Vložka mezi Karb. a motorem

Od: Datum: 15.02.13 15:31 odpovědí: 4 změna: 15.02.13 18:36

ještě se vás chci zeptat jestli šroubky (imbus) které drží ťěsnění (tu velkou gumovou podložku ) mezi karburátorem a motorem musí být kalené nebo múžu použit obyčejné? děkuji za odpověď


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: bono*
Datum: 15.02.13 16:15

Imbus šrouby jsou vždy pevnostní, obyčejné neexistují. Proto je odpověď-jakékoli imbus šroubky můžete použít.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.13 16:34

já to mám na normálních šestihranech obyč a nic se neděje...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sheepredlinela*
Datum: 15.02.13 17:53

to je právě problém stejný imbus už nemám. mislel jsem obyčejný že místo díry na imbus bude klasický šroub jakože 8,10 na klíč ne imbus. právě nevim jestli ty šrouby co to drží(originál) jsou kalené nebo múžu použít i to co mám doma

Datum: 15.02.13 18:36

Šrouby, co drží podložku k sání jsou pevnost 8.8 bílý pozink imbus

Šrouby dlouhé, co drží karburátor k podložce (karburátorem procházejí) délka 110mm jsou 10,5 kalené šestihran a od roku 92 imbus do roku 93, kdy karburátor Lekr skončil.

doplněno 15.02.13 18:40:

A pozor, nesmí se utáhnout víc, jak 10nM (spíš 8nM). Chce to cit.

Imbus v bílém pozinku z pevností 8.8 se normálně dělá...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.