Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startér neotočí motorem

Od: acjj odpovědí: 6 změna:

mám nasledující problém, jednoválcový motor,. když je motor studený, nechce mi chytit, spíš startér neotočí motorem, startér a cívka je nová,baterka taky, motor rok po go, když se mi motor povede nastratovat, tak když se ohřeje tak chytá hned na škrtnutí, někdo říká, že problém může být v rozházené ventilové vůle, je to možné, že by studenej motor neotoči když by byly rozhazené ventily? a naopak když je teplej tak jde jak má,. diky

Ps: zadřenej motor není, po v
dání svíčky jde volně točit

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

0x

Startér nemá dost ´síly´ motorem (o)točit? - problém startéru, možná v kombinaci s příliš viskózním (hustým) olejem. Má motor možnost startování i klikou/řemenem? - zkus, jaký je rozdíl otočit klikou studeného a "ohřátého" motoru.

doplněno 12.02.13 21:29:

To, že je startér nový, neznamená nutně, že je v pořádku - taky mohou být volné či zkorodované kontakty připojení startéru.

OK - nemá kliku ani řemen, vyndej tedy svíčku a zkus, jak velký rozdíl je mezi silou nutnou pro roztočení motoru studeného a teplého.

njg
hodnocení

kliknu nemá, starter je cca 2 měs starý a original

 

martinhajek*
hodnocení

0x
Kdysi se mi dostala do rukou čtyřkolka se čtyřtaktním jednoválcem, starter neměl sílu převalit motor přes horní úvrať, zastavoval se a pálil se přívodní kabel. Naměřil jsem výrazně větší kompresi. Po sundání hlavy jsem zjistil, že spalovací prostor je silně zakarbonovaný. Karbec leta dával bohatší směs a bylo potřeba vyčistit i výfuk.
Po sestavení to startovalo jak nový!
doplněno 12.02.13 22:01: Aha, po GO. Tak to nic ;)

 

vesi350
hodnocení

0x

novou svíčku, může za studena dávat špatně...popřípadě nastavit motor, Ventily a předstih

 

hodnocení

0x
avatar megacruiser

Brácha má krosku KLR 600 a stejný problém má když je zima - pod nulou. Olej je moc hustý a celý motor stuhlý, nejen že to nechce protočit startér, ale ani nakopávačkou to moc nejde, motor má hrozný odpor.

Podruhé jsem se s tímto setkal u čínské čtyřkolky. Neustálé výměny baterky (odcházely), seřizování, nic nepomohlo, pořád čtyřkolka hrozně špatně startovala. Byl to vadný startér, měl v sobě jakési zkraty a tak vždy v některých polohách nefungoval a jen odebíral hrozně proudu.

 

bono*
hodnocení

0x

Váš motor má vadný dekompresor, který při roztáčení motoru starterem odstraňuje většinu komprese. U některých motorů ji odfukuje do výfuku speciálním elektromagnetickým ventilem, u jiných ovlivňuje uzavírání ventilů(může být problém s ventily) a poslední typ-čínský automatický mechanický dekompresor je kapitola sama pro sebe. Výše uvedený problém je pouze u jednoválců, dvou a víceválce již dekompresor nepotřebují.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]