Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
sehnal jsem si starý Resistin ml. Na zrezivělé části karoserie, ochrana podvozku... (modrá plechovka) Ale při natírání mě překvapilo že to je téměř průhledné? jenom takový hnědý nádech to má. Je to vpořádku? Nanášet se bude na lehce zkorodovaný plech. Rady ohledně jiného prostředku nepotřebuji
tady je vidět na fotce
Jo. To je správná barva. Jen lehce nahnědlý. Ale pokud s ním natřete rezavý plech, bude Vám to hnít i pod tím rezistinem.
určitě teda není na dutiny tenhle lehce hnědý? no tak neni to vyloženě nahnilé ale kdyby to byl zdravý plech tak je řeč o jiné barvě
Ale jo, je to na dutiny. Je to ale pro nanášení rozprašovací triskou (na hadičce, zastrčené otvorem do dutiny), ne pro natírání. Pokud je možnost se tam dostat štětcem, je lepší ten hustý.
doplněno 15.02.13 09:21:Samozřejmě, že pokud je plech rezavý hodně, už to nepomůže. Na lehce orezlý je to ale dobré (i když dneska už asi existuje něco dokonalejšího).
Černý je na spodky, medově zlatý na dutiny. Obojí je bezvadné a i po strašných letech se stále vyrábějí a prodávají. Ředí se tech, benzínem.Vytvoří i na zrezivělám plechu mastnou voskovitou hmotu, bohužel ne úplně zasychající. Zastavuje stávající korozi a zabraňuje nové. Je vhodný i na jiné věci - v pneuservisech se s ním natírají dosedací plochy zkorodovaných disků, aby bezdušová pneu neutíkala, též je dobrý na svorky akumulátorů, tedy po jejich utažení jako protikorozní opatření. Pak je povolíte kdykoli bez problému. Tím že nezasychá do tvrda a nezalepí, má velké možnosti použití. Jen ten smrad.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.