Nejste přihlášen/a.
Proč si lidi koupí ojetinu a za dva roky jí prodají?Nechal jsem na svém autě dělat těsnění pod hlavou(5000kč)A teď mě čeká spojka taky tak 5000kč a na jednom foru mi radí jestli se mi to vyplatí do tak starého auta (1997) investovat.
To nechápu,auto jsem koupil za 18000kč a tak 20000kč by to bylo i s tou spojkou,kdybych ho dal pryč řekněme za 20-25000kč
tak za tu cenu bych pojízdné a bez poruch taky nesehnal (koupit,pojistit,evidenčka,opravy)nejakých 20000kč by mi určitě nestačilo nehledě na to že teď vím co je na autě dělané a co mě čeká ale když si koupim jinou ojetinu tak je to zase nanovo a vubec nevím co mě čeká,třeba bych do toho sypal ještě víc než teď
tak jaký je váš názor na koupi ojetiny,nechat si jí dva roky a prodat jí a koupit další,a dokaď jezdí tak jí nechat a až dojezdí prodat a koupit další?
Dost dobře to taky nechápu. Lidi koupí vrak s platnou STK, jezdí v něm a pokud možno neinvestují nic a když STK končí, tak auto prodají, protože ví, že by STK neprošlo nebo ho dají na STK ke známému a prodají nebezpečnou popelnici s platnou STK a víc s ní nechtějí nic mít...
To jsou ty dva roky.
Ono vyplatí a nevyplatí. Třeba já mám to svoje jako první auto a tak se k tomu jinak chovám. Navíc jezdím i dálnice a tak se nechci někde vymlet. Zároveň potřebuji, abych jezdil na tovární spotřebu, takže už jsem do toho vrazil tolik, že se mi rozhodně nevyplatí koupit nějakou Feldu a začít to samé znova, protože nenajdu takového blázna jako já, který by mi ji prodal v top stavu.
Octu zatím neuživým a na Volvo ještě nemám (to bych rád, protože s kulatejch aut je mi na blití).
Takové auto je lepší dojezdit než prodávat. Už ho mám dva roky a teď, když je téměř hotové ho rozhodně nebudu prodávat, ale jezdit a jezdit a vím, že mě nikde nenechá a proto jsem do něj investoval i když jsem slyšel spoustu keců, co se vyplatí a nevyplatí a když pak v zimě vidím chudáky s TDi, jak jim to v mrazu nejede, tak se vůbec nedivím.
Je to o tom, jak se lidi k autům chovají a už to není jako dřív. Proto jsou blbuvzdorná a plná elektroniky, aby je uživatel nezničil svojí neodborností
Navíc už ta dnešní auta nevydrží co ta stará 20let. Automobilka pořád chrlí nová a nová a už se vše fušuje a dělá k vůli ceně a k vůli tomu, aby se kupovala ta další po 5 letech. Holt lidi dle mě hloupnou co se týče techniky aut, pohodlní a zbytečně tak sypou prachy do luftu k vůli blbostem... To mi řekni, kdo by si před 20 lety nechával vyměnit žárovku nebo akumulátor v servisu? Nikdo!
A servisy se napakují a už jsou tam jen měniči dílů a žádný odborník.
Před rokem mi na STK chlap málem urval kapotu, protože nevěděl, jak se u Favorita otvírá. Málem odemě dostal do držky...
To je pořád dokola...hloupnou a hloupnou...bordel a lenost všude (automobilka,servis,koncový uživatel).
A můžeme zajít i dále k řemeslníků, kteří pokládají dlažby, opravují plyn nebo vodu,odpady,...fušeři z 98%
A proto si vše dělám sám, jsem spokojenej a můžu se na svojí práci spolehnout.
Proto asi lidi kupují ojetinu na 2 roky, protože stará auta se odfušují a nikdo tam už nevloží kus sebe při opravě, protože ono to stejně brzo skončí na vrakovišti a ještě si vezmou spoustu prachů a kec typu kupte si nové!
To řekne jen blbec a takových je...
Co si neuděláš sám, to nemáš
Ibiza není tak stará, tak si jí dej do kupy a střádej na nové kvalitní (Volvo,Saab,...). Když budeš pořád auta měnit, tak pokaždé ho nebudeš mít v 100% stavu (ono taky trvá, než se z autem na 100% seznámíš a vychytáš jeho mouchy) a taky budeš více vyhazovat prachy. Takto se ti čekání a střádání na nové zkrátí a to bude teprv změna přesednout!
Díky gumídku přesvědčil jsi mě auto si dám tedy do kupy těch 5000kč už mě nezabije a auto potřebuji a potřebovat budu jinak špatně nevypadá posuďte sami
Jo Štěpánek auto,ale já jsem ho kupoval od soukromého prodejce takže je možné že v bazaru bylo,ale nálepku už jsem sloupl protože autobazarům nefandim a nikdy bych si pro auto do bazaru nešel
pokud nejsi notorický vyměňovač aut, tak bych si ho nechal, pokud do něj nasypu a mám jistotu, že to tam je na dalších pár let. někdo to má jako image. musí mít pořád nové auto, i když třeba jen ojetinu. já jsem do auta nasypal už skoro 100 tis. tak si ho nechá min. do té doby, než mi projde homolagace LPG po deseti letech.
ahoj, důvodů je jistě mnoho, pokud to opravdu chcete vědět, nechť se zeptejte přímo těch, kteří tak činí, jedině oni vám mohou poskytnout důvěryhodnou odpověď:
obecně k důvodům: - jak známo, auto musí mít STK, a pokud ji nedostane, nebo majitel už ví, že ji nejspíš nedostane, tak se snaží auta zbavit, to je logické; odpadá mu tím práce s ekologickou likvidací vozidla
- lidé jednoduše na nová auta nemají, tak si kupují starší, na nějaké to občasné ježdění to stačí
- cena je opravdu individuální, i za málo peněz můžete koupit solidní auto, záleží, kde hledáte, a jestli se majitel toho auta chce opravdu zbavit, nebo na něm pouze vydělat
- samozřejmě riziko toho, že zjistíte nějakou vadu, kterou vám majitel zatajil, je velké; my jsme kupovali auto od příbuzných, a tak přece jen víme, do čeho jdeme
Ti co si kupuji ojetinu na 2roky se ale urcite nepohybuji v cenove relaci 18tis. porizovacka a vek 16let. Kazde auto se umerne s vekem a najetymi km zacne driv nebo pozdeji srat. Pak kdyz udelate komplet spojku, napravy, vyfuk a turbo, tak zacne starim zlobit elektrika atd., pak jen platite a platite (cim "premiovejsi" znacka, tim vice).
Proto je vhodne auto prodat drive, nez k takovemuto stadiu dojde. Obecne ale nejde urcit, kdy presne k tomu dojde. Kazdopadne nez to prijde, tak rychle prodat. U Vasi cenove relace (a stari) toto ale nefunguje, 16 let starou ojetinu jste rad, ze vubec prodate, takze resit rentabilitu pripadneho prodeje je uplne mimo...
Radu s dvouletou výměnou jste špatně pochopil, lidé mění nová auta po dvou, maximálně třech letech aby se vyvarovali jakýchkoli problémů. Seat Ibiza si člověk může nechat pořád, pak se může dobře realizovat na všech existujících poradnách a fórech, jako věčný tazatel.
bud to koupi banda za par korun , zhuntuje co se da a pak to vyvali pryc , protoze nemaji nervy na opravy a auto vice nez 10let se zacina pomalu a jiste kazit o 106... proto proste bud koupim auto , striknu do neho 20tisic a jezdim dalsich 5-6 let ... jinak me osobone auta starsi pomalu a jiste se.. , proto radeji koupim auto 1-2roky stare a budu snim jezdit 10let a opecovavat si ho leasing v dnesni dobe neni zas takova palka a ten kdo maka na to ma
nechci prece jen davat rodinu do stareho prorezleho suntu
Zdravím vás, jde taky o to, zvolit dobrou značku ojetiny. Poměrně jisté jsou zvučné značky, horší itálie přes španělso až po indické a čínské napodobeniny. Osobně bych kupoval jen německé originální značky.
To je blbost, u ojetiny je znacka to posledni, na cem zalezi. Koupe neudrzovaneho auta zvucne znacky se rychle muze zmenit v nocni muru a naopak, casto opovrhovana znacka aut v zachovalem stavu muze bez problemu fungovat po mnoho let...
Navic i zvucna znacka muze mit mirne receno nepovedeny model (ci motorizaci)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.