Nejste přihlášen/a.
ještě se vás chci zeptat jestli šroubky (imbus) které drží ťěsnění (tu velkou gumovou podložku ) mezi karburátorem a motorem musí být kalené nebo múžu použit obyčejné? děkuji za odpověď
to je právě problém stejný imbus už nemám. mislel jsem obyčejný že místo díry na imbus bude klasický šroub jakože 8,10 na klíč ne imbus. právě nevim jestli ty šrouby co to drží(originál) jsou kalené nebo múžu použít i to co mám doma
Šrouby, co drží podložku k sání jsou pevnost 8.8 bílý pozink imbus
Šrouby dlouhé, co drží karburátor k podložce (karburátorem procházejí) délka 110mm jsou 10,5 kalené šestihran a od roku 92 imbus do roku 93, kdy karburátor Lekr skončil.
doplněno 15.02.13 18:40:A pozor, nesmí se utáhnout víc, jak 10nM (spíš 8nM). Chce to cit.
Imbus v bílém pozinku z pevností 8.8 se normálně dělá...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.