Startér neotočí motorem

Od: Datum: 12.02.13 19:46 odpovědí: 6 změna: 13.02.13 17:34

mám nasledující problém, jednoválcový motor,. když je motor studený, nechce mi chytit, spíš startér neotočí motorem, startér a cívka je nová,baterka taky, motor rok po go, když se mi motor povede nastratovat, tak když se ohřeje tak chytá hned na škrtnutí, někdo říká, že problém může být v rozházené ventilové vůle, je to možné, že by studenej motor neotoči když by byly rozhazené ventily? a naopak když je teplej tak jde jak má,. diky

Ps: zadřenej motor není, po v
dání svíčky jde volně točit


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 12.02.13 20:39

Startér nemá dost ´síly´ motorem (o)točit? - problém startéru, možná v kombinaci s příliš viskózním (hustým) olejem. Má motor možnost startování i klikou/řemenem? - zkus, jaký je rozdíl otočit klikou studeného a "ohřátého" motoru.

doplněno 12.02.13 21:29:

To, že je startér nový, neznamená nutně, že je v pořádku - taky mohou být volné či zkorodované kontakty připojení startéru.

OK - nemá kliku ani řemen, vyndej tedy svíčku a zkus, jak velký rozdíl je mezi silou nutnou pro roztočení motoru studeného a teplého.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: njg
Datum: 12.02.13 21:16

kliknu nemá, starter je cca 2 měs starý a original

Datum: 12.02.13 21:56
avatar
Kdysi se mi dostala do rukou čtyřkolka se čtyřtaktním jednoválcem, starter neměl sílu převalit motor přes horní úvrať, zastavoval se a pálil se přívodní kabel. Naměřil jsem výrazně větší kompresi. Po sundání hlavy jsem zjistil, že spalovací prostor je silně zakarbonovaný. Karbec leta dával bohatší směs a bylo potřeba vyčistit i výfuk.
Po sestavení to startovalo jak nový!
doplněno 12.02.13 22:01: Aha, po GO. Tak to nic ;)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vesi350
Datum: 12.02.13 22:27

novou svíčku, může za studena dávat špatně...popřípadě nastavit motor, Ventily a předstih

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.02.13 23:23
avatar

Brácha má krosku KLR 600 a stejný problém má když je zima - pod nulou. Olej je moc hustý a celý motor stuhlý, nejen že to nechce protočit startér, ale ani nakopávačkou to moc nejde, motor má hrozný odpor.

Podruhé jsem se s tímto setkal u čínské čtyřkolky. Neustálé výměny baterky (odcházely), seřizování, nic nepomohlo, pořád čtyřkolka hrozně špatně startovala. Byl to vadný startér, měl v sobě jakési zkraty a tak vždy v některých polohách nefungoval a jen odebíral hrozně proudu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bono*
Datum: 13.02.13 17:34

Váš motor má vadný dekompresor, který při roztáčení motoru starterem odstraňuje většinu komprese. U některých motorů ji odfukuje do výfuku speciálním elektromagnetickým ventilem, u jiných ovlivňuje uzavírání ventilů(může být problém s ventily) a poslední typ-čínský automatický mechanický dekompresor je kapitola sama pro sebe. Výše uvedený problém je pouze u jednoválců, dvou a víceválce již dekompresor nepotřebují.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.