív (akce začínají už v březnu), nebo svítí do půlky prosince, tak se ani neprojedeš. K otázce odpověď neznám, ale napadá mě, proč to rušit, na tento obsah to nemůže být žádná velká pálka.
Jezdit už se na něm pravděpodobně nikdy nebude, bude stát doma jako veterán. Proč tedy platit za moped na který se jen budu dívat. Doplňuji že tyto mopedy neměli ani TP jen kartičku pro provoz a nejsou tedy ani v evidenci na dopravním inspektorátu. Jde mi jen o to aby po mě podle staré pojistky nešla ČKP. U téhle mafiánské organizace jeden nikdy neví.
já platím za jawettu asi stovku, je to ročník 1961...to je krabička cigaret...řešíš hlouposti
co chceš dávat do depozita, když jawetta nepodléhala a nepodléhá registraci?
ty jsi nepochopil odpověď, značka nebyla jawettě nikdy přidělena právě proto, že jawetta nikdy ze zákona registraci nepodléhala...součástí registrace je nejen zápis do registru, ale i přidělení značky...
Právě proto nemůžeš jawettu dočasně vyřadit...
Píšu to podruhé pro tebe, nechápajícího...
přečti si svůj dotaz, píšeš tam "nemohu dát značky do depozita"...kdybys to chápal, nepasal bys takovou hloupost, proto jsem ti to celkem dvakrát vysvětlil...
doporučuji ti zeptat se rovnou na ČKP...mají tam na helpdesku pár cvičených opic...
Samozřejmě že nemohu dát značku do dopozitu když ta Jawetta nikdy v evidenci nebyla, vysvětluješ tady něco co je od začátku jasné a na co se nikdo neptal. Ptal jsem se jestli bude problém s ČKP když zruším pojistku a není možné uložením SPZ do depozitu doložit že vozidlo není provozováno. OK?
Jak už sem psal, na otázku bylo jasně odpovězeno zkušenějšími: pokud není v evidenci, nemusím se ČKP bát. Žádné další vysvětlení už od tebe tedy nepotřebuju
A rada zeptat se na ČKP mi zrovna chytrá nepříjde, jde jim jen o to jak z nás dostat peníze a písemně žádné vyjádření nedají.
ČKP obesílá občany na základě ukončení pojistné smlouvy, bez ohledu na záznam v registru, to bys mohl vědet, data z CRV vydává pro ČKP ze zákona MDCR na požádání ČKP, ale proč by měla ČKP zbytečně navyšovat své náklady, když může obesílat občany i bez toho? Zákon 168 jen popisuje mechanismus jakým ČKP získává podklady o provozovatelích, ale ČKP ke svým výzvám nemusí přikládat výsledek svých zjištění, proto nic v CRV nezjišťuje a neověřuje...Mimochodem MDCR prý žádná data nevydává, protže na to nemá dostatek lidí...
Když budu důsledný tak v roce 2002 učinilo MDCR pokus zaregistrovat věchny babety, jawetty, stadiony a další stroje kategorie LA / L1e, kdo respektoval vyhlášku a přihásil babetu ten má dnes značku, kdo neuposlechl ten má dnes klid...
I když je v pojistné smlouvě uvedeno že je vozidlo bez RZ, ČKP nic nebrání obesílat kohokoliv...Takže počítej s tím že budeš obeslán s požadavkem na 20,- Kč za každý den nepojištěné jawetty...
Se oficiálním stanoviskem managementu ČKP se pak v takových situací komunikuje lépe,když se člověk zachoval přesně dle jejich představ...
a k té tvé poslední větě, ano, ČKP z tebe bude tahat peníze...s tím počítej...a když je slušně požádáš o stanovisko, pošlou tě rovnou do pr**le...to je skutečně chytrý závěr...a chytré je také čekat na moment, kdy se tak stane...
Tak teď tu máme dva rozdílné názory, dle pana Cukráře když není v evidenci tak po mě ČKP nepůjde, podle pana nu@ po mě půjdou podle zrušené pojistky. Kde je teda pravda?
pravda je na obou názorech.
příklad, pojedete na červenou, dostanete pokutu?
ČKP jde někdy i po lidechm, kteří vůbec nic nevlastnili, takže cesty Páně a čkp jsou nevyzpytatelné
doplněno 22.02.13 09:19:svoji domněnku podporuje osobní příklad, že jsem prodal stroj, který byl pojištěn, avšak neměl povinost být v registru a nic se nestalo...
když si pojistím domácí malotraktor, pak zruším pojistku, tak nepřijde na mne čkp..
Takže nezbývá než neustále platit pojištění nebo se mopedu zbavit (ekol. zlikvidovat nebo prodat), což nechci. Protože když není v evidenci, není možnost jak doložit že nebyl provozován, protože nejde uložit do depozitu. ČKP opět nezklamala.
Jak tedy, pokud si na mě ČKP vzpomene, doložit že moped nebyl provozovaný? Co jsem četl diskuze tak čestné prohlášení pro ně moc neznamená...
Mě jen tak napadlo, neexistuje nějaký formulář, kterým dáš ČKP vědět, že to už nebudeš provozovat? Nebo při rušení pojistky se to neuvádí? Jsou to jen doměnky, ale lepší se dvakrát blbě zeptat, než jednou dobře platit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.