Má smysl koupit 1.8T?

Od: Datum: 19.02.13 14:57 odpovědí: 24 změna: 21.02.13 19:01

Ahoj

Potřebuju poradit..Chci koupit Golfa nebo Oktávku s 1.8Turbo benzín ale mám strach kupovat takhle starší auto s turbem...Jestli není lepší koupit třeba něco s V6(myslím třeba starší Vectru s V6)...Jak poznám že Turbo je zachovalý? Mám radši Turbo nebo větší motor?..Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.02.13 15:39
avatar

Mno je jedno zda 1,8T nebo 3,0 ,ale důležité je rozhodnout se proč to chci-pkd výkon,tak taději rovnou vákonnější než 1,8T aby zde pak nebyla otázka "mám 1,8T-jak zvýšit výkon?" i když je dost pravděpodobné že u tété motorizace asi tento dotaz nebude ,ale!

Sám za sebe-mám 1,8i16V 81kW a pokud by se mi dostalo identické auto,ve stejném stavu jako moje taková 2,1TD s 80kW nebo 3,0iV6 v plynu , tak bych se asi při přemýšlení hooodně zapotil!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.13 15:50
avatar

1.8T brat jedině v plynu jinak to žere i trávu kolem cesty

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.13 17:45
avatar

Mám 1.8T v Passatovi a jezdím za +-11 - 12l/100 z 90% jen město a v tomhle počasí. Na 50% město a 50% mimo město jsem dal i spotřebu +-7,2l/100

Tuhle spotřebu bych opravdu nenazval, že to žere i trávu kolem cesty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.13 19:29
avatar

velký atmosferický motor vydrží podstatně více než maloobjemový plněný-čili šestiválec třílitr na tom bude i při horším zacházení lépe než "honěná" 1.8,a to nemluvě o podvozkových komponentech(u těžkého třílitru jsou od tlumičů,přes uložení náprav,ramena atd.atd.),které jsou dimenzovány na mnohem víc a mnohem víc vydrží,další bonus je výbava-vrcholná motorizace(což u drtivé většiny V6 byla),máte často i max.možnou výbavu...Pokud se povede sehnat zachovalou kárku V6,není co řešit...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fifin
Datum: 19.02.13 20:52

ahoj,

podle mého názoru je 1,8t blbost,je to problematický motor a navíc není zrovna úsporný,poježdedění celkem fajn ,ale taky žádný zázrak ,když v tom máš 150k,když to budeš v dnešní době kupovat tak to bude olítané,turbo v kdejakém stavu,jezdil jsem s tím párkrát a taky jsem měl zkušenost s 2,5V6,jednoduchý motor ,žádný trubičky ,vývjevy a prostě věci co se dají zkurvit,s turbomotorem musíš jezdit,aby se hýbala třeba geometrie lopatek a jiné membrány.Mám sám turbodiesely(chápu ,že je toto benzín,ale turbobenzin),ale služební,jako soukr auto bych to nechtěl.Je to jen názor,hlavně v dnešní době nekoukat na povinné ručení kvůli obsahu,fabii 1,9tdi platím 2,6k ročně.např a navíc jak bylo psané ,tak 2,5 jsou velké nesmrtelné motory.

štastnou ruku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 19.02.13 21:04

V cem je motor VW 1.8T problematicky? V cem je neusporny?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.13 22:49
avatar

tu 1,8ku máme v rodině má ji brácha a za 2 roky provozu sem měnil akorát jednu zapalovací cívku

problém vidím v tom že tady v čechách stím jezděl převážně mladší kluci a ty to auto dokonale vylítaj takže v čechách jí vzít jen od někoho koho znáš

já když scháněl oktu přemýšlel sem o 2 motorizacích o 81KW tdi a 1,8TURBO nakonec sem si nechal s němec dotáhnout TDI a bracha tu 1.8ku a zatím sme oba spokojený

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 19.02.13 23:59
avatar

110 nebo 132kW?

Kolik si tedy dlouhodobe bere, jestli to vis?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 08:20

110 bere kolem 8l...pokud to chceš na litani tak bych se spíš podival pokud trváš na této motorizaci tak asi S3/A3..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karel99
Datum: 20.02.13 09:24

Tak díky,koupím si buď Mondeo V6,Vectru V6 nebo Omegu V6...Velký motor je velký motor...díky moc...A co myslíte? co mám tady z těch brát?..

Datum: 20.02.13 10:07
avatar

prolez si opl fora a ford fora a koupě těchle aut tě přejde já se pohybuju hlavně v opl forech neb sem měl donedávna ještě i vectru a tydle auta sou docela pěkný kasičky osobně bych do opla už nešel sem poučen bylo to nejdražší auto v mým životě

co se týče tý oktávky je to ta 110KW a bratr jezdí tak do 8.5l což s těma tihrnkama jezdit nebudeš ani omylem počítej 10-11l

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 10:11
avatar

1.8T Určitě nepatří mezi problematické motory.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karel99
Datum: 20.02.13 14:44

Takže říkáte V6? Zase známej říkal že měl 1.8T a klasický V6 a byl spokojenej...Asi půjdu do V6...A jsou nějaky tradiční závady na Opelech V6(rok 98-01)?Myslím Vectru nebo Omegu..

Datum: 20.02.13 15:40
avatar

pokud chceš V6-bud Francie nebo (řadový 6válec) od BMW...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.02.13 16:36

Nějak tu nejsou ujasněné názvy (ale to je tak všude). Jestliže je V před číslem, není to motor řadový, ale vidlicový. Takže V8 je vidlicový osmiválec (vidlicový šestiválec je úlet). A 6V je řadový šestiválec!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 16:56

Proč by měl být vidlicový šestiválec úlet?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 17:10

Správný vidlicový motor je prostě osmiválec Vždy to tak bylo..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 17:28
avatar

Asi jste to nepochopil a taky ještě neviděl šestivál do V ani řadový že? BMW má běžně řadové ,francouzské stroje mají zase v kubatuře 3,0 vidlicový šestiválec! (jak PSA tak Renault)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.02.13 10:44
avatar

takjan-ach bože,proč pak asi píšu "nebo"...?!? Je nutné psát V6 nebo R6...? Proto jsem napsal řadový,neboli R6...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 17:46

a co takhle golf VR6?

doplněno 20.02.13 17:49:


s dobastlenym turbem to nejede marně :D

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: vesi350
Datum: 20.02.13 18:50

1.8T to je akorát do toho cpát peníze! a žere to. TDI od VW :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 19:10

Samozřejmě že BMW má řadové šestiválce. Možno psát R6 nebo 6V. Bavíme se o motorech. ŠESTIVÁLEC do V je prostě jen poloviční motor. V motor je osmiválec a víc. Žádný v6 nemá nikdy zvuk motoru V..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.02.13 10:49
avatar

podle téhle logiky lze zrovna tak říct,že jediný motor s pořádným zvukem je dvanáctiválec-i v reálu tomu tak je(i proti "chrochtání" osmiválce),ale kdo to bude živit...Kdysi jsem měl na kšeft v sedmě Bafíku pětilitr dvanáctihrnec,ale s plnou(100 litrů) do Prahy a zpět do Krkonoš(tam už skoro prázdná) byla fakt velká masírka...To je pro fajnšmekry,kteří pí...chají minimálně jednu pumpařku,jinak je to utopie...*frajer* Šestiválec se ještě uživit nechá,i bez LPG...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jester
Datum: 21.02.13 19:01

urcite ne sice jede dobre ale taky žere jak tank kup si rači v nafte

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.