Nejste přihlášen/a.
Chtel bych se zeptat jestli nema nekdo zkusenosti s ruznyma značkama autoradií ve fabiích.Mam radio Pioneer hraje dobře a chytani stanic nic moc.
rádio je v pořádku máš v háji anténu bud si sežen jinou nebo jí vykuchej a vyřad ten zesilovač uvnitř ted sem to dělal na jedný feldě a oktávce a sem koukal jak to chytá a drží stanice
Nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Rád bych se Vás prosím zeptal, jsem laik, mám asi taky v "haji" nefunkční anténu, protože mám podobný problém, mám špatný příjem rádia. Je to klasická anténa na střeše Felicie. Vykuchám tu anténu a jak zapojím ten koaxiál v té anténě? A pak by mi měl radiový příjem fungovat bez problému, nebo bych měl ještě něco udělat? A dá se nějak snadno dostat k anténě? Nebo musím odloupnout ten potah stropu? Děkuji za radu.
zvedneš pátý dveře stáhneš těsnící gumu vycvakneš ten plast vycvakneš ten umělohmotnej ůchyt a šáhneš pod tapec povolíš matku co drží anténu povitáhneš si jí ze střechy ven povolíš ze spoda 2 křížový samořezy schodíš dekl antény pod ním je zesilovač odštípneš ten vstup do plošnáku - nééé to stínění! a pak odstřihneš s plošnáku ten výstup co de na prut antény oba odštíplí dráty proletuješ mezi sebou zaizoluješ složíš hraješ
no to netušim mě tohle poradili ale tapec asi budes muset odelat ja se zejtra na to podivam takze fakt neporadim,možna se k ni nejak dostat a zkusit to očistit šmirglem a prostřikat kontaktolem nejspiš to budem mit oba zaoxidovany(ptal sem se už na to dřiv odbornika)
tak uz sem to vyřešil stačilo přihnout ten píšek kápnout trochu kontaktolu a by to vyřešeny chyta to stanice kery šuměly tak ted hrajou krasně stereo a stanice kery nehraly vubec tak ted hrajou taky stereo,skoušel sem to teda jenom v garaži ale vysledek 100% uvdim až vyjedu ven ale snad to bude OK