Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jake auto koupit-spotřeba

Od: tada* odpovědí: 8 změna:

Jake auto koupit do deseti tisíc abi moc nežralo.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

laybor*
hodnocení

0x

Malý obsah , do 1.O L,

Ford Fiesta,Suzki Swift, Mazda 121,Opel Corsa, Fiat Punto,Peugeot 106,Renault Clio,

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

pokud chces co nejmensi spotrebu tak jak pise kolega auta do obsahu 1.0 ... nebo diesel ...

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Jj výše napsané "mrňousy" s motorem kolem litru,nebo potom "dehta" např P-106 nebo C-Saxo 1,4 or1,5D,P205,306 nebo větší 405 s atmosféricky plněným motorem 1,9D (pkd je OK dokáže při rozumné jízdě průměr do 5 litrů a s čerpadlem od p.Bosche může i na fritovací oil*smich*)nebo golfa taky v dehtu.další možnosto od Opelu atd.

Ale pokud takové seženeš,tak vše už budou hooodně vylítané vraždy,protože kdo má OK tak asi těžko dá pryč.

 

hodnocení

0x
avatar hejkal
Spotřeba nezáleží jen na malém obsahu.
Deset lidí na jednom autě udělá deset různých spotřeb! Ovlivní to hustota provozu, město nebo mimo, řidičské zkušenosti, povětrnostní podmínky, těžká noha, a další okolnosti. Úsporné se dá jet i na dvoulitru, a vír v nádrži dokáži i na šestistovce.

 

nu*
hodnocení

0x

do 10 tisíc kvalitní šlapací auto s kuličkovými ložisky...za 10 tisíc nic jiného nekoupíš

 

stirecek*
hodnocení

0x
Přidej ještě alespoň pět tisíc. Za to pak koupíš průměrné kolo s nulovou spotřebou a nulovými náklady na pojištění a provoz.

 

ronyx*
hodnocení

0x

Nežralo co? Palivo nebo servisní náklady?
Pokud ti záleží na spotřebě, vyber si z výše nabízených "moderních" aut - spotřeba bude malá, ale počítej s tím, že budeš krvácet na nákladech za servis - i když si budeš schponý udělat oprav hodně sám, náhradní díly (a to i z vrakoviště) nebudou "za hubičku" Navíc jak už to má počítač, tak už je to další omezení.
Pokud ti záleží na tom, aby tě auto stálo co nejmíň za servis, na tyhle auta s malou spotřebou zapomeň a kup něco, co nemá počítač, je toho relativně hodně a díly (i nové) jsou za hubičku (namátkou - favorit, felicie, škodovka 105-120, starší verze Lady,...)

Vzhledem k tomu, že nepatřím mezi "horních 10.000" tak volím strategii takovou, že neřeším spotřebu, ale cenu servisu (a náhradních dílů). Protože k čemu mi bude auto, které bude za 4l, ale když budu muste měnit třeba spojkovou sadu za 10.000Kč, tak se stejně dalšího půl roku nesvezu, protože po té opravě už nebudu mít na benzin. To už raději auto, co bude jezdit za 15l, ale ta spojková sada přijde na 1.000Kč a v nejhoršíms e dá ještě měnit jen to nejnutnější z ní, čili třeba jen to vysypaný ložisko za 300,-Kč. Takže servis mne neomezí a když nebude na benzin, tak třeba jedem měsíc, ale pak už se zas jezdit bude.
Samozřejmě výše popsané neplatí pro lidi, kteří jezdí dnes a denně např 100km - tam už je to pak zase trochu jinak.Ale mezi takové nepředpokládám, že patříš, protože jinak by ses neptal po autě za 10.000Kč.

 

tada*
hodnocení

Mam nabítku na olcit, po nějakém dědovi, najeto 12.000 a furt garážovanej. Na fotkách ne jak novej, ak nevim. Chtěji 8tisíc a prej se žádná ekodaň neplatí, děda byl invalida.Je to možný?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]